Kysy yleislääkäriltä
Nyt on hyvä tilaisuus kysyä yleislääkäriltä lääketieteeseen tai lääkärin ammattiin liittyviä kysymyksiä.
Kommentit (123)
Vierailija kirjoitti:
Tämä ap on trolli ! Ei ole missään tapauksessa oikea lääkäri. Asialliset , ammattitaitoa ja tietämystä vaativat kysymykset jäävät vastausta vaille. Virtsanhajut , ruusufinnit yms. yleistietoon perustuvat kysymykset ainostaan saavat vastauksen tältä pelleltä!!!
Ei yleislääkärin kuulu tietää kaikesta kaikkea, eihän se ole mahdollistakaan. Sen vuoksi on eri erikoisaloihin perehtyneet lääkärit.
Jos joku vielä vastaa niin olen kohta 50 v nainen ja hirvittävän väsynyt koko ajan. Viime toukokuyssa teetin laajan veriarvoanalyysin ja kaikki arvot oli hyvät. Hemppa ok. Verenpaine on hyvä. Sokerit ei koholla. Kävin silmälääkärissä ja lääkäri kehui että silmät on ikäistäni nuorekkaammat. Yritän nukkua riittävästi mutta en meinaa jaksaa liikkua koska olen niin väsynyt. MIKSI olen koko ajan jumalattoman väsynyt... Kehtaako mennä terveyskeskukseen sanomaan että olen niin niin väsynyt, nauraako ne mulle. Ehtiikö alle vuodessa kroppa hajota?
Virtsatietulehduksessa virtsa haisee, virtsan haju tavallaan voimistuu. Mutta peljän hajun perusteella ei antibioottia määrätä.