Millaisista naisista miehet oikeasti tykkäävät?
Tai siis millaisia ovat ne tuntemasi naiset jotka tuntuvat olevan kovasti miesten mieleen? Ovatko he kaikki sosiaalisia ja puheliaita vai mahtuuko joku ujompi ja hiljaisempikin joukkoon?
Kommentit (417)
Mulla on tosi kaunis kaveri, mallikaunis, hyvä, neutraali ammatti ja palkka n 3t/kk, urheiluseuran valmentaja ja itsekkin osa joukkuetta, (cheerleader) matkustelee ja elää elämäänsä. Sellainen, eksoottinen ja nautiskelija. Kissamainen. Ei nalkuta eikä narise. Menee ja tekee, mielenkiintoinen elämä.
Mutta on äärimmäisen vaikeasti lähestyttävä, normaali perusilme on sellainen että ei kannata tulla lähellekkään tai läsähtää, ei osaa oikein keskustella, kun ihan lähimpien ihmisten kanssa. Tinderissä vastaa miehille "k" tai "kiva". Sulkeutuva. Toisen pitäisi johdatella keskustelua joku 2 vuotta, että alkaisi luottaa ja avautua.
Ei ole koskaan seurustellut ja tietääkseni ollut vain yksi seksikumppani. Vaikka oikeasti, sisältää muutoin kaikki miehen unelmapiirteet.
Sanoisin että avoimuus, iloisuus, keskustelukyvykkyys ja että näkee positiivisen eikä negatiivisen on se mikä saa miehet kiinnostumaan. Ja maalaisjärki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyttöystävänä ja vaimona kiltistä naapurin tytöstä. Sinkkuaikana hieman horahtavan oloisista tyrkyistä.
Juuri tätä tarkoitin näillä miehillä jotka lajittelee naisia eri materiaaliin. Itse haluavat panna ympäriinsä ja naisen kuuluu kiltisti odottaa kotona. Pettää jos saa mahdollisuiden siis.
Ei sitä kilttiä tyttöä silti petetä. Sinkkuna voi koheltaa näiden kevytkenkäisten kikattelija tyrkkyjen kanssa.
Miksi miehet haluaa kiltin tytön vähillä kumppaneilla?
Miksi ei?
Miksi ei kelpaa nainen jolla ollut muita? Kuitenkin itse valmis koheltamaan toisten naisten kanssa.
Ikuisuusaihe ja serverit täynnä perusteluja, vaikka vain yksi riittäisi: koska haluaa kiltin naisen. Voi sitä vastaan kapinoida ja itkeä, mutta ei se lopulta kummempaa perustetta vaadi vapaassa maassa. Oma preferenssi ja sitä pitää feministisen voimanaisenkin kunnioittaa vaikka se miten kipeää tekisikin.
Sinä saat preferenssisi pitää.
Kyse on loppujen lopuksi siitä löydätkö/ saatko haluamaasi. Sitä sinun pitää täällä länsimaissa kunnioittaa vaikka miten kipeää tekisikin.Saako hän pitää tai muut saman mieltymyksen omaavat? Miksi sitten asiaa ette pysty hyväksymään?
Kyllä minä ainakin pystyn.
Mieltymykset saa toki pitää ja hyvä jos löytyy niiden mukainen kumppani tai sitten ellei löydy , pystyy olemaan tyytyväisesti yksin.
Minä vietin ihan railakkaan nuoruuden ja sitten löysin itselleni sopivan kumppanin jonka kanssa on perheet perustettu ja elämää eletty ja eletään edelleen.
Ei ole hän ensimmäiseni eikä toinenkaan mutta ei ole haitannut.
Monta perhettä perustit?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luin vain 5 sivua, ja tuntuu ettei enää huvita etsiä miestä.
Harva mies tuntuu arvostavan naistaan. Töissä olen alkanut kiinnittää huomiota, etten muista yhdenkään kehuneen kumppaniaan tai ylipäänsä mitään hyvää sanoneen , valitusta kyllä, vitsailuja/naljailuja. Onko sitten sitä, että kellä onni on, se onnen kätkeköön? Mutta voisi miehet välillä kehuakkin omaa puolisoa.
Naisten kyllä olen kuullut kehuvan, arvostavan omaa miestään.
Jotenkin masentavaa kun olen saanut tälläisen mielikuvan miehistä (toivon että väärän), koska juuri sellainen mies olisi unelmien täyttymys joka arvostaisi, kukapa sellaista ei haluaisi, varmaan miehetkin haluaisivat naisen joka arvostaa heitä.
Tietenkin haluaa sellaisen naisen, joka arvostaa, mutta se kulkee käsikädessä tuon irtoseksiin kanssa. Sinne se naisen arvostus oikeasti menee. Vasta kun alkaa tulla seinä vastaan, niin hätäydytään johonkin alfa-korvikkeeseen.
Eikä siinä mitään saa mennäkin vapaassa maassa, mutta turha uskotella mitään arvostusjuttuja. Se arvostus näytetään naisten puolelta myös eroamishalukkuutena. 80% eroista, no tiedätte kyllä :D
Voisko olla että naiset haluaa erota useammin, kun tuntevat etteivät saa arvostusta mieheltään. Miehet taas useammin saavat ja siksi laittavat harvemmin eron vireille?
No miksei niinkin. Mutta mitä arvostettavaa oikeastaan on seksisirkusveteraanissa?
Tuollainen tautologinen jumittuminen pariin fraasiin viittaa syvempiin ongelmiin neuropsykologisella puolella. Lienet tietoinen, ja diagnoosikin ehkä löytyy? Vinkiksi vain, että julkisilla palstoilla tätä ei ehkä kannata loputtomasti harrastaa.
Uhkailetko? Siinä ollaan vähän liukkaalla jäällä.
Miten ihmeessä tuon voi tulkita uhkaukseksi? Millä siin uhataan? Anonyymilla palstalla?
-ohis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harva mies tuntuu arvostavan naistaan. Töissä olen alkanut kiinnittää huomiota, etten muista yhdenkään kehuneen kumppaniaan tai ylipäänsä mitään hyvää sanoneen , valitusta kyllä, vitsailuja/naljailuja. Onko sitten sitä, että kellä onni on, se onnen kätkeköön? Mutta voisi miehet välillä kehuakkin omaa puolisoa.
Jotenkin masentavaa kun olen saanut tälläisen mielikuvan miehistä (toivon että väärän), koska juuri sellainen mies olisi unelmien täyttymys joka arvostaisi, kukapa sellaista ei haluaisi, varmaan miehetkin haluaisivat naisen joka arvostaa heitä.
Tietenkin haluaa sellaisen naisen, joka arvostaa, mutta se kulkee käsikädessä tuon irtoseksiin kanssa. Sinne se naisen arvostus oikeasti menee. Vasta kun alkaa tulla seinä vastaan, niin hätäydytään johonkin alfa-korvikkeeseen.
Eikä siinä mitään saa mennäkin vapaassa maassa, mutta turha uskotella mitään arvostusjuttuja. Se arvostus näytetään naisten puolelta myös eroamishalukkuutena. 80% eroista, no tiedätte kyllä :D
Voisko olla että naiset haluaa erota useammin, kun tuntevat etteivät saa arvostusta mieheltään. Miehet taas useammin saavat ja siksi laittavat harvemmin eron vireille?
No miksei niinkin. Mutta mitä arvostettavaa oikeastaan on seksisirkusveteraanissa?
Tuollainen tautologinen jumittuminen pariin fraasiin viittaa syvempiin ongelmiin neuropsykologisella puolella. Lienet tietoinen, ja diagnoosikin ehkä löytyy? Vinkiksi vain, että julkisilla palstoilla tätä ei ehkä kannata loputtomasti harrastaa.
Uhkailetko? Siinä ollaan vähän liukkaalla jäällä.
Miten ihmeessä tuon voi tulkita uhkaukseksi? Millä siin uhataan? Anonyymilla palstalla?
-ohis
Odotetaan kirjoittajan vastinetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä ota sellaista kumppania jota et voi arvostaa.
Epäonnistuminen on varmaa jo alusta lähtien.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Njaa, eli ei käyttäydy ainakaan kuin teinikäinen poika, jolta pitää ottaa luulot pois. Kohtuullisen vähän käytetty ei ma mu taustaa jne. Aika normi naisia. Saa olla vähän läskiäkin ei ainakaan itseä niin haittaa
Sano vaan suoraan aseksuaali jos seksi on "käyttöä" ja jotain likaista sinulle.
Ei. Nainen joka on nainut kymmenien naisten kanssa ei vain ole minusta seksikäs. Tiedän etten ole yksin tämän asian kanssa. Kaikki saa tehdä toki lakien puitteissa mitä haluaa. Minulle se ei vain ole oikea.
Miksi bi on paha? Eikö miehet fantasioi juuri kahdesta naisesta?
Likaisissa kuvioissa ei vaimomateriaalia katsottaessa.
Vain heikot miehet pelkäävät kokeneita naisia, koska se uhkaa heidän miehisyyttään. Huomattu on kaksinaismoralismi... Heikot miehet yleensäkin pelkäävät vahvoja naisia, kantti ei vaan kestä.
Laihan naisen, joka urheilee, käy töissä, korvien välillä ei väliä kunhan on hyvännäköinen ja laiha/hoikka ehdoton edellytys. Miehet inhoaa/pelkää fiksuja naisia, jotka ehkä akateemisia, hyvä työ, hyvä palkka. Sellaiset naiset, jotka tietävät mitä tahtovat. He ovat miesmarkkinoilla heikoilla. Pieni prosentuaalinen osuus miehistä tykkää pullukoista/ylipainoisista/rehevistä tai he ovat itsekin sellainen. Kaikista heikoimmilla on lyhyt, vaaleat hiukset, ylipainoinen, akateemisesti sivistynyt hyvin toimeentuleva nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Njaa, eli ei käyttäydy ainakaan kuin teinikäinen poika, jolta pitää ottaa luulot pois. Kohtuullisen vähän käytetty ei ma mu taustaa jne. Aika normi naisia. Saa olla vähän läskiäkin ei ainakaan itseä niin haittaa
Ei. Nainen joka on nainut kymmenien naisten kanssa ei vain ole minusta seksikäs. Tiedän etten ole yksin tämän asian kanssa. Kaikki saa tehdä toki lakien puitteissa mitä haluaa. Minulle se ei vain ole oikea.
Vain heikot miehet pelkäävät kokeneita naisia, koska se uhkaa heidän miehisyyttään. Huomattu on kaksinaismoralismi... Heikot miehet yleensäkin pelkäävät vahvoja naisia, kantti ei vaan kestä.
Oman arvonsa tuntevat miehet eivät vain halua sillä tavalla kokenutta naista. Ei sitä sinänsä edes rarvitse perustella. Oikeastaan pitäisi kysyä mitä annettavaa kúllikarusêlliveteraanilla edes olisi? Muuta kuin sata varsilankoa miehelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä ota sellaista kumppania jota et voi arvostaa.
Epäonnistuminen on varmaa jo alusta lähtien.
En tietenkään ottaisi jos olisin oikeilla tiedoilla varustettu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Feministit kääntävät tuon omassa harhaisessa päässään joksikin ihan muuksi, kuin mitä se todellisuudessa on. Ei, kyse ei ole fobiasta vaan inhosta ja syvästä kuvotuksesta miesmäisiä, aggressiivisia, epänaisellisia, kylmiä ja kovia naisia kohtaan. Naisessa pitää olla tietynlaista herkkyyttä, empatiakykyä, pehmeyttä, luonteen joustavuutta ja lempeyttä. Näitä ominaisuuksia löytyy aniharvoista naisista nykyään, mikä on erittäin harmillista. Myös ulkoinen habitus on naisilla yleensä luotaantyöntävä; on lyhyttä tukkaa pilottitakkia, maihareita, reisitaskuhousuja, telttamaisia muumimammakaapuja, epäistuvia ja liian pieniä vaatteita, hyvin paljastavaa pukeutumista, Kardashian-klooneja jne. Ei ole sellaista tyylitajua eikä naisellisuutta olemuksessa. Monet ovat myös hyvin lihavia, mikä on suuri turn off.
Virpi Lucrezia Francesca Pandora Buttin kaltaisista
Vierailija kirjoitti:
Virpi Lucrezia Francesca Pandora Buttin kaltaisista
Virpi on kyllä timantti <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Feministit kääntävät tuon omassa harhaisessa päässään joksikin ihan muuksi, kuin mitä se todellisuudessa on. Ei, kyse ei ole fobiasta vaan inhosta ja syvästä kuvotuksesta miesmäisiä, aggressiivisia, epänaisellisia, kylmiä ja kovia naisia kohtaan. Naisessa pitää olla tietynlaista herkkyyttä, empatiakykyä, pehmeyttä, luonteen joustavuutta ja lempeyttä. Näitä ominaisuuksia löytyy aniharvoista naisista nykyään, mikä on erittäin harmillista. Myös ulkoinen habitus on naisilla yleensä luotaantyöntävä; on lyhyttä tukkaa pilottitakkia, maihareita, reisitaskuhousuja, telttamaisia muumimammakaapuja, epäistuvia ja liian pieniä vaatteita, hyvin paljastavaa pukeutumista, Kardashian-klooneja jne. Ei ole sellaista tyylitajua eikä naisellisuutta olemuksessa. Monet ovat myös hyvin lihavia, mikä on suuri turn off.
Oikeastiko muka miehen kirjoittama? Ei ihan sanavalinnat siltä kuulosta.
Vierailija kirjoitti:
Mistä miehet tietää naisen kumppanien lukumäärän?
Ei mieheni ainakaan niitä kysellyt. Vastaus olisi yli 40.
Näytän siltä "naapurin tytöltä" edes tavatessa ei ollut mikään "h#rahtava look". Ennemminkin siisti, huoliteltu tyyli, jolla riitti miehiä jonoksi asti jo "hurjasteluaikana, ku#likarusellissa"'.
Luulen, että täällä vastaavat miehet ovat 90%:sesti provoja ja 10% ovat niitä, jotka koskevat naiseen vain unissaan.
Oikeasti miehet ovat pääosin ihan fiksuja, hauskoja ja liberaaleja.
Kyllä on nainen pilalla tuollaisen karusellin jälkeen. Minun silmissäni te kaikki siistit ja huolitellut kauppisnaiset olette tautisia jakorasioita, ei voi mitään. Saan minä näin sanoa, ja onneksi emme koskaan kohtaa tuolla elävässä elämässä. Te ja teidän liberaalit tissiposkimiehenne olette alinta kastia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyttöystävänä ja vaimona kiltistä naapurin tytöstä. Sinkkuaikana hieman horahtavan oloisista tyrkyistä.
Juuri tätä tarkoitin näillä miehillä jotka lajittelee naisia eri materiaaliin. Itse haluavat panna ympäriinsä ja naisen kuuluu kiltisti odottaa kotona. Pettää jos saa mahdollisuiden siis.
Ei sitä kilttiä tyttöä silti petetä. Sinkkuna voi koheltaa näiden kevytkenkäisten kikattelija tyrkkyjen kanssa.
Miksi ei?
Miksi ei kelpaa nainen jolla ollut muita? Kuitenkin itse valmis koheltamaan toisten naisten kanssa.
Ikuisuusaihe ja serverit täynnä perusteluja, vaikka vain yksi riittäisi: koska haluaa kiltin naisen. Voi sitä vastaan kapinoida ja itkeä, mutta ei se lopulta kummempaa perustetta vaadi vapaassa maassa. Oma preferenssi ja sitä pitää feministisen voimanaisenkin kunnioittaa vaikka se miten kipeää tekisikin.
Kyse on loppujen lopuksi siitä löydätkö/ saatko haluamaasi. Sitä sinun pitää täällä länsimaissa kunnioittaa vaikka miten kipeää tekisikin.Itse asiassa kyse on loppujen lopuksi siitä, että sinulla ei ole toisten preferensseihin mitään nokan koputtamista, mutta koko ajan tuntuu olevan. Hyväksy se ja ole aikuinen. Et voi olla kaikkien mieleen ja sitä ei tarvitse edes perustella.
Ps. Kipu kyllä vaimenee ajan kanssa.
No hyvänen aika. Juuri sitähän minä sinulle sanoin että saat haluta mitä ikinä keksitkin eikä minulla tai kenelläkään muulla ole siihen mitään sanomista.
Sama oikeus minulla.
Se saatko mitä haluat, liikuttaa loppujen lopuksi vain sinua.Taas teot ja sanat eivät kohtaa. Jos se on sinulle ok mitä toiset haluaa, et inttää mylkyttäisi vastaan.
Samoin .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ei?
Kyse on loppujen lopuksi siitä löydätkö/ saatko haluamaasi. Sitä sinun pitää täällä länsimaissa kunnioittaa vaikka miten kipeää tekisikin.Saako hän pitää tai muut saman mieltymyksen omaavat? Miksi sitten asiaa ette pysty hyväksymään?
Kyllä minä ainakin pystyn.
Mieltymykset saa toki pitää ja hyvä jos löytyy niiden mukainen kumppani tai sitten ellei löydy , pystyy olemaan tyytyväisesti yksin.
Minä vietin ihan railakkaan nuoruuden ja sitten löysin itselleni sopivan kumppanin jonka kanssa on perheet perustettu ja elämää eletty ja eletään edelleen.
Ei ole hän ensimmäiseni eikä toinenkaan mutta ei ole haitannut.Monta perhettä perustit?
Yhden. Tuo " perheet" on sanontatapa joka ei näköjään ole enää nuoremmille tuttu.
Nätti, hoikka, urheilullinen, iloinen ja positiivinen, elämäniloinen. Ei valita turhasta koko ajan, eikä ole pirttihirmu kotona. On kykenevä käymään älyllisiä keskusteluja monenlaisista aiheista. Koulutuksella ei väliä, pääasia on että tekee jotain järkevää, eikä vain makaa kotona.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä miehet tietää naisen kumppanien lukumäärän?
Ei mieheni ainakaan niitä kysellyt. Vastaus olisi yli 40.
Näytän siltä "naapurin tytöltä" edes tavatessa ei ollut mikään "h#rahtava look". Ennemminkin siisti, huoliteltu tyyli, jolla riitti miehiä jonoksi asti jo "hurjasteluaikana, ku#likarusellissa"'.
Luulen, että täällä vastaavat miehet ovat 90%:sesti provoja ja 10% ovat niitä, jotka koskevat naiseen vain unissaan.
Oikeasti miehet ovat pääosin ihan fiksuja, hauskoja ja liberaaleja.
Kyllä on nainen pilalla tuollaisen karusellin jälkeen. Minun silmissäni te kaikki siistit ja huolitellut kauppisnaiset olette tautisia jakorasioita, ei voi mitään. Saan minä näin sanoa, ja onneksi emme koskaan kohtaa tuolla elävässä elämässä. Te ja teidän liberaalit tissiposkimiehenne olette alinta kastia.
Sanoo hän jota ei juhliin kutsuttu?
Tupakointi,tatuoinnit ja kotieläimet ei kiitos.Olen satuttanut kaikennäköisiä naisia koska en vain jaksa kauan yhtä.Vapaus on tärkeämpää kuin pitkät suhteet.Ja joo jos on lapsia niin sitten pitääkin olla aika A-luokkaa muuten mutta en enään viitsi niihinkään sekaantua koska se kaikki tuska kun jättää niin jotenkin säälin sitten lapsia ja pari päivää on pask.a fiilis.
Tietääkö hän olevansa herra 106#?