Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko mahdollisuus parisuhteeseen jossa naisen ei tarvitse miellyttää miestä?

Nuori nainen kyselee
21.01.2019 |

Nainen ei miellytä miestään millään tavalla esimerkiksi kokkaustaidoillaan, seksissä eikä muissakaan asioissa. Miesten miellyttäminen lähinnä oksettaa mua! En odota miehenkään miellyttävän minua! Haluan parisuhteen jossa voimme olla omia itsejämme emmekä vetää mitään miellyttäjän roolia.

Kommentit (333)

Vierailija
41/333 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuori nainen kyselee kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tekisi miellyttämisen vuoksi inhottavia asioita. Ja pyydän miestäkin aina harkitsemaan jaksaako hän oikeasti vaivautua, silloin monesti toteaa ettei kyllä jaksaisi tällä kertaa. Tätä juuri tarkoitan etten tee miehen vuoksi inhottavia asioita enkä miellytä!

Mä en ymmärrä, että mikä asia parisuhteessa voi olla "inhottavaa", jota ei halua miellyttämisen vuoksi tehdä? Voisitko valaista?

Vierailija
42/333 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös parisuhde ja varsinkin siihen ryhtyminen nimenomaan ikään kuin perustu siihen, että osapuolet miellyttävät toisiaan tavalla tai toisella... ?

Ei vaan siihen, että toinen kokee sinut miellyttäväksi silloin kun olet oma itsesi. Älkää sekoittako näitä kahta asiaa keskenään!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/333 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tekisi miellyttämisen vuoksi inhottavia asioita. Ja pyydän miestäkin aina harkitsemaan jaksaako hän oikeasti vaivautua, silloin monesti toteaa ettei kyllä jaksaisi tällä kertaa. Tätä juuri tarkoitan etten tee miehen vuoksi inhottavia asioita enkä miellytä!

Mä en ymmärrä, että mikä asia parisuhteessa voi olla "inhottavaa", jota ei halua miellyttämisen vuoksi tehdä? Voisitko valaista?

Epämiellyttävät seksikokeilut ovat varmaan yleisin, johon naiset alistuvat miestä miellyttääkseen.

Vierailija
44/333 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyypillistä Aspergeria.

En ole aspergeri vaan täysin terve!

Mutta kuitenkin sinkku?

Mies soittaa ja sanoo että töissä menee himpun pidempään, ja pyytää sinua käymään ruokakaupassa koska haluaisi päästä töistä heti kotiin tekemään ruokaa (kyllä, mies tekee ruokaa). No sinä olit ajatellut mennä töistä suoraan kuntosalille etkä ruokakauppaan, ja nyt suunnitelma menikin plörinäksi koska ruokakaupasta ruuat pitää saada jääkaappiin, ja sali on taas aivan toisella suunnalla. Alistuitko vai miellytitkö?

-eri

Ei kumpikaan, koska menen salille ja tuon ruoat sieltä tullessani tai mies hakee ruoat itse. Miehellä ei ole mitään oikeutta alkaa vaatimaan salikerran hylkäämistä oman aikataulumuutoksensa vuoksi. Jos minulle tulee nälkä teen ruoan itselleni salin jälkeen, jos ukolle ei kelpaa laittamani ruoka niin olkoot nälissään kunnes saa ruokansa valmiiksi.

Jos kysymyksessä on muu tärkeämpi tapaus, kuten sairaustapaus niin salikerta voi jäädä.

Vierailija
45/333 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettisin kyllä tuossa kohtaa, MIKSI sulle tulee paha olo, jos teet jotain rakkaan ihmisen mieliksi?

Normaalisti ihminen kokee itsekin siitä mielihyvää ja HALUAA olla toiselle mieliksi - olettaen tietysti, että tilanne näiden ihmisten välillä on tasapainoinen eikä kumpikaan hyväksikäytä toista.

Molemmat palvelee toistaan, niin se toimii.

Enkä tarkoita mitään kynnysmattomeininkiä kummaltakaan puolelta, mutta lähtökohta olisi se, että molemmat pyrkii pitämään niin itsensä kuin toisenkin olon mukavana ja tekee sen eteen huomaamatta asioita.

Vierailija
46/333 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parisuhde naisen kanssa?

Yleensä parisuhteessa kumpikin osapuoli miellyttää toista ja joskus tekee jopa jotain ekstraa koska tietää, että toinen tykkää.

Jos kumppani on oikea niin elämällä tavallista elämää tulee miellyttäneeksi toista osapuolta ihan itsestäänkin.

Miten parisuhde naisen kanssa helpottaisi ap:n elämää?

Joutuuhan siinäkin yhtälailla ”miellyttämään”, jos rakastava ihmissuhde on.

Niin ne ihmissuhteet toimii, ei ketään kiinnosta itsekkään, lapsellisen ja mukakovan ”minähän en ketään miellytä”-muijan seura.

Vierailija
47/333 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyypillistä Aspergeria.

Mutta kuitenkin sinkku?

Mies soittaa ja sanoo että töissä menee himpun pidempään, ja pyytää sinua käymään ruokakaupassa koska haluaisi päästä töistä heti kotiin tekemään ruokaa (kyllä, mies tekee ruokaa). No sinä olit ajatellut mennä töistä suoraan kuntosalille etkä ruokakauppaan, ja nyt suunnitelma menikin plörinäksi koska ruokakaupasta ruuat pitää saada jääkaappiin, ja sali on taas aivan toisella suunnalla. Alistuitko vai miellytitkö?

-eri

Ei kumpikaan, koska menen salille ja tuon ruoat sieltä tullessani tai mies hakee ruoat itse. Miehellä ei ole mitään oikeutta alkaa vaatimaan salikerran hylkäämistä oman aikataulumuutoksensa vuoksi. Jos minulle tulee nälkä teen ruoan itselleni salin jälkeen, jos ukolle ei kelpaa laittamani ruoka niin olkoot nälissään kunnes saa ruokansa valmiiksi.

Jos kysymyksessä on muu tärkeämpi tapaus, kuten sairaustapaus niin salikerta voi jäädä.

Etkö ymmärrä mitä eroa on vaatimisella ja pyytämisellä?

Vierailija
48/333 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi miehenne eivät ole pohtimassa naisen miellyttämistä? Ette te naisia voi pakottaa miellyttämään. Se että itse abortoitte tytöt ja vaihdattr alistuneina nimemme ei oikeuta tyrkyttämään sitä muille.

Siis ihan sairasta tekstiä ja naisvihaa.

Ja missä edelleen miehen velvollisuus miellyttää? Miksi kaikki avioliiton velvollisuudet on naisella? eikö miehet narsisteina rakasta? Aika narsistista että mies haluaa aina oman isän nimen lapsille. Missä miehen panos?

Öööö maailman sivuhan miehet on miettineet miten saada nainen, miten pitää nainen tyytyväisenä (eli kuinka olla tämän mieliksi), miten naista pitäisi kohdella jne.

Ja yhä 2010-luvullakin suurimmalle osalle miehistä on kunnia-asia elättää perhe, vaikkei kaikki naiset enää sitä halua.

Ihme poterossa elät.

Vierailija
49/333 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hahahaha tehän myönsitte että VAIN hetrosuhteiddäässa NAISEN kuuluu miellyttää miestä. Myönsitte siis että se miellyttäminen tehdään vain miehen takia.

Siis kuinka naisvihaisia voitte olla? Aivan sekopäitä. Te myönsitte että miellyttämisen vaatimusta ei ole lesbosuhteissa!!!!! Eli vain MIES on se miellyttämisen kohde.

Ja muka ulkomaalaiset alistavat naisia. Hahaha.

Naisvihaa!

Hullu.

Vierailija
50/333 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen ei miellytä miestään millään tavalla esimerkiksi kokkaustaidoillaan, seksissä eikä muissakaan asioissa. Miesten miellyttäminen lähinnä oksettaa mua! En odota miehenkään miellyttävän minua! Haluan parisuhteen jossa voimme olla omia itsejämme emmekä vetää mitään miellyttäjän roolia.

En tiiä millasta parisuhdetta haaveilet, mutta ei tossa oo mitään pohjaa ja järkee...

Vierailija
51/333 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hahahaha tehän myönsitte että VAIN hetrosuhteiddäässa NAISEN kuuluu miellyttää miestä. Myönsitte siis että se miellyttäminen tehdään vain miehen takia.

Siis kuinka naisvihaisia voitte olla? Aivan sekopäitä. Te myönsitte että miellyttämisen vaatimusta ei ole lesbosuhteissa!!!!! Eli vain MIES on se miellyttämisen kohde.

Ja muka ulkomaalaiset alistavat naisia. Hahaha.

Naisvihaa!

Voi huh huh mitä perättömiä lauseita keksit päästäsi... Pärjäätkö itsesi kanssa? Jos et, niin ota ne lääkkeet

Vierailija
52/333 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyypillistä Aspergeria.

Mutta kuitenkin sinkku?

-eri

Etkö ymmärrä mitä eroa on vaatimisella ja pyytämisellä?

Vastauksen perusteella AP tullee pysymään sinkkuna vielä pitkän aikaa. Parisuhde on kompromisseja ja joustamista, molempiin suuntiin. Onneksi meillä molemmat ottaa toisen huomioon eikä jäykkäniskaisesti tuijota vain omaan napaan. No, kukin tavallaan.

Vierailija
53/333 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiesittekö että tutkitusti nainen tekee kaiken työn suhteen eteen. Eli siis miehet eivät todellakaan miellytä. Tässäkin olette ihan Raivona ja yritätte pakottaa eri tavalla ajattelevat naiset meillyttäjiksi. Itse en miestä miellytä. Mies saa poistua milloin haluaa, ei se minua kiinnosta.

Ne miellyttävät naiset abortoidaan Aasiassa. Että tosi hyvin toimii ;)

Te ette rupea sanelemaan muille sääntöjä ja hulluttel maan eri tavalla ajattelevia. Taas muut naiset yritetään pakottaa siihen alistavaqnn rooliin.

Ihan järkkyä pakottamista. Te ette kerro muille mitä tehdä. Minä en tee miehen eteen mitään. Olette lähinnä naurunaihe kun miellyttätt äe ja lopputuloksena mies haluaa vain poikalapsia. Niitä itsekkäitä ihmisiä kun arvostetaan, ei reikiä.

Vierailija
54/333 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tajutkaa jo että kaikki naiset eivät halua miellyttää! Te perinteiset olette aina pakottamissq muita elämään kuten te haluatte. Te ettr latele sääntöjä ja vie muiden naisten vapautta päättää. Minä en miehen eteen tee mitään, vaan käytän lompakkona.

Ja luuletteko te taliaivot että miehet lässyttävät omissa porukoissa miten heidän pitää miellyttää naisia? No ei todellakaan.

Ja AP kysyi onko NAISEN pakko miellyttää MiESTÄ. Te myönsitte että se miellyttäminen on vain miehelle. Sanoitte että lesbosuhteissa ei miellytetå. Eli heterosuhteessa nainen on edelleen alistettu.

Te ette sitä päätä mitä muut naiset tekee. Te ette alq muita pakottamaan samaan rooliin.

Itse aion abortoidaan pojan. Oma valinta. Oma keho.

Kiinnosti, ei... Kiinnostavaa, ei...

Vierailija
55/333 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiesittekö että tutkitusti nainen tekee kaiken työn suhteen eteen. Eli siis miehet eivät todellakaan miellytä. Tässäkin olette ihan Raivona ja yritätte pakottaa eri tavalla ajattelevat naiset meillyttäjiksi. Itse en miestä miellytä. Mies saa poistua milloin haluaa, ei se minua kiinnosta.

Te ette rupea sanelemaan muille sääntöjä ja hulluttel maan eri tavalla ajattelevia. Taas muut naiset yritetään pakottaa siihen alistavaqnn rooliin.

Ihan järkkyä pakottamista. Te ette kerro muille mitä tehdä. Minä en tee miehen eteen mitään. Olette lähinnä naurunaihe kun miellyttätt äe ja lopputuloksena mies haluaa vain poikalapsia. Niitä itsekkäitä ihmisiä kun arvostetaan, ei reikiä.

Joo joo... Sua vaa kiinnostaa miehen lompakko rahat ja plaa plaa et haluu mielyttää plaa plaa...

Et oo munaa saanut lähiaikoina, ainii... Etsä haluu mielyttää kun rahat vaa mielessä BOOOOOOOORING

Vierailija
56/333 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No huhhuh. Ihan mielenkiinnosta kysyn, kuinka pitkä on ollut pisin suhteesi ja suhteet keskimäärin? Oletko ikinä ollut onnellinen?

Vierailija
57/333 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä?? Ettekö kanat edelleenkään tajua että tässä on kyse siitä että VAIN NAiSEN oletetaan tekevän kaikki!!!! Ja ette te toisten suhteita määritä. Mies saa aina olla itsekås, tyttölasten abortteja narsistimiesten takia kutsutaan vapaudeksi mutta nainen ei saa olla itsekäs? Miksi ei?

Ette te ala naiselle sanelemaan. Heti kun nainen haluaa olla se parempi suhteessa niin alkaa alistuvien rouvien tehtaama ajojahti.

Te ette muille sanele! Haloo! Ja missä se miesten velvollisuus miellyttää? Ei miehillä mitään velvollisuuksia ole. Missä nimenvaihdot? Eikö olekaan kompromissi? Miksi mies saa olla itsekäs ja narsistinen?

Nainen voi hyvin löytää miehen olemalla itsekäs. Teitä vain ärsyttää.

Vierailija
58/333 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on sperma, joka muuttaa naista samoin kuin poikalapsen saaminen. Silloin naisesta tulee miehen orja. Nin kauan kuin pidättäydyt seksistä, pystyt olemaan itsellinen itsesi, mutta ensimmäisen seksikerran jälkeen se on menoa. Olen huomannut tämän kaikissa naisissa, jopa niissä, jotka olivat ennen samaa mieltä kuin me. Pysy siis erossa spermasta, se muuttaa sinut.

Vierailija
59/333 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluatte varmaan kertoa miksi aviomiehelleen uskolliset aasialaiset naiset abortoidaan? Kertokaa toki myös miksi 99% valitsee miehen nimen? On se kumma kun mies saa olla narsisti ja ajatella vain itseään, muita naisia oikein yritätte pakottaa olemaan typerän alistuvia. Miksi mies saa nimen? Miksi? Eikö ne kompromissit koske miehiä?

Nainen luopuu, nainen tekee, vain naisia oikein pakotetaan olemaan mieliksi. Te ette alq kertomaan mitään suhteen sääntöjä muille. Te alistuvat kanat olette jo kadottaneet 100 miljoonaa aasialaistyttöä. Ei kelvannut miellyttäminen ei ;( miellyttävät abortoidaan, vain vahvoja poikia arvostetaan.

Pojat kun eivät miellytä vaan jatkavat isän sukua.

Vierailija
60/333 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-Ei sinun tarvitsekaan miellyttää miestä, koska sinullahan ei sellaista ole.

-Naisia ei voi abortoida, sikiöitä kyllä. Mutta sukupuolen mukaan ei ainakaan Suomessa abortoida, joten mitäs jos matkustaisit sinne Aasiaan julistamaan sanaasi?

-Etkä sinäkään kerro muille mitä tehdä. Olet tosin psykoosissasi yrittänyt öyhöttää agendaasi tällä palstalla jo vuosikaudet. Lopputulema on, että olemme huomanneet mielisairautesi vain pahenevan.

-Mieheni on oikein onnellinen sekä pojastaan että tyttärestään.

P.S. Minulla on mieheni sukunimi, oikein kaunis ja paljon parempi kuin n.s. tyttönimeni. Ketuttaako? :)