Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisista naisista miehet oikeasti tykkäävät?

Vierailija
21.01.2019 |

Tai siis millaisia ovat ne tuntemasi naiset jotka tuntuvat olevan kovasti miesten mieleen? Ovatko he kaikki sosiaalisia ja puheliaita vai mahtuuko joku ujompi ja hiljaisempikin joukkoon?

Kommentit (417)

Vierailija
301/417 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

G nuu kirjoitti:

Olen satuttanut kaikennäköisiä naisia koska en vain jaksa kauan yhtä.

Charming.

Vierailija
302/417 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Njaa, eli ei käyttäydy ainakaan kuin teinikäinen poika, jolta pitää ottaa luulot pois. Kohtuullisen vähän käytetty ei ma mu taustaa jne. Aika normi naisia. Saa olla vähän läskiäkin ei ainakaan itseä niin haittaa

Sano vaan suoraan aseksuaali jos seksi on "käyttöä" ja jotain likaista sinulle.

Ei. Nainen joka on nainut kymmenien naisten kanssa ei vain ole minusta seksikäs. Tiedän etten ole yksin tämän asian kanssa. Kaikki saa tehdä toki lakien puitteissa mitä haluaa. Minulle se ei vain ole oikea.

Miksi bi on paha? Eikö miehet fantasioi juuri kahdesta naisesta?

Likaisissa kuvioissa ei vaimomateriaalia katsottaessa.

Vain heikot miehet pelkäävät kokeneita naisia, koska se uhkaa heidän miehisyyttään. Huomattu on kaksinaismoralismi... Heikot miehet yleensäkin pelkäävät vahvoja naisia, kantti ei vaan kestä.

Feministit kääntävät tuon omassa harhaisessa päässään joksikin ihan muuksi, kuin mitä se todellisuudessa on. Ei, kyse ei ole fobiasta vaan inhosta ja syvästä kuvotuksesta miesmäisiä, aggressiivisia, epänaisellisia, kylmiä ja kovia naisia kohtaan. Naisessa pitää olla tietynlaista herkkyyttä, empatiakykyä, pehmeyttä, luonteen joustavuutta ja lempeyttä. Näitä ominaisuuksia löytyy aniharvoista naisista nykyään, mikä on erittäin harmillista. Myös ulkoinen habitus on naisilla yleensä luotaantyöntävä; on lyhyttä tukkaa pilottitakkia, maihareita, reisitaskuhousuja, telttamaisia muumimammakaapuja, epäistuvia ja liian pieniä vaatteita, hyvin paljastavaa pukeutumista, Kardashian-klooneja jne. Ei ole sellaista tyylitajua eikä naisellisuutta olemuksessa. Monet ovat myös hyvin lihavia, mikä on suuri turn off.

Näinhän se on, että miesmäiset, voimakkaan aggressiiviset naiset eivät hirveästi miehiin vetoa. Samalla tavoin naismaisia piirteitä omaavat miehet ovat heikoilla parisuhdetta etsiessään. Tämän luulisi tietenkin olevan itsestäänselvyys, mutta kun nykyaikana esimerkiksi maskuliinisuus nähdään huonona tai pahana piirteenä, niin moni tuntuu olevan hyvin hukassa itsensä kanssa. Koskee sekä miehiä ja naisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/417 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä miehet tietää naisen kumppanien lukumäärän?

Ei mieheni ainakaan niitä kysellyt. Vastaus olisi yli 40.

Näytän siltä "naapurin tytöltä" edes tavatessa ei ollut mikään "h#rahtava look". Ennemminkin siisti, huoliteltu tyyli, jolla riitti miehiä jonoksi asti jo "hurjasteluaikana, ku#likarusellissa"'.

Luulen, että täällä vastaavat miehet ovat 90%:sesti provoja ja 10% ovat niitä, jotka koskevat naiseen vain unissaan.

Oikeasti miehet ovat pääosin ihan fiksuja, hauskoja ja liberaaleja.

Kyllä on nainen pilalla tuollaisen karusellin jälkeen. Minun silmissäni te kaikki siistit ja huolitellut kauppisnaiset olette tautisia jakorasioita, ei voi mitään. Saan minä näin sanoa, ja onneksi emme koskaan kohtaa tuolla elävässä elämässä. Te ja teidän liberaalit tissiposkimiehenne olette alinta kastia.

Sanoo hän jota ei juhliin kutsuttu?

Sanomattakin selvää että minua ei juhliin kutsuttu, ja pihlajanmarjatkin olivat happamia. Mitä sitten?

Vierailija
304/417 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näytän siltä "naapurin tytöltä" edes tavatessa ei ollut mikään "h#rahtava look". Ennemminkin siisti, huoliteltu tyyli, jolla riitti miehiä jonoksi asti jo "hurjasteluaikana, ku#likarusellissa"'.

Luulen, että täällä vastaavat miehet ovat 90%:sesti provoja ja 10% ovat niitä, jotka koskevat naiseen vain unissaan.

Kyllä on nainen pilalla tuollaisen karusellin jälkeen. Minun silmissäni te kaikki siistit ja huolitellut kauppisnaiset olette tautisia jakorasioita, ei voi mitään. Saan minä näin sanoa, ja onneksi emme koskaan kohtaa tuolla elävässä elämässä. Te ja teidän liberaalit tissiposkimiehenne olette alinta kastia.

Sanomattakin selvää että minua ei juhliin kutsuttu, ja pihlajanmarjatkin olivat happamia. Mitä sitten?

Oksettaa tuo tapa millä heistä puhut. Ei voi olla noin katkera muiden tekemisistä.

Vierailija
305/417 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luin vain 5 sivua, ja tuntuu ettei enää huvita etsiä miestä.

Harva mies tuntuu arvostavan naistaan. Töissä olen alkanut kiinnittää huomiota, etten muista yhdenkään kehuneen kumppaniaan tai ylipäänsä mitään hyvää sanoneen , valitusta kyllä, vitsailuja/naljailuja. Onko sitten sitä, että kellä onni on, se onnen kätkeköön? Mutta voisi miehet välillä kehuakkin omaa puolisoa.

Naisten kyllä olen kuullut kehuvan, arvostavan omaa miestään.

Jotenkin masentavaa kun olen saanut tälläisen mielikuvan miehistä (toivon että väärän), koska juuri sellainen mies olisi unelmien täyttymys joka arvostaisi, kukapa sellaista ei haluaisi, varmaan miehetkin haluaisivat naisen joka arvostaa heitä.

Tietenkin haluaa sellaisen naisen, joka arvostaa, mutta se kulkee käsikädessä tuon irtoseksiin kanssa. Sinne se naisen arvostus oikeasti menee. Vasta kun alkaa tulla seinä vastaan, niin hätäydytään johonkin alfa-korvikkeeseen.

Eikä siinä mitään saa mennäkin vapaassa maassa, mutta turha uskotella mitään arvostusjuttuja. Se arvostus näytetään naisten puolelta myös eroamishalukkuutena. 80% eroista, no tiedätte kyllä :D

Voisko olla että naiset haluaa erota useammin, kun tuntevat etteivät saa arvostusta mieheltään. Miehet taas useammin saavat ja siksi laittavat harvemmin eron vireille?

No miksei niinkin. Mutta mitä arvostettavaa oikeastaan on seksisirkusveteraanissa?

Älä ota sellaista kumppania jota et voi arvostaa.

Epäonnistuminen on varmaa jo alusta lähtien.

En tietenkään ottaisi jos olisin oikeilla tiedoilla varustettu.

Elämässä ei mikään ole varmaa mutta rohkea rokan syö.

Vierailija
306/417 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oksettaa tuo tapa millä heistä puhut. Ei voi olla noin katkera muiden tekemisistä.

Minä tulen olemaan elämäni loppuun asti katkera naisille kaikesta siitä mitä ovat tehneet.

Vierailija
307/417 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Njaa, eli ei käyttäydy ainakaan kuin teinikäinen poika, jolta pitää ottaa luulot pois. Kohtuullisen vähän käytetty ei ma mu taustaa jne. Aika normi naisia. Saa olla vähän läskiäkin ei ainakaan itseä niin haittaa

Ei. Nainen joka on nainut kymmenien naisten kanssa ei vain ole minusta seksikäs. Tiedän etten ole yksin tämän asian kanssa. Kaikki saa tehdä toki lakien puitteissa mitä haluaa. Minulle se ei vain ole oikea.

Vain heikot miehet pelkäävät kokeneita naisia, koska se uhkaa heidän miehisyyttään. Huomattu on kaksinaismoralismi... Heikot miehet yleensäkin pelkäävät vahvoja naisia, kantti ei vaan kestä.

Feministit kääntävät tuon omassa harhaisessa päässään joksikin ihan muuksi, kuin mitä se todellisuudessa on. Ei, kyse ei ole fobiasta vaan inhosta ja syvästä kuvotuksesta miesmäisiä, aggressiivisia, epänaisellisia, kylmiä ja kovia naisia kohtaan. Naisessa pitää olla tietynlaista herkkyyttä, empatiakykyä, pehmeyttä, luonteen joustavuutta ja lempeyttä. Näitä ominaisuuksia löytyy aniharvoista naisista nykyään, mikä on erittäin harmillista. Myös ulkoinen habitus on naisilla yleensä luotaantyöntävä; on lyhyttä tukkaa pilottitakkia, maihareita, reisitaskuhousuja, telttamaisia muumimammakaapuja, epäistuvia ja liian pieniä vaatteita, hyvin paljastavaa pukeutumista, Kardashian-klooneja jne. Ei ole sellaista tyylitajua eikä naisellisuutta olemuksessa. Monet ovat myös hyvin lihavia, mikä on suuri turn off.

Vahva nainen ei ole sama kuin kova nainen. Sama pätee miehiin.

Vierailija
308/417 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksihän ihmeessä? Mitä se sua liikuttaa?

Minä tulen olemaan elämäni loppuun asti katkera naisille kaikesta siitä mitä ovat tehneet.

Vierailija
309/417 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet pitävät "anteliaista" tasan  niin kauan kunnes löytävät jonkun kiltimmän ja hillitymmän siveyden sipulin tilalle, joka ei ole himokas eli ei ole vaaraa, että pettäisi. Eli: Huoría pannaan mutta hiirulaisista tehdään vaimoja.

Vierailija
310/417 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet pitävät "anteliaista" tasan  niin kauan kunnes löytävät jonkun kiltimmän ja hillitymmän siveyden sipulin tilalle, joka ei ole himokas eli ei ole vaaraa, että pettäisi. Eli: Huoría pannaan mutta hiirulaisista tehdään vaimoja.

Sama nainen voi olla toiselle miehelle h uo r a ja toiselle vaimo. Johtuuko se silloin siitä naisesta vai niistä miehistä?

Vierailija
311/417 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama..

Vierailija
312/417 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyttöystävänä ja vaimona kiltistä naapurin tytöstä. Sinkkuaikana hieman horahtavan oloisista tyrkyistä.

Juuri tätä tarkoitin näillä miehillä jotka lajittelee naisia eri materiaaliin. Itse haluavat panna ympäriinsä ja naisen kuuluu kiltisti odottaa kotona. Pettää jos saa mahdollisuiden siis.

Ei sitä kilttiä tyttöä silti petetä. Sinkkuna voi koheltaa näiden kevytkenkäisten kikattelija tyrkkyjen kanssa.

Miksi miehet haluaa kiltin tytön vähillä kumppaneilla?

Miksi ei?

Miksi ei kelpaa nainen jolla ollut muita? Kuitenkin itse valmis koheltamaan toisten naisten kanssa.

Ikuisuusaihe ja serverit täynnä perusteluja, vaikka vain yksi riittäisi: koska haluaa kiltin naisen. Voi sitä vastaan kapinoida ja itkeä, mutta ei se lopulta kummempaa perustetta vaadi vapaassa maassa. Oma preferenssi ja sitä pitää feministisen voimanaisenkin kunnioittaa vaikka se miten kipeää tekisikin.

Sinä saat preferenssisi pitää.

Kyse on loppujen lopuksi siitä löydätkö/ saatko haluamaasi. Sitä sinun pitää täällä länsimaissa kunnioittaa vaikka miten kipeää tekisikin.

Itse asiassa kyse on loppujen lopuksi siitä, että sinulla ei ole toisten preferensseihin mitään nokan koputtamista, mutta koko ajan tuntuu olevan. Hyväksy se ja ole aikuinen. Et voi olla kaikkien mieleen ja sitä ei tarvitse edes perustella.

Ps. Kipu kyllä vaimenee ajan kanssa.

No hyvänen aika. Juuri sitähän minä sinulle sanoin että saat haluta mitä ikinä keksitkin eikä minulla tai kenelläkään muulla ole siihen mitään sanomista.

Sama oikeus minulla.

Se saatko mitä haluat, liikuttaa loppujen lopuksi vain sinua.

Taas teot ja sanat eivät kohtaa. Jos se on sinulle ok mitä toiset haluaa, et inttää mylkyttäisi vastaan.

Samoin .

En sanonut, että minä hyväksyn vastaan mylkyttämistä asiasta josta muka olet ok.

Vierailija
313/417 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun ystäväni on sellainen, josta moni mies tuntuu kiinnostuvan. Häneen usein ihastutaan ja hän on todella tykätty. Hän on kyllä kaunis; kirkkaat siniset silmät, kaunis hymy, pitkät vaaleat hiukset. Hän on hoikka, n. 160 senttiä pitkä.

Uskon silti, että luonne on ennen kaikkea se, mikä häneen saa tykästymään. On aina iloinen ja pirteä, mutta ei sellaisella tekopirteällä tavalla. Häntä on helppo lähestyä, hän on ystävällinen, ottaa muut huomioon. Hänen ympärillään on aina sellainen hyvä aura. Hän on hyvin auttavainen, lämmin ja sosiaalisesti lahjakas jolla hyvä huumorintaju myös. Sanoisin jopa, että hän on karismaattinen. En tiedä mikä se juttu hänessä on, mutta saa paljon katseita ja miehet myös lähestyvät häntä, ihmiset tykkäävät olla hänen seurassaan. 

Vierailija
314/417 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis mistä anteliaista? Et kai väitä, että pitkään parisuhteeseen aletaan mieluiten jonkin seksistä kiinnostumattoman sipulin kanssa ennemmin kuin sen, jonka kanssa on sängyssäkin kivaa? :D Elätkö 1800-luvulla?

Vierailija
315/417 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu naisesta.

Vierailija
316/417 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vahva nainen ei ole sama kuin kova nainen. Sama pätee miehiin.

Naisena sanoisin, että aika usein näin se kuitenkin menee. Lähes kaikki minun tuntemani vahvat naiset ovat myös jollain tapaa paljon kovempia kuin itse olen. Tietty määrätietoisuus tuo tullessaan vähän sitä, että oma etu on laitettava edelle ja toisaalta on tuotava voimakkaasti itseä ja omia mielipiteitä vahvasti esille.

Vierailija
317/417 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis mistä anteliaista? Et kai väitä, että pitkään parisuhteeseen aletaan mieluiten jonkin seksistä kiinnostumattoman sipulin kanssa ennemmin kuin sen, jonka kanssa on sängyssäkin kivaa? :D Elätkö 1800-luvulla?

Et taida ymmärtää miesten logiikkaa. Miehet eivät arvosta seksuaalisesti vapaita naisia vaan pitävät heitä vain halpoina ja helppoina lumppuina. 

Vierailija
318/417 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kaksi tälläistä ystävää, jotka saisi miehen kuin miehen, vaikkei kumpikaan ole missityyppiä. Molempia yhdistää aitous ja positiivinen luonne. Molemmat myös hieman kranttuja miesten suhteen. Oma mieskin pyytää minua kutsumaan heitä kylään, jos meille on tulossa miehen sinkkuystäviä illanviettoon. Nämä 2 ovat tosi rentoja ja avoimia, eivätkä ole kikkailijoita. Muutoin tyyppinä hei ovat kuin yö ja päivä. Toinen pitää elämässä vauhdista ja toinen ei todellakaan. Kumpikin pukeutuu erilailla ja ovat kropaltaan erilaisia. Olisiko tässä joku juttu mistä miehet pitävät?

Vierailija
319/417 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa muiden puolesta sanoa, joten puhun nyt vain omasta puolestani.

Pidän naisista, jotka ovat hyväkäytöksisiä ja hillittyjä eivätkä käytä karskia rekkamiehen kielenkäyttöä, ei puhu kenestäkään pahaa eikä huuda. Vaatteet on hyvä olla ehjät, puhtaat ja raikkaat. Pidän siitä jos nainen on tietyllä tapaa topakka, osaa pitää puoliaan eikä anna kenenkään kävellä ylitseen, mutta tuo sen esiin fiksulla ja lempeällä tavalla. Pidän fiksuista ja keskustelutaitoisista naisista, jotka seuraa aikansa ilmiöitä ja joilla on omia mielipiteitä. Hyvä huumorintaju ja naisesta hehkuva lämpö myös sytyttää. Ulkoiset tekijät on sivuseikkoja, mutta plussaa on jos kynnet on kauniisti hoidetut ja lakatut. Pidän savuttomista naisista.

Vierailija
320/417 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitää niputtaa seksistä kiinnostunut joksikin karuselliveteraaniksi joka on ollut useiden miesten leluna? Voiko joillain olla niin ahdas maailmankuva että ajattelevat satunnaisseksin harrastamisen ja monien partnerien kertovan kiinnostuksesta seksiin? Eikö laatu merkkaa mitään, vain määrä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan yhdeksän