Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä kohtaus minulle tuli herkuttelun jälkeen?

kauhua
21.01.2019 |

Lauantaina söin puoli pussia karkkia, kolme siivua tiikerikakkua ja n. 100 grammaa sipsiä.
Herkuttelun lisänä söin 300g kukkakaalta ja säilyketölkistä tehtyä lihakastiketta.

Illalla tuli epätodellinen olo, Sydän takoi oudosti ja hikoilin vaikka paleli. Otin muutaman siivun metwurstia, olo ei helpottanut, otin 4 palaa suklaata, olo alkoi pikku hiljaa helpottaa.

Koinko jonkun diabetekseen viittaavan kohtauksen? Minulla ei ole todettu kumpaakaan diabeteksen tyyppiä. Outoa?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Verensokeri sekoili, ns. adrenaliinikohtaus. Karppaatko normaalisti? Minulle tuli noita karpatessa, jos lipsuin ruokavaliosta. Mehu tmv. nopea sokeri auttoi.

Vierailija
2/3 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla tulee tuota juuri jos syön monenlaista ruokaa sekaisin. Maha ei tykkää, mutta tasottuu ajan kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Verensokeri sekoili, ns. adrenaliinikohtaus. Karppaatko normaalisti? Minulle tuli noita karpatessa, jos lipsuin ruokavaliosta. Mehu tmv. nopea sokeri auttoi.

Karppaan normaalisti. Meillä kävi vieraita, niin ajattelin, että en viitsi kuivin suin istua pöydän ääressä. 

Nuo karkit ja sipsit vedin leffaa katsellessa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi yhdeksän