Miten toimit, jos illalla sängyssä sinua panetttaa mutta mies kuorsaa jo vierellä?
Kommentit (38)
Jos ja kun mies kuorsaa yleensä herätän hänet vaikka ei tekisi mieli edes seksiä.
Pitkä suhde, joten osaan ennakoida milloin toinen jo nukkuu.Aamulla on paremmat mahdollisuudet.
Vierailija kirjoitti:
Raiskaus ei ole laillista avo/avioliitossa!
Vaimo saa aina hyväksikäyttää minun vehjettäni. Itseasiassa toivon sitä. T: mies
Tuota tilannetta ei ole koskaan. Minä menen aina ensin nukkumaan. Seksiäkin on vähintään joka toinen päivä, joten puutetta ei tarvitse kärsiä.
Menen masturboimaan toiseen huoneeseen ja jään sinne myös nukkumaan. En halua nukkua kuorsaajan vieressä.
Riisuudun alastomaksi ja painaudun selkää vasten. Max 3min menee...
Koitan herättää jos mies jaksaisi syttyä ja jatkamme yhdessä, mutta useammin ei sitä saa hereille kunnolla, joten saatan masturboida ja herättää miehen hoitamaan homman lopussa. Tai sitten jätän väliin ja menen itsekin suoraan nukkumaan.
hitt* väärät vastaukset! viekää se uniapnea tutkimuksiin!
En mitään, käyn nukkumaan. Illalla nukutaan eikä panna.
Masturboin itsekseni, menen muualle tekemään jotain, tai yritän nukahtaa. Väsynyt nukkukoon rauhassa.
Käyn suihkussa. En kai nyt tuon takia ala miestä herättämään.
Harras toive ja toteamus naisille: Kukaan mies koko maailmanhistoriassa ei ole tuollaisessa tilanteessa pahastunut jos nainen herättää hellällä suuhoidolla.
Vierailija kirjoitti:
Koitan herättää jos mies jaksaisi syttyä ja jatkamme yhdessä, mutta useammin ei sitä saa hereille kunnolla, joten saatan masturboida ja herättää miehen hoitamaan homman lopussa. Tai sitten jätän väliin ja menen itsekin suoraan nukkumaan.
Kuulostaapa jotenkin brutaalilta. Sä masturboit ja herätät miehen lopussa hoitamaan homman?
Mä en ainakaan tykkäis jos mies vieressä vaan vetäis käteen ja herättäis mut lopussa nielemään :S
Vierailija kirjoitti:
Harras toive ja toteamus naisille: Kukaan mies koko maailmanhistoriassa ei ole tuollaisessa tilanteessa pahastunut jos nainen herättää hellällä suuhoidolla.
Puppua. Vuorotyötä tekevä, jatkuvasti univelkainen mies on sairaan kiukkuinen, jos joutuu heräämään kesken uniensa.
Tuota tilannetta ei ole koskaan. Naisia ei paneta ikinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaapa jotenkin brutaalilta. Sä masturboit ja herätät miehen lopussa hoitamaan homman?
Mä en ainakaan tykkäis jos mies vieressä vaan vetäis käteen ja herättäis mut lopussa nielemään :S
Entä jos laskisi suuhun herättämättä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en ainakaan tykkäis jos mies vieressä vaan vetäis käteen ja herättäis mut lopussa nielemään :SEntä jos laskisi suuhun herättämättä?
Mitä?
Raiskaus ei ole laillista avo/avioliitossa!