Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko mahdollisuus parisuhteeseen jossa naisen ei tarvitse miellyttää miestä?

Nuori nainen kyselee
21.01.2019 |

Nainen ei miellytä miestään millään tavalla esimerkiksi kokkaustaidoillaan, seksissä eikä muissakaan asioissa. Miesten miellyttäminen lähinnä oksettaa mua! En odota miehenkään miellyttävän minua! Haluan parisuhteen jossa voimme olla omia itsejämme emmekä vetää mitään miellyttäjän roolia.

Kommentit (333)

Vierailija
301/333 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole kyllä ikinä ymmärtänyt noita suuseksivolinoita.

Itse en voisi olla miehen kanssa, jota ällöttäisi vaginani eikä haluaisi helliä sitä. Enkä tietenkään ottaisi miestä, jonka penistä ei tekisi mieli helliä.

Eri asia sitten, jos miehellä olisi jokin trauma aiheesta (esim. nuorena joku vanhempi nainen pakottanut antamaan suuseksiä) joka triggeröityisi aina kun alkaisi nuolemaan minua.

Tosin olettaisin, että tuollainen traumakin voisi ajan kanssa lientyä ja sitä voisi hoitaa.

Lähtökohtaisesti kumppanin sukupuolielimen (ja vartalon ylipäätään) pitäisi olla himottava enkä ymmärrä, miksi seksiä inhoavat edes alkavat parisuhteeseen...

Tai miksi alkaa parisuhteeseen sellaisen ihmisen kanssa, jota ei tee mieli pussailla ympäriinsä ja tehdä sille kaikkea kivaa mitä maa päällään kantaa?

Se johtuu sinun rajoittuneesta ajattelukyvystäsi. Yksi nykymaailman suurimmista ongelmista on rajoittunut ajattelukyky, jolloin henkilö ymmärtää vain omat henkilökohtaiset tapansa ja ajatuksensa. Juuri niin kuin sinä nyt teet. Kaikki eivät todellakaan halua, että vaginaa kosketellaan tai imeskellään, saati, että haluaisivat koskea penikseen. Jotkut ovat kiinnostuneet vain toisesta, joko antamisesta tai saamisesta ja eihän se sinun seksielämääsi vaikuta millään tavalla harrastavatko muut suuseksiä tai eivät. Ne joiden mielestä se on ällöttävää eivät tee sitä.

Sitään tuossa juuri aiemmin kysyttiin, miksi toisessa ketjussa nainen on suostunut vuoden seksiin, vaikka seksi on hänelle kivuliasta. Miksi nainen kokee, että hänen on tehtävä epämiellyttäviä asioita parisuhteessa?

Osittainen selitys löytyy siitä, että moni kuitenkin haluaisi sen kumppanin. Toiset tyytyvät epäsopivaan kumppaniin ja toiset eivät.

Pussailu ja penetraatio taas eivät liity millään tavalla toisiinsa. Pussailla voi vaikka vaatteet päällä keskellä toria, mutta penetraatiota ei.

Niin, eli miksi sellaiset ihmiset väkisillä hankkiutuvat parisuhteeseen?

Pussailulla tarkoitin nimenomaan kaikkialle (myös sukupuolielimiin) pussailua, en mitään torisuukottelua.

Toki muut saa elää niinkuin haluaa, mutten pidä reiluna, että seksiä inhoava hankkiutuu parisuhteeseen jonka toinen osapuoli rakastaa ja haluaa seksiä.

Yleensä kai näissä tapauksissa vielä se seksiä inhoava esittää alkuun tykkäävänsä seksistä, eli _huijaa_ toisen sitoutumaan kanssaan.

En vaan ymmärrä; netti täynnä ulinaa miten _oman kumppanin_ penis ällöttää ja v*tuttaa kun mies haluaisi (suu)seksiä, mutta sitten tyyliin joka toinen nainen on lutkuttanut päissään jonkun randomin kusista juustomakkaraa jossain baarin vessassa tai festaripusikossa.

Ne randomit eli irtoseksimiehet saavat naisista aina parhaat puolet. Niille keimaillaan, pukeudutaan ja laittaudutaan kauneimmilleen. Sanalla sanoen miellytetään. Parisuhdemiehet eli betat saa sitten ne huonommat puolet.

Jaa no itse en ainakaan anna suuseksiä millekään randomille tai tee muutenkaan niiden eteen mitään.

Pitää olla jonkinlainen ihmissuhde ja kokemus miehen hyvyydestä, ennen kuin oma miellyttämishalu ja syvemmät himot herää.

Tosin en mitään baarirandomeita tms. panekaan, mutta aluksi kun tutustuu johonkin tyyppiin eikä vielä tunne, niin halu on semmosta pinnallista ja seksi myös.

Eli ei saa parasta kyllä siinä vaiheessa.

Vierailija
302/333 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te tulette koko ajan uhkailemaan VAIN NAISIA sillä että he tekevät valintoja. Ette te miehiä uhakile yksinjäännillä. Ja luuletteko että ketään kiinnostaa jäädä yksin? :DDD Miksi ihmeessä te kuvittelette että vian miehen halu on se tärkein, ja jos NAINEN EI TAIVU MIEHEN HALUUN NIIN SE ESTÄÄ SUHTEEN? MIKSI EI TOISINPÄIN? MIKSI ETTE OLE ULVOMASSA MIEHILLE ETTÄ HE EIVÄT OLE VÄHEMMÄN ITSEKKÄITÄ? MISSÄ MIEHEN OSUUS EDELLEEN ON?

Eli naisen pitää luopua omista oikeuksistaan ollakseen suhteessa :D te vain todistatte miten naisvihaisia te heteroparit olette. Vain nainen vaihtaa nimeä, vain nainen on siveä, vain naisen kuuluu miellyttää, vain naisen kuuluu joustaa ja luopua, vain tyttölapsia saa syrjiä.

Hankkikaa oikeasti apua naisvihaanne, ja alkakaa maksaa keräyksiin aiheuttamastanne parisuhdeväkivallasta. On tasan sairasta naisvihaa yrittää kiristää muita naisia luopumaan oikeuksistaan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/333 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole kyllä ikinä ymmärtänyt noita suuseksivolinoita.

Itse en voisi olla miehen kanssa, jota ällöttäisi vaginani eikä haluaisi helliä sitä. Enkä tietenkään ottaisi miestä, jonka penistä ei tekisi mieli helliä.

Eri asia sitten, jos miehellä olisi jokin trauma aiheesta (esim. nuorena joku vanhempi nainen pakottanut antamaan suuseksiä) joka triggeröityisi aina kun alkaisi nuolemaan minua.

Tosin olettaisin, että tuollainen traumakin voisi ajan kanssa lientyä ja sitä voisi hoitaa.

Lähtökohtaisesti kumppanin sukupuolielimen (ja vartalon ylipäätään) pitäisi olla himottava enkä ymmärrä, miksi seksiä inhoavat edes alkavat parisuhteeseen...

Tai miksi alkaa parisuhteeseen sellaisen ihmisen kanssa, jota ei tee mieli pussailla ympäriinsä ja tehdä sille kaikkea kivaa mitä maa päällään kantaa?

Se johtuu sinun rajoittuneesta ajattelukyvystäsi. Yksi nykymaailman suurimmista ongelmista on rajoittunut ajattelukyky, jolloin henkilö ymmärtää vain omat henkilökohtaiset tapansa ja ajatuksensa. Juuri niin kuin sinä nyt teet. Kaikki eivät todellakaan halua, että vaginaa kosketellaan tai imeskellään, saati, että haluaisivat koskea penikseen. Jotkut ovat kiinnostuneet vain toisesta, joko antamisesta tai saamisesta ja eihän se sinun seksielämääsi vaikuta millään tavalla harrastavatko muut suuseksiä tai eivät. Ne joiden mielestä se on ällöttävää eivät tee sitä.

Sitään tuossa juuri aiemmin kysyttiin, miksi toisessa ketjussa nainen on suostunut vuoden seksiin, vaikka seksi on hänelle kivuliasta. Miksi nainen kokee, että hänen on tehtävä epämiellyttäviä asioita parisuhteessa?

Osittainen selitys löytyy siitä, että moni kuitenkin haluaisi sen kumppanin. Toiset tyytyvät epäsopivaan kumppaniin ja toiset eivät.

Pussailu ja penetraatio taas eivät liity millään tavalla toisiinsa. Pussailla voi vaikka vaatteet päällä keskellä toria, mutta penetraatiota ei.

Niin, eli miksi sellaiset ihmiset väkisillä hankkiutuvat parisuhteeseen?

Pussailulla tarkoitin nimenomaan kaikkialle (myös sukupuolielimiin) pussailua, en mitään torisuukottelua.

Toki muut saa elää niinkuin haluaa, mutten pidä reiluna, että seksiä inhoava hankkiutuu parisuhteeseen jonka toinen osapuoli rakastaa ja haluaa seksiä.

Yleensä kai näissä tapauksissa vielä se seksiä inhoava esittää alkuun tykkäävänsä seksistä, eli _huijaa_ toisen sitoutumaan kanssaan.

En vaan ymmärrä; netti täynnä ulinaa miten _oman kumppanin_ penis ällöttää ja v*tuttaa kun mies haluaisi (suu)seksiä, mutta sitten tyyliin joka toinen nainen on lutkuttanut päissään jonkun randomin kusista juustomakkaraa jossain baarin vessassa tai festaripusikossa.

Ne randomit eli irtoseksimiehet saavat naisista aina parhaat puolet. Niille keimaillaan, pukeudutaan ja laittaudutaan kauneimmilleen. Sanalla sanoen miellytetään. Parisuhdemiehet eli betat saa sitten ne huonommat puolet.

Jaa no itse en ainakaan anna suuseksiä millekään randomille tai tee muutenkaan niiden eteen mitään.

Pitää olla jonkinlainen ihmissuhde ja kokemus miehen hyvyydestä, ennen kuin oma miellyttämishalu ja syvemmät himot herää.

Tosin en mitään baarirandomeita tms. panekaan, mutta aluksi kun tutustuu johonkin tyyppiin eikä vielä tunne, niin halu on semmosta pinnallista ja seksi myös.

Eli ei saa parasta kyllä siinä vaiheessa.

Niin ja olen kotona yhtä kauniina kuin muuallakin.

En omista collegehousuja, rumia alusvaatteita tai muuta nuhjua, laiminlyö hygieniaa ym.

Vierailija
304/333 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

272. Tajuatteko te sokeat että se että VAIN NAISEN MIELLYTTÄMISTÄ KOROSTETAAN ON ITSESSÄÄN NAISVIHAA? Tajuatteko että vain naisen pakottaminen on naisvihaa???? ei tässä keskustelussa kukaan ole korostanut miehen tuottamaa miellyttämistä, ja johan te tuomitsitte ap:n. Ei miellyttäminen ole mikään osa ihmissuhteita, eli miksi tyrkkäätte sitä muille? te yritätte sanella väkisin toisten ihmisten suhteiden sisällön! Ja tietnekin vain niin että NAINEN ON SE JOKA TEKEE KAIKEN.

MIKSI ETTE KOROSTA MIEHEN VELVOLLISUUKSIA? MISSÄ MIESTEN NIMENVAIHDOT? eikö miehet miellytä hei???

Se että koko keskustelu pyörii naisen velvotteiden ympärillä on naisvihaa. Ja mitä jos mies itse haluaa olla seksitön? Jos naista alistettaisiin niin sanoiistte miten se on oma halu. mitä jos mies haluaa miellyttää naista olemalla seksitön? Miksi se on AINA NAINEN JOKA ON SE JONKA HALUSTA TINGITÄÄN? mitäs jos mies ja nainen päättää että naisne halulla ola väliä?

Se että korostatte miehen halua miellyttämisen ehtona on edelleen naisvihaa ja ALISTAMISTA. sE ETTÄ YRITÄTTE ESTÄÄ NAISIA OLEMAAN VAPAITA ON ALISTAMISTA.

Ja ap kokee sen alistamisena, mutta ette te häntä kuuntele. Kuuntelette ja korostatte vain niitä naisia jotka komppaaavat miehen mielipidettä.

MINÄ KOEN MIELLYTTÄMISEN ALISTAVANA. KUULITKO???? MIKSI SIIS YRITÄT PAKOTTAA MINUT MIELLYTTÄMÄÄN?

Rakkaudesta se hevonenkin potkii? Koitatko kertoa että olen vapaa miellyttämään ketä haluan?

Vierailija
305/333 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisiviha on silmienne edessä ettekä edes tajua sitä :D hyökkäätte naista vastaan joka VAPAASTI HALUAA VALITA OLLA MIELLYTTÄMÄTTÄ. Silti paasaatte miten alistuminen on vapautta, vaikka ette anna muiden naisten olla itsekkäitä? te puollatte miesten sukunimiä, tyttöjen abortteja vapaudella, mujtta nainen ei saa vapautta päättää olla itsekäs? Todellakin olen mielummin itsekäs :D Ja kauheaa uhkailua että "jäät niinQ yksin jos et suostu olemaan väkisin miehen alla". Mitä sitten? Ihan kun kiinnostaisi olla halveksittu panoreikä, todellakin olen mielummin yksin :D Hhahahah. Ja ette te päätä toisten suhteista. Mitä jos mies haluaa miellyttää naista olemalla seksitön? Koko ajan te korostatte sitä että NAISEN PITÄÄ TAIPUA MIEHEN TAHTOON? SE EI OLE MITÄÄN VAPAAEHTOISTA MIELLYTTÄMISTÄ KUN PAINOSTATTE KAIKKIA NAISIA OLEMAAN ALISTEISIA? HALOO!

Vierailija
306/333 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

EI kestä nainen vitsiä eheeiiiiii! Ja tehän täällä uhkailette naisten oikeuksien viemisellä. 

Koko ajan korostate vain naisen imemistä, naisen kokkaamista, naisen vaatteita, naisen uhrauksia, naisen suostumista, naisen tekemää miellyttämistä.

Missä edelelen on se miehen osa? miksette ole korostamassa miesten roolia? :D te ette ole mitään hienoja naisia vaan poikien synnyttämisene käytettäviä typeriä esineitä. Nyyh nyyh itkettää.

Puolisttate koko ajan tyttölasten abortteja vapaudella! :DDDDDDDDDD Mutta nyyh nyyh pelkkä vitsi pojalle on kamalaa!

Vierailija
307/333 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisiviha on silmienne edessä ettekä edes tajua sitä :D hyökkäätte naista vastaan joka VAPAASTI HALUAA VALITA OLLA MIELLYTTÄMÄTTÄ. Silti paasaatte miten alistuminen on vapautta, vaikka ette anna muiden naisten olla itsekkäitä? te puollatte miesten sukunimiä, tyttöjen abortteja vapaudella, mujtta nainen ei saa vapautta päättää olla itsekäs? Todellakin olen mielummin itsekäs :D Ja kauheaa uhkailua että "jäät niinQ yksin jos et suostu olemaan väkisin miehen alla". Mitä sitten? Ihan kun kiinnostaisi olla halveksittu panoreikä, todellakin olen mielummin yksin :D Hhahahah. Ja ette te päätä toisten suhteista. Mitä jos mies haluaa miellyttää naista olemalla seksitön? Koko ajan te korostatte sitä että NAISEN PITÄÄ TAIPUA MIEHEN TAHTOON? SE EI OLE MITÄÄN VAPAAEHTOISTA MIELLYTTÄMISTÄ KUN PAINOSTATTE KAIKKIA NAISIA OLEMAAN ALISTEISIA? HALOO!

Sekään ei ole vapaaehtoista kun sinä et anna minun miellyttää miestäni. Haloo? Minä en tässä painosta kyllä ketään, näen asiassa myös sinun ideologian kannalta positiivisen puolen; kun minä miellytän omasta tahdostani miestäni, kuten hän myös minua, niin mies on alistunut. Minä alistan miestäni, joten asenteesi huomioon ottaen, minun tulisi olla esikuvasi.

Vierailija
308/333 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noh aapee miksi hiljeni? Asiastahan sä puhut vaan 😉

Tekee vaan välissä miehelle lämppäreitä, palannee pian.

Vierailija
309/333 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sairaina settiä mitä olen vähään aikaan lukenut tältä palstalta. Ihan hengästyttää Alban puolesta. On näköjään ihan koko päivän vaahdonnut psykoosiaan täällä. Huh huh.

Rakkaus antaa aina anteeksi. Törkeästi on kyllä käyttäytynyt minua kohtaan.

ZinkkisMies

Vierailija
310/333 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

EI kestä nainen vitsiä eheeiiiiii! Ja tehän täällä uhkailette naisten oikeuksien viemisellä. 

Koko ajan korostate vain naisen imemistä, naisen kokkaamista, naisen vaatteita, naisen uhrauksia, naisen suostumista, naisen tekemää miellyttämistä.

Missä edelelen on se miehen osa? miksette ole korostamassa miesten roolia? :D te ette ole mitään hienoja naisia vaan poikien synnyttämisene käytettäviä typeriä esineitä. Nyyh nyyh itkettää.

Puolisttate koko ajan tyttölasten abortteja vapaudella! :DDDDDDDDDD Mutta nyyh nyyh pelkkä vitsi pojalle on kamalaa!

Mä tykkään sun tyylistä. Ei mitään hienostelua eikä esittämistä. Totuus vain suoraan päin näköä. Just kuin mä.

ZinkkisMan

Vierailija
311/333 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuori nainen kyselee kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parisuhde naisen kanssa?

Yleensä parisuhteessa kumpikin osapuoli miellyttää toista ja joskus tekee jopa jotain ekstraa koska tietää, että toinen tykkää.

Jos kumppani on oikea niin elämällä tavallista elämää tulee miellyttäneeksi toista osapuolta ihan itsestäänkin.

Olen hetero joten en halua suhdetta naisen kanssa. Kokeile ensin itse suhdetta saman sukupuolen edustajan kanssa! Et ymmärrä miellyttävän ja miellyttämisen eroa. Haluan tasapuolisen suhteen miehen kanssa jossa ei alistuta miellyttämään toista!

Se on varmaan utopiaa.

Koska teki ihminen mitä tahansa, toisiakin miellyttäviä asioita, on taustalla aina yksilön oma etu ja oman itsensä ja lajin selviytyminen.

Frendeissä se jo todettiin, ei ole olemassa epäitsekästä epäitsekästä tekoa. Kaikki on itsekästä.

Mitä ap haluaa on paradoksi. Tasavertaisuutta ilman miellyttämistä. Jos hän löytää suhteen jossa toinen osapuoli nauttii ja on tyytyväinen siihen, että kumpikin tekee juuri vain sit mistä itse tykkää - se miellyttää kumppania silloin. Eli ap miellyttää kumppaniaan ja kumppani ap:ta, omalla tavallaan.

Jos ap ajattelee vain itseään ja elää itsensä lähtökohdasta käsin eikä kumppani nauti, kyseessä ei ole tasavertainen vaan alistussuhde. Joku voi tuntea olonsa miellytetyksi alistussuhteessakin.

Se jos joku vaatii tekemään jotain mitä ei itse halua.. siinä pitää vaan itse tapauskohtaisesti miettiä mikä on suurempi hyvä. Itse pidän siitä että minä miellytän miestäni ja mies minua, vuorotellen. Vaikka ei aina huvita. Monissa eri asioissa. Emme me vaadi, vaan pyydetään. Vapaaehtoisesti suostumme, yhteisen hyvän vuoksi. Esim jos mieheni ei antaisi minulle orgasmeja kun pyydän.. aika kehnolta näyttäisi suhteen tulevaisuus. Siksi minä annan hänelle kun hän pyytää. Oma valinta. Kokonaisuus ratkaisee. Miellyttämistä kokonaiskuvan vuoksi. Se on lajin selviytymistä.

Vierailija
312/333 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä tykkään sun tyylistä. Ei mitään hienostelua eikä esittämistä. Totuus vain suoraan päin näköä. Just kuin mä.

ZinkkisMan

Totuus? :D

Vierailija
313/333 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ZinkkisMan

(ei tarkoita kuitenkaan, että olisin samaa mieltä 100% sun kanssa asioista)

Zinkkis

Vierailija
314/333 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ZinkkisMan

Totuus? :D

Another man terrorist Another man freedom fighter

Zinkkis

Vierailija
315/333 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ZinkkisMan

Zinkkis

Eli sinä olet väärässä?

Vierailija
316/333 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ZinkkisMan

Zinkkis

Eli sinä olet väärässä?

Mä olisin mielummin useammin väärässä kuin oikeassa.

Zinkkisman

Vierailija
317/333 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mä vaikka totean, että kaikki mediat ovat yksi, niin olisin mielummin väärässä.

Ikävä kyllä en ole ..

Zinkkis

Vierailija
318/333 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ZinkkisMan

Zinkkis

Eli sinä olet väärässä?

Zinkkisman

Niin mielummin olisitkin.

Vierailija
319/333 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kun on nero ja ymmärtää miten maailma toimii. Toki mä voin toimia omaksi hyväkseni 99%, mutta se on nerolle hyvin hyvin turhauttavaa. 

Mä saisin kaiken mitä mä haluaisin, jos mä haluaisin ..

Sen sijaan.. mä yritän auttaa työttömiä .. ;( huoh, kun nekin joskus tajuais, että se on turhaa ..

Zinkkisman

Vierailija
320/333 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ZinkkisMan

Zinkkis

Eli sinä olet väärässä?

Zinkkisman

Niin mielummin olisitkin.

Niin olisin. Haluatko keskustella aiheesta. En aio kävellä sun yli, jos sitä pelkäät. 

Osaan myös alistua.

Zinkkismies

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän viisi