Oletko varma, että miehesi ei petä sinua?
Minä nimittäin tiedän useita ukkomiehiä, jotka pettävät vaimojaan.
Eivät siis minun kanssani, mutta joidenkin tuttujen tai puolituttujen naisten kanssa.
Haluaisitko tietää jos pettäisi? Haluaisitko, että joku minun tilanteessani oleva, tulisi sen sinulle kertomaan, ellet muuten saisi sitä selville, mutta minä taas olisin siitä 100 % varma.
Kommentit (37)
Toisaalta petti ex:nsä mun kanssa joten on ainakin kerran elämässään pettänyt. En usko että pettäis mua. En kyllä edes keksi että millä välin se kerkeis niin tekemään. Itsestäni sitten taasen en voi olla varma. Kerran olen nykyistäkin pettänyt, kerroin kyllä siitä ja sanoi et seuraavasta on loppu sit meidän suhde. Tosin en halua yksin esim. baariin lähteäkkään enää, oman kullan kanssa on paljon kivempaa.
Jos näin kuitenkin olisi, haluaisin että minulle siitä kerrottaisiin.
Miten voisinkaan olla. Luotan kuitenkin mieheeni siihen asti, että toisin todistetaan, enkä vietä aikaani huolehtimalla siitä mitä mies tälläkin hetkellä tekee.
Ja kyllä haluaisin että tulisit kertomaan. Saattais tosin käydä niin, että minulta välit viilentyisi kertojaan, koska ystävyys- tms. -suhteeseen tulis ikäviä muistoja aiheesta.
Haluaisin kyllä tietää, jos pettäisi.
Mutta jos niin ikävästi joskus kävisi, haluaisin kyllä tietää ja mieluiten ensimmäisenä.
että nämäkin kaikki miehet ovat juuri kouluikäisten tai alle kouluikäisten lasten isiä, enkä tajua kuinka voivat käyttäytyä silä tavoin lastensa äitejä kohtaan.
Kehtaavat vielä kulkea kaikenmaailman lasten tapahtumissa perheensä kanssa, ja sitten pelaavat jotain ihan muuta vaimonsa selän takana....
Kuka semmoisen miehen kanssa olisi? Ja kuitenkin vaan on aika yleistä tuo pettäminen..
Aika varmana olen, että mieheni ei itse alkaisi pettäjäksi. On hän niin ihana minua kohtaan.
Tiedän yhden joka käy muka töissä, ja sitten ruokatunnilla käy höyläämässä kaveriani. ja Toisen, joka viestittelee työkaverilleni kaikenlaisia ehdotuksia, ja on vain ajan kysymys, koska siitä tulee suhde.
Ei koskaan kotona. Lähes 100% varma,että pettää ja kyllä,haluaisin,että mulle kerrottais!!
Jos 50 % pettää, niin teistä joka toinen ei voi olla 100% varma! Vai jättävätkö ne, jotka tietävät pettävän, vastaamatta?
Minun karkea arviointini on, että 90 % miehistä pettävät jos saavat tilaisuuden, ja on varmaa, etteivät jää kiinni.
Ja ne 10 % on niitä, jotka ei kelpais enää kellekkään....
Minun mieheni on pettänyt, mutta ei petä minua enää, sillä otin eron. En toki pettämisen takia, vaan koska se oli juntti sika.
tilanteessa. Samoin naisia. Itse tunnen enemmän pettäviä naisia, kuin miehiä(monet ystävistäni ovat miespuolisia)
kerroinkin " transutakkimiehestäni" siinä ihanien miestemme tyylimokat-ketjussa.. mä luulen että miehen oma ulkoinen olemus riittää varmistamaan uskollisuuden :D
Ettekö te tiedä, että ei ulkonäkö ole mikään ongelma, olen harrastanut taivaallista seksiä ukkomiehen kanssa, joka ei ollut mikään hurmuri, vaan pikemminkin aika rujon näköinen, mutta sängyssä todella taitava.
Älkää ainakaan ulkonäköön vedotko, vähemmän komeillahan sitä on enemmän syytä testata viehätysvoimaansa....
Vierailija:
Ettekö te tiedä, että ei ulkonäkö ole mikään ongelma, olen harrastanut taivaallista seksiä ukkomiehen kanssa, joka ei ollut mikään hurmuri, vaan pikemminkin aika rujon näköinen, mutta sängyssä todella taitava.Älkää ainakaan ulkonäköön vedotko, vähemmän komeillahan sitä on enemmän syytä testata viehätysvoimaansa....
mähän olen mennyt naimisiinkin sen kanssa! :)) hmm.. ootkohan sä ollutkin just mun ukon kans sillain..? tuntomerkit täsmää! nyt vajosin epäilyksen suohon :-O
t: transutakkimiehen vaimo
Minkähän ikäinen sun miehesi on?
Tämä mun taiturini oli hiukan yli nelisenkymmentä, ja siitä on kuitenkin jo aikaa pari vuotta... eikä muuten ole oikeasti mikään naisten mies, tai sanaseppo, vaan ihan tuikitavallinen tallaaja.
Mun subjektiivisen kokemukseni mukaan lähes kaikilla miehillä on " pettäjyys" geeneissä. Toiset ei kuitenkaan petä siliti koskaan, ja toiset taas koko ajan... Tilaisuus tekee useimmista varkaan.
Varsinkin jos mies reissaa paljon töiden puolesta; Ulkomaan reissuilla pettäminen on jotenkin ehkä helpompaa, ei ole niin suurta riskiä jäädä kiinni. Ja toki siinä on jotain extrahoukutustakin mukana: vieras kaupunki, kuuma ilta, ja hotellin upottava sänky.
Onnistuu se pettäminen toki vaikka lounastunnilla ja työpöydälläkin.
Joo, olen melko varma, ettei mun mieheni petä :)