Jestas sentään tuota pussailun määrää, kun teini katsoo telkkaria poikaystävän kanssa
Vaikka olen eri huoneessa kuulen jatkuvasti pussailun maisketta. Ei siis mitään jatkuvaa imuttelua vaan sellaista pusuttelua, josta kuuluu ääni.
Olispa kiva olla vielä hetki huoleton teini.
Kommentit (38)
Kymmenen vuoden päästä poika sadattelee mihin liemeen joutui kun ei osannut ajatella kuin alapäällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä yritin syödä lounasta kahvilassa kun kahden pöydän päässä oli vastaava nuoripari. Jatkuvaa muiskuttelua ja kiehnäämistä tunnin ajan.
(Minullakin oli teininä poikaystävä, mutta ei koskaan tarvinnut pussailla tuolla lailla muiden nähden tai KUULLEN...)
Pelottavaa jos joku ahdistuu toisten pussailusta noin. Voiko paljon positiivisempaa ongelmaa olla kuin kaksi onnellista ihmistä.
Ai pelottavaa?
Joku roti siinä miten muiden seurassa julkisella paikalla käyttäytyy. Ei muiden onnellisuus ole ongelma, onnellinen voi olla vaikka hoitaisi intiimit hellyydenosoitukset intiimisti eikä muiden nähden ja kuullen.
Ei pussailu ja halailu ole intiimiä.
Voi varmaan vaatia käytöstapoja? Vähemmän kiimaista kutemista, kun muita on kotona.
Vierailija kirjoitti:
Vaikka olen eri huoneessa kuulen jatkuvasti pussailun maisketta. Ei siis mitään jatkuvaa imuttelua vaan sellaista pusuttelua, josta kuuluu ääni.
Tietsä paljon paukuttaa sitä siellä kun nukut. Tytär saa kyytii huolella. Onneksi on kaks poikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä yritin syödä lounasta kahvilassa kun kahden pöydän päässä oli vastaava nuoripari. Jatkuvaa muiskuttelua ja kiehnäämistä tunnin ajan.
(Minullakin oli teininä poikaystävä, mutta ei koskaan tarvinnut pussailla tuolla lailla muiden nähden tai KUULLEN...)
Pelottavaa jos joku ahdistuu toisten pussailusta noin. Voiko paljon positiivisempaa ongelmaa olla kuin kaksi onnellista ihmistä.
Ei tarvis muita häiritä liman vaihdolla ruokapaikassa.
Prismaperheen vanhemmat eivät vissiin voi tehdä mitään noin hauskaa kuin vielä prismautumattomat teinit?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietsä paljon paukuttaa sitä siellä kun nukut. Tytär saa kyytii huolella. Onneksi on kaks poikaa.
Ai nekö ei saa koskaan seksiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mites ne pojat muuttaa tilannetta?
Tietysti ne harrastaa seksiä teinin huoneessa, mutta musta on pelkästään söpöä että viihtyvät myös olohuoneessa ja mä en näe pussailussa mitään negatiivista.
Ap
ihanaa teinirakkautta:) Itsekin olen sitä kokenut, kaksi kertaa elämäni aikana (kaksi yhden illan juttua, joista ei tullutkaan mitään).
Ettekä sitten pilaa herkkää hetkeä millään "aikuismaisella" käytöksellä (saarnaaminen, vahtaaminen, jonkun joutavan asian ottaminen puheeksi juuri tuolla hetkellä, oman "siveän" nuoruuden muistelu ja nykyajan elämän paheksunta), jolla niin moni katkera vanhempi haluaa väkisin pilata teinien ihanan illan, varmaankin kun ei itse ole saanut kokea sitä nuorena.
Näin se vain on! MISSÄ SE SAA*ANAN STRIIMI VIIPYY!
Jagex kirjoitti:
ihanaa teinirakkautta:) Itsekin olen sitä kokenut, kaksi kertaa elämäni aikana (kaksi yhden illan juttua, joista ei tullutkaan mitään).
Ettekä sitten pilaa herkkää hetkeä millään "aikuismaisella" käytöksellä (saarnaaminen, vahtaaminen, jonkun joutavan asian ottaminen puheeksi juuri tuolla hetkellä, oman "siveän" nuoruuden muistelu ja nykyajan elämän paheksunta), jolla niin moni katkera vanhempi haluaa väkisin pilata teinien ihanan illan, varmaankin kun ei itse ole saanut kokea sitä nuorena.
Kukapa tuota pilaisi. Ja pussailun näkeminen on ihan arkipäivää täällä. Mulla ei ole koskaan tullut mieleeni, että se olisi liian intiimi tapahtuma muiden silmille. ja ihan varmasti pussailevat samalla tavalla poikaystävän kotonakin.
Ap
Haittako se sähän oot kohta mummo eikö oo kiva.
T:Vaari
Oltiin tuttavien häissä, jo vuosia sitten, niin siellä oli nuori pari jotka suutelivat koko tilaisuuden. Ei siis hääpari. Olivat ehkä 16v. Vieraat näyttivät huvittuneilta ja vaivaantuneilta, ei tienny mihin olis katsonut, kun pariskunta imuutti niin antaumuksella. Mitähän niille kuuluu nykyään?
Ai pelottavaa?
Joku roti siinä miten muiden seurassa julkisella paikalla käyttäytyy. Ei muiden onnellisuus ole ongelma, onnellinen voi olla vaikka hoitaisi intiimit hellyydenosoitukset intiimisti eikä muiden nähden ja kuullen.