Onko sinulla esineitä, joilla kuvittelet olevan tunteet?
Olen varmastikin umpihöperö, mutta jotkut esineet/asiat saavat minulta erityistä huomiota enkä voi sille mitään.
Esimerkiksi en voi jättää kanamunarasiassa yhtä munaa yksin nurkkaan jököttämään, koska pelkään, että sitä kiusataan muiden toimesta.
Minulla on myös kaksi käsivispilää, joista toista suosin kun sen on parempi. Otan kuitenkin välillä käyttöön sitä toistakin, ettei se loukkaannu, eikä saisi tietää suosimisesta.
Naimisiin en ole vielä halunnut yhdenkään esineen kanssa sentään :D
Kommentit (207)
Nostan tämän hyvän mielen ketjun!
Meillä elollistetaan vähän kaikki: tietysti rakkaat pehmot (tosin nyt 15-v poikaa jo vähän nyppii kun aina puhkean puhumaan Nallen tai Mustin äänellä), autot (kun vanhasta autosta piti luopua, loin sellaisen maailman että uusi ja nykyinen muka kohtasivat aina jossain ja vaihtoivat kuulumisia), satunnaisesti vaikka tyynyt ja lakanat voi riidellä keskenään jne. Meidän kissat tietenkin ajattelee kaikkea ja niillä on kaikenlaisia aika epäilyttävästi ihmismäisiä luonteenpiirteitä: yksi on niin kiltti ettei edes osaa tehdä pahaa, yksi on superälykäs mikä näkyy kaikessa mitä se tekee..
Lapsuudestani säilyneet pehmoleluni
Minulla on teddykarhu, joka on ollut minulla pitkään, joka on kokenut paljon asioita kanssani, ollut mukana monessa muutossa ja jonka olen jonkun kerran jo pelännyt kadonneen johonkin. Hänellä on oma nimi, oma paikka kodissani ja tiedän, että hänellä on tunteet ja että hän tietää paljon asioita. Ehkä sitten olen ainakin vähän hullu hyvällä tavalla kun ajattelen näin.
On pehmolelut: apina ja nalle , sängyssä. Niillä on hyvät kuuntelutaidot. Tärkeitä.
Pehmoleluilla. Muilla esineillä en koe olevan tunteita.