Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko mahdollisuus parisuhteeseen jossa naisen ei tarvitse miellyttää miestä?

Nuori nainen kyselee
21.01.2019 |

Nainen ei miellytä miestään millään tavalla esimerkiksi kokkaustaidoillaan, seksissä eikä muissakaan asioissa. Miesten miellyttäminen lähinnä oksettaa mua! En odota miehenkään miellyttävän minua! Haluan parisuhteen jossa voimme olla omia itsejämme emmekä vetää mitään miellyttäjän roolia.

Kommentit (333)

Vierailija
81/333 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi luoja. Musta on ihana kun mies sängyssä ottaa mitä haluaa. Se saa mut aina tärisemään ja valumaan ja voihkimaan ja laukean aina itsekin vaikka halusin vaan miellyttää toista. Joskus jopa itse pyydän et sitoisi mut ja vaan käyttäisi itsensä tyydyttämiseen <3 sen jälkeen vielä itse miehen nesteitä valuvana puhdistan hänet suuhoidolla kiitokseksi. Mielelläni miellytän, ei se multa ainakaan pois kun saan palkinnon itse :)

Ootko aapee tyytyväinen seksielämääsi?

Vierailija
82/333 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis mitä te alistuvat ette tajua? Kenenkään ei tarvitse miellyttää ja te yritätte pakottaa naiset samaan surkeaan asemaan. Teitä miellyttäviä ei arvosteta, vaimo on aina ollut miehelle pelkkä esine. Monissa maissa naiset ovat miehelle samanlainen status kuin auto, ja miehet ovat polygamisiqäa. Arvatkaa käsketäänkö miehiä miellyttämään naisia pysymällä ylsoavioisena? Ehei!

Miehet ovat aina saaneet jyrätä, pakottaa nimensä lapsille ja vaimolle sekä päättää lapsen sukupuolen. Sitten itkette kun muut käyttävät vapauksiaan.

Miellyttävää ei arvosteta. Ja nämä aviomiehen sukua korostavat ovat muuten aina keskusteluissa jossa kerrotaan perheväkivallasta. Ukon meillyttämispanos on lyöminen ;)

🙄🙄🙄 Tee naiskunnalle palvelus.. hirtä itsesi hiuksista...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/333 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

94. Haloo!!!! Tässä yritätte koko ajan pakottaa kaikkia naisia miellyttämään. Ei minua kiinnosta tippaakaan meillyttää. Ja miksi sinäkin korostat MIEHEN miellyttämistä? Miksi et korosta naisen miellyttämistä?

Olet pelkkä pano miehelle. Ei arvosta sinua. Te vaimot olette pelkkiä miehen esineitä. Googlatkaa mitä aviomiehen sukunimen kantaminen symboloi. Ei kykene mies kompromissiin nimesså.

Te pakotatte kaikki naiset olemaan alisteisia! Ette kuuntele ollenkaan niitä jotka EIVÄT halua miellyttää.

Ja miksi se miellyttäminen EDELLEEN koskee vain naista? Miksi nimenvaihto on vain naisille?

Vierailija
84/333 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

94. Haloo!!!! Tässä yritätte koko ajan pakottaa kaikkia naisia miellyttämään. Ei minua kiinnosta tippaakaan meillyttää. Ja miksi sinäkin korostat MIEHEN miellyttämistä? Miksi et korosta naisen miellyttämistä?

Olet pelkkä pano miehelle. Ei arvosta sinua. Te vaimot olette pelkkiä miehen esineitä. Googlatkaa mitä aviomiehen sukunimen kantaminen symboloi. Ei kykene mies kompromissiin nimesså.

Te pakotatte kaikki naiset olemaan alisteisia! Ette kuuntele ollenkaan niitä jotka EIVÄT halua miellyttää.

Ja miksi se miellyttäminen EDELLEEN koskee vain naista? Miksi nimenvaihto on vain naisille?

Vierailija
85/333 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluatte varmaan miellyttäjät kertoa miksi joka viides suhde on väkivaltainen miehen toimesta? Miellyttääkö mies naista lyömällä?

Ja huomaatteko miten yritätte pakottaa VAIN NAISIA miellyttämään. Miksi miehet eivät korosta naisen miellyttämistä? Miksi mies ei ota naisen isän nimeä? Sekin on mieheltä se naisen nimi eli missä kompromissi?

Vierailija
86/333 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä perinteiset kaakat ovat aina kertomassa miten vapaat naiset ovat käytettyjä objekteja, mutta itse julistautuvat miehen omaisuudeksi, hylkäävät oman biologisen suvun nimensä ja ovat pelkkiä seksileluja.

Kukas tässä on käytetty? Vaimoja on aina pidetty vähempiarvoisina, eivät miehet ole koskaan teidän tarpeistanne välittäneet.

Vierailija
87/333 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä nautin kun otan mieheltäni munaa poskeen ja mällää naamalleni... Teetsäkin tälleen?,;););););)

Mun suussa on vähä mällii tuutsä maistamaan??? Aaaaahhh..... Ihannaaaaa...... ;););););););)

Mieheni vois tyydytää sua takaapäin... Sun pylly taitaa olla kireenä, ku käyt noin kuumana ;);););););)

Vierailija
88/333 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluatte varmaan miellyttäjät kertoa miksi joka viides suhde on väkivaltainen miehen toimesta? Miellyttääkö mies naista lyömällä?

Ja huomaatteko miten yritätte pakottaa VAIN NAISIA miellyttämään. Miksi miehet eivät korosta naisen miellyttämistä? Miksi mies ei ota naisen isän nimeä? Sekin on mieheltä se naisen nimi eli missä kompromissi?

😘 Mä nautin ku mies hakkaa mut mustelmille... Ja uhkaa tapata lapsemme, jos en tottele sitä... Mä rakastan alistuneena itkeä ku mies panee kakkoseen...

Mä ihan kostun ku ajattelen Penttiäni 😘😘😘

Vierailija
89/333 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset on pakotettu 50 vuoden ajan nimenvaihtoon. Luulisi että miehet haluaisivat tehdä kompromissin ja kantaa naisen isän nimeä. Naisten mukaan oman suvun ja appiukon nimellä ei ole eroa. Missä siis miestenne panos? Onko ukot vähän narsistista?

Itse en miestä koskaan tule miellyttämään. Nimenvaihtojen takia tyttölapsia vihataan koska isän nimi ei jatku. Ai eikö olekaan isän ja appiukon nimi sama asia!? Jäitte kanat kiinni!

Vierailija
90/333 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä perinteiset kaakat ovat aina kertomassa miten vapaat naiset ovat käytettyjä objekteja, mutta itse julistautuvat miehen omaisuudeksi, hylkäävät oman biologisen suvun nimensä ja ovat pelkkiä seksileluja.

Kukas tässä on käytetty? Vaimoja on aina pidetty vähempiarvoisina, eivät miehet ole koskaan teidän tarpeistanne välittäneet.

Juupa juu

Vierailija
91/333 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nimenvaihtajia hei! Miksi miehesi ei vaihtanut nimeään? Ihan turhaan sinä muille naisille uhoat, miehet pitävät teitä nimenvaihtajia pelkkinä seksiobjekteina. Tiedän useita työnantajia jotka eivät vaihtajaa ja merkattua naista palkkaa.

Tyttölapsia abortoidaan isän sukulaisuuden takia. Mene itkemään miehille, älä naisille. Onpa miehesi itsekäs narsisti!

Miehesi varmasti nauraa tytölleen. Raukka nainen. Ei saanut ulkoa tekemään kompromissia. Nyyh.

En tiedä kysyitkö minulta, mutta vastaan nyt (sikäli kun edes ymmärrän kysymyksiäsi): Mieheni ei vaihtanut nimeään, koska MINÄ en halunnut häntä omalle nimelleni, joka oli ruma. Minua ei myöskään haittaa, jos mieheni pitää minua seksiobjektinakin, sehän on kiva juttu näin 23 avioliittovuoden jälkeen vielä!

Työnantajista puhut pelkkää höpölöpöä, heitä ei nimenvaihdokseni kiinnosta, ainoastaa työpanokseni.

En ole tehnyt yhtään aborttia, enkä myöskään tunne ketään joka olisi tehnyt abortin sen vuoksi että sikiö on tyttö. Itkuun ei ole tarvetta. Tuota narsistianalyysia en ymmärrä yhtään.

Mieheni nauraa kyllä molemmille lapsilleen aina välillä, huumoria kun tästä perheestä löytyy. Mitä kompromissia ja missä asiassa minun olisi pitänyt tehdä? 

Vierailija
92/333 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset on pakotettu 50 vuoden ajan nimenvaihtoon. Luulisi että miehet haluaisivat tehdä kompromissin ja kantaa naisen isän nimeä. Naisten mukaan oman suvun ja appiukon nimellä ei ole eroa. Missä siis miestenne panos? Onko ukot vähän narsistista?

Itse en miestä koskaan tule miellyttämään. Nimenvaihtojen takia tyttölapsia vihataan koska isän nimi ei jatku. Ai eikö olekaan isän ja appiukon nimi sama asia!? Jäitte kanat kiinni!

Mulla on äidinsukunimi, joten pidä lehmä turpas kiinni... Sä oot häpeäksi koko ihmiskunnalle

Vierailija
93/333 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kaheleita nämä perinteiset. Aina ovat halunneet estää muilta naisilta vapaudet. Nämä perinteiset vastustivat 80- ja 90-luvuilla naisen vapautta valita oma sukunimi ja vapautta valita seksi liitossa. Yrittävät edelleen pakottaa kaikki huonoon asemaan. Pelkkä arvojen kritisointi on heille vapauden rajoittamista vaikka he itse kannattavat LAKEJA jossa nainen ei saa valita mitään.

Miehet eivät teitä arvosta miellyttämisenne jälkeen. Katsokaa Aasia ja Lähi-itää. Kovasti he miellyttävät ukkojaan, palkintona väkivalta ja tyttölapsiviha.

Olette te aika surkeita. Mitään ette itsellenne saa.

Vierailija
94/333 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi että, kylläpäs sinua nyt ärsyttää. Joskus ihan miestä varten pukeudun ja valmistelen itseni märäksi ennen hänen tuloaan että päästään heti touhuun. Jos en itse siitä kirjaimellisesti kostuisi niin en sitä harrastaisi. Usein myös kokkaan korsetissa ja korkokengissä minihame päällä koska rakastan sitä himoitsevaa katsetta ja vaeltavia käsiä :) mies taas kertoo joka päivä rakastavansa, on huomioiva ja lämmin ja sängyssä välillä oikein kilpaillaan kumpi tyydyttää toisen paremmin. Kysyy kuinka voi tyydyttää paremmin ja välillä anelee että nuoletutan itseäni hänellä ja käytän häntä. Toisen hymy ja hyvä olo saa mullekin hyvän mielen, en ole suhteessa yksin vaan vuorovaikutuksessa. Jos en haluaisi miellyttää ketään niin pysyisin sinkkuna. Onko tää sulta jotenkin pois?

Vierailija
95/333 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko nyt päikkäreiden aika?

Vierailija
96/333 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei näy ukkojen nimenvaihtoja. Luulisi että miehet haluaisivat miellyttää naisen isää ja naisen biologisia juuria. 99%valitsee miehen nimen. Tekopyhää syyllistää jos nainen haluaa etuja ITSELLEEN.

Miksi miehet eivät tee kotitöitä? Eivätkä halua miellyttää? Miksi nainen laukeaa useammin yksin tai toisen naisen kanssa?;))))) Eikö ukko MIELLYTÄ?

Koko miellyttäminen keskittyy naisen velvollisuuksiin, se on edelleen naisvihaa ja alistamista. Ottakaa perinteiset joskus kirja käteen.

Miksi naisia kohdellaan niin väkivalloin perinteisissä perheissä?;) Eikö miellyttäminen saa ketään arvostamaan?

Vierailija
97/333 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuori nainen kyselee kirjoitti:

Nainen ei miellytä miestään millään tavalla esimerkiksi kokkaustaidoillaan, seksissä eikä muissakaan asioissa. Miesten miellyttäminen lähinnä oksettaa mua! En odota miehenkään miellyttävän minua! Haluan parisuhteen jossa voimme olla omia itsejämme emmekä vetää mitään miellyttäjän roolia.

Miksi ihmeessä haluat parisuhteen ylipäätään? Tuo kuulostaa lähinnä kaverisuhteelta.

Vierailija
98/333 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö sie ressukka saa mieheltäs oikeen huomioo?

Vierailija
99/333 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehän tässä ärsyynnytte siitä että vapaa nainen Ei halua miellyttää. Ei ketään kiinnosta tiedän miellyttämisenne.

Teitä miellyttäviä vihaavat ihan ne tridän omat miehenne. Isät ovat aina vihanneet tyttölapsia koska tyttö ei jatka ISÄN nimeä. Sitten pillitätte muille naisille tästä. Menkää ihan miehiä syyttämään siitä että he eivät arvosta tyttölapsia tai vaimon nimenvaihtoja.

Ja näettekö miten KOKO ajan korosteta sitä miten NAINEN miellyttää miestä. Missås on miehet korostamassa naisen miellyttämistä? Ja miksi tyrmäätte kun joku EI miellytä?

Te perinteiset olette ihan Kahelin naisellisen aivottomia ja heikkoja. Ei ihme että poikalapsia palvotaan ja vaimo on aina se reikä joka antaa ja jota käytetään.

Ihan kuule ne miehet teitä haluavat abortoida kun liitytte miehen sukuun. Ei se naisista ole lähtenyt vaan MIESTEN sukujärjestelmistä.

Suunnatkaa valitus miehille!

Vierailija
100/333 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oi luoja. Musta on ihana kun mies sängyssä ottaa mitä haluaa. Se saa mut aina tärisemään ja valumaan ja voihkimaan ja laukean aina itsekin vaikka halusin vaan miellyttää toista. Joskus jopa itse pyydän et sitoisi mut ja vaan käyttäisi itsensä tyydyttämiseen <3 sen jälkeen vielä itse miehen nesteitä valuvana puhdistan hänet suuhoidolla kiitokseksi. Mielelläni miellytän, ei se multa ainakaan pois kun saan palkinnon itse :)

Ootko aapee tyytyväinen seksielämääsi?

Olen onnellinen kaukosuhteessa ja suhteessa hyvän miehen kanssa. Olen tyytyväinen rakkauden täyteiseen suhteeseen mutta seksi ei liity siihen missään muodossa eikä kumpikaan vongu mistään kuin mikäkin älykääpiö! Olemme onnekkaita kun olemme löytäneet ne toisilleen sopivat. Arvomaailmat ja ajatukset kohtaavat koska haluamme elämältä samoja asioita. Viestittelemme useasti päivän aikana ja näemme aina kun vaan voimme ja nyt suunnittelen muuttoa miehen luokse.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kuusi