Voisiko keskuudessamme olla aikamatkaajia?
Oletko aikamatkaaja? Tunnetko jonkun joka olisi aikamatkaaja? Voisiko keskuudessamme olla aikamatkaajia tulevaisuudesta...mutta emme vain tiedä siitä. Kuulostaa ensikuulemalta melkeinpä hullulta ja täysin ennenkuulumattomalta. En ala väittämään että näin olisi, sillä en halua kuulostaa provolta tai trollilta. Mutta kysymys itsessään on kiehtova. Emme voi todistaa aikamatkaajien väitteitä valheiksi jos hän esiintyy esimerkiksi vain anonyyminä nimimerkkinä internetissä.
Kommentit (162)
Periaatteessa seurassamme saattaa olla aikamatkaaja, mutta voihan täällä olla joku fiksu ihminenkin, mutta todennäköisyys on näitä vastaan aika voimallisesti.
mä olen aikamatkaaja, olen matjustellu tässä nyt kohta 30 vuotta ajassa hitaasti eteenpäin
On se aika matkaaja joka käy ulkomailla monta kertaa vuodessa.
Eikö vauva.fi jo itsessään ole vähän niin kuin aikamatkustusta? Täällä voit vastata keskusteluun joka on käyty 10 vuotta sitten.
Joskus olis kiva kun ap tulisi kertomaan elämästään kymmenen vuoden päästä.
Jättiköhän miehensä ja millaista elämää elää.. Saiko teinin ahdistukset kuriin. Löysikö joku rakkauden..
Tänne vois luoda itselleen jonkun tavoite listan ja tulla sitten 10 vuoden päästä kommentoimaan kuinka moni tavoitteista on toteutunut.
Lähetänpä viestin itselleni tulevaisuuteen vuoteen 2024!
Moi täältä menneisyydestä! Mitä sulle kuuluu? Meneekö asiat yhtään paremmin kuin tänä päivänä? Ootko saanu mitään elämää mullistavaa aikaan?
Odottelen vastausta..
Kertoisin aikamatkustuksesta vitsin, mutta ette tykänneet siitä.
Olen minä vaan aika matkaaja kyllä!
Ajan kulumista voi sen sijaan lokaalisti hidastaa. Jos esim. kierrät maapallon ympäri lähes valonnopeudella 100 vuotta, et vanhene sinä aikana käytännössä yhtään mutta kaikki muu ympärilläsi vanhenee sen 100 vuotta.[/quote]
Aika ja valonnopeus ei liity mitenkään yhteen. Jos suhaan valo nopeudella 100 vuotta niin siihen menee 100 vuotta.
Ylläpito katsoo, että tämä aihe vapaalla keskeistä, kiinnostavaa ja kommentoitavaa sisältöä?
No, voit vastailla itsellesi!
Vierailija kirjoitti:
Ajan kulumista voi sen sijaan lokaalisti hidastaa. Jos esim. kierrät maapallon ympäri lähes valonnopeudella 100 vuotta, et vanhene sinä aikana käytännössä yhtään mutta kaikki muu ympärilläsi vanhenee sen 100 vuotta.
Aika ja valonnopeus ei liity mitenkään yhteen. Jos suhaan valo nopeudella 100 vuotta niin siihen menee 100 vuotta.
Liitty se siten ettet voi ylittää valonnopeutta per sek.
On se mahdollista, mutta keskuudessamme oleva aikamatkaaja tuskin on homosabiensabiens
Tässä on joitain tunnettuja tilanteita, joita jotkut pitää todisteina aikamatkaajista. Itse en ainakaan osaa selittää tuota tapausta, joka alkaa kohdassa 8:00.
Entä, jos menneisyys, nykyisyys ja tulevaisuus tapahtuu kaikki samaan aikaan, tavallaan päällekkäin.. Unessa siirtyisit tulevaisuuden minääsi ja näin saisit kuvia tulevaisuuden tapahtumista ja joskus muulloinkin "hyppäisit" vahingossa toiselle aikalinjalle ja näet tai koet jotain kummallista, kuten kadulla kävelee jo edesmennyt isoäitisi yms.
Hei. Täällä kotelo.
Toisinaan minussa käynnistyy ohjelma, joka on muualta.
Silloin olen vain kyydissä.
Matkaaja on nyt muualla ja aloitin taas oman elämäni.
Hän työskentelee pitkiä putkia ja heittää minut taustalle uneksimaan ja näen unta hänestä töissään.
Silloin en enää ole puikoissa vaan tunnen sormenpäät näppäimistöllä. Enkä tiennyt osaavani kirjoittaa.
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos aikamatkaaja ei olekaan tulevaisuudesta vaan menneisyydestä.
Aikamatkaaja ei oikein voi olla menneisyydestä, muuten se tarkoittaisi että meillä olisi nyt viitteitä aikakoneesta mikä on keksitty joskus historiassa ja toisinsanoen sitä, että meillä olisi aikakoneita tällä hetkellä. Miksi tuo keksintö olisi unohdettu tässä välissä?
SaaTehdäPerässä kirjoitti:
Paavo Väyrynen?
Jos Väyrynen olisi aikamatkaaja, niin hän olisi jo keksinyt keinon, miten päästä presidentiksi.
Vierailija kirjoitti:
Oletko aikamatkaaja? Tunnetko jonkun joka olisi aikamatkaaja? Voisiko keskuudessamme olla aikamatkaajia tulevaisuudesta...mutta emme vain tiedä siitä. Kuulostaa ensikuulemalta melkeinpä hullulta ja täysin ennenkuulumattomalta. En ala väittämään että näin olisi, sillä en halua kuulostaa provolta tai trollilta. Mutta kysymys itsessään on kiehtova. Emme voi todistaa aikamatkaajien väitteitä valheiksi jos hän esiintyy esimerkiksi vain anonyyminä nimimerkkinä internetissä.
On täällä kymmeniä tuhansia, joilla on kivikautiset tavat. Tämä todistaa aikamatkailun.
Kaikki me matkustamme koko ajan ajassa eteenpäin. Menneisyydestä tulemme ja tulevaisuuteen menemme eläen koko ajan menneisyyden ja tulevaisuuden välissä.
Tätä samaa olen viime aikoina miettinyt.
Kysymys on Hieno! Jokainen on varmaan joskus miettinyt ajassa matkustamista omasta näkökulmastaan, siis matkustamista menneeseen tai tulevaan. Niin itsekin. Mutta en oikeastaan koskaan aikaisemmin ole ajatellut asiaa näin päin, että onko meidän joukossamme aikamatkaajia. Tuo teoria vain on käynyt mielessä, että jos ufot olisikin aikakoneita.
Uskotteko, että ajassa matkustetaan ennemmin aikakoneilla vai outlander-tyyppisesti portaalien kautta?