Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuka viisas tietää millainen liittymä Whatsappiin?

Vierailija
21.01.2019 |

Ongelma:
Minulla on kahden sim-kortin puhelin, jossa liittymä 1= puhelut, viestit ja pieni data,
liittymä 2= puhelut ja viestit
.
Jos laitan whatsappiin liittymän 2, toimiiko whatsapp silloin wifillä?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Whats app toimii netin kautta.

Vierailija
2/8 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Whatappi käyttää dataa, joten jos wifiä ei löydy niin silloin menee väkisin 1-liittymän kautta ellet estä siitä mobiilidataa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ainakin puhelimen kaikki mobiilidata kulkee kakkosliittymässä ja wa on kiinni ykkösliittymän numerossa. Wifillä toimii silloin kun se on saatavilla.

Vierailija
4/8 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ainakin puhelimen kaikki mobiilidata kulkee kakkosliittymässä ja wa on kiinni ykkösliittymän numerossa. Wifillä toimii silloin kun se on saatavilla.

Vaikka se olisikin 1-liittymän numerossa, menee data 2-liittymän kautta jos wifiä ei löydy.

Vierailija
5/8 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka se olisikin 1-liittymän numerossa, menee data 2-liittymän kautta jos wifiä ei löydy.

.

Mites jos tuon´ssa sinun data 2-liittymässä estää mobiilidatan, toimiiko silloin ainoastaan wifillä?

.

Tämä tonttu kysyisi vielä, että säilyykö nuo viestit odottamassa sitä, että wifi on saatavilla.

Esim.  Nuoriso laittaa whatsapp-viestin Thaimaasta ja minä olen seuraavan kerran wifissä Espanjassa 4 tunnin kuluttua  eli näenkö nuorison lähettämän viestin ja voin vastata siihen?

Vierailija
6/8 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

.

Mites jos tuon´ssa sinun data 2-liittymässä estää mobiilidatan, toimiiko silloin ainoastaan wifillä?

.

Tämä tonttu kysyisi vielä, että säilyykö nuo viestit odottamassa sitä, että wifi on saatavilla.

Esim.  Nuoriso laittaa whatsapp-viestin Thaimaasta ja minä olen seuraavan kerran wifissä Espanjassa 4 tunnin kuluttua  eli näenkö nuorison lähettämän viestin ja voin vastata siihen?

Voit estää tuon mobiilidatan 2- liittymästä. Viestit odottavat kunnes puhelimesi on nettiyhteydessä. Kun viestit ovat saapuneet puhelimeesi ne poistetaan whatsappin servereiltä.

Vierailija
7/8 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

.

.

Voit estää tuon mobiilidatan 2- liittymästä. Viestit odottavat kunnes puhelimesi on nettiyhteydessä. Kun viestit ovat saapuneet puhelimeesi ne poistetaan whatsappin servereiltä.

.

Suuret kiitokset

Vierailija
8/8 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä sillä on missä maassa olet?