Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten toimit, jos illalla sängyssä sinua panetttaa mutta mies kuorsaa jo vierellä?

Vierailija
20.01.2019 |

Vai teetkö mitään?

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sormileikit käyttöön.

Vierailija
22/38 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harras toive ja toteamus  naisille: Kukaan mies koko maailmanhistoriassa ei ole tuollaisessa tilanteessa pahastunut jos nainen herättää hellällä suuhoidolla.

Minun mieheni kyllä...ei halua että häiritsen kun on niin väsynyt nykyään.usein aamulla saan mutta sitten miehellä lerpahtaa kesken kaiken ja siinä kohtaa minut jätetään kuin nalli kalliolle ja lähdetään keittämään kahvia koska "eihän tästä mitään tule".eli mua panettaa konoajan mutta helpotusta en saa paitsi omalla kädellä.mahtavaa parisuhdetta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuota tilannetta ei ole koskaan. Naisia ei paneta ikinä.

Kyllä mieheni nauraisi tuolle lauseelle. Meillä seksiä paljon, välillä 3 kertaa päivässä. Himoitsen miestäni ja panettaa usein. Melkein tuntuu että mitä enemmän panee sitä enemmän panettaa.

Mieheni tosin osaa hoidella mut. Sulla ehkä siitä kiinni jos naista ei kanssas paneta?

Vierailija
24/38 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harras toive ja toteamus  naisille: Kukaan mies koko maailmanhistoriassa ei ole tuollaisessa tilanteessa pahastunut jos nainen herättää hellällä suuhoidolla.

No mun mies ei ainakaan unesta heränneenä, väsyneenä ja uneliaana, kykene yhtään mihinkään, valitettavasti. Testattu meinaan on, kaikkea mahdollista.

Turhauttaa ja v***ttaa.

Vierailija
25/38 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No runkkaan.

Vierailija
26/38 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Chaturbate tulille ja miesosioon.

Vierailija
27/38 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alan hy äilemään itseäni. Otan liukkaria sauvan ja teen itseni tyytyväiseksi. Olotilasta riippuen kerran tai kaksi. En kauaa tarvitse kun työntelen sauvaa edestakaisin puristelen nännejä tai hieron herkkunappulaa.

😋

Vierailija
28/38 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rupean hyväilemään miestäni ja mieheni ei koskaan kieltäydy seksistä jos minua panettaa. Mies on sanonut että vaimolle pitää antaa sitä mitä hän haluaa tai muuten vaimo lähtee katselemaan josko kyliltä saisi sitä mitä kotona ei saa. N44

Vierailija
29/38 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se kuorsaus kuuluu sen verran kauas että en sinne petiin asti menisi kiimassa kuuntelemaan eli joko hoidan homman itsekseni tai menen ja herätän sen ukon. Siinä saa kaksi kärpästä yhdellä iskulla; seksiä ja hymyilevä mies ei kuorsaa...

Vierailija
30/38 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekisin niinkuin aina ennenkin, käyn joko runkkaamassa tai alan puutteessa nukkumaan. Meillä rouva päättää milloin on seksiä ja jos mennyt jo nukkumaan niin ei parane mennä herättään.

Itselleni olisi aivan sama vaikka herätettäs paneen. Minkäs teet kun toinen on viulunkieli kokoajan.

Vierailija
31/38 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herätän suikkarilla.

19-v futiskundi

Vierailija
32/38 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulen että homo mies pahastuisi.

33/38 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun mieheni kyllä...ei halua että häiritsen kun on niin väsynyt nykyään.usein aamulla saan mutta sitten miehellä lerpahtaa kesken kaiken ja siinä kohtaa minut jätetään kuin nalli kalliolle ja lähdetään keittämään kahvia koska "eihän tästä mitään tule".eli mua panettaa konoajan mutta helpotusta en saa paitsi omalla kädellä.mahtavaa parisuhdetta.

Ei voi ymmärtää, on meinaan ihan paras herätys vaikka miten olis väsyksissä kun toinen alkaa kiusaamaan ja suihin. FB teki tämän ja oli muuten sen jälkeen keskellä yötä aika menoa.

No toki kannatais kysyä et onko joku ongelma ettei viitsi toista pitää tyytyväisenä, ei tommosta vaan tarvis jaksaa.

Vierailija
34/38 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuota tilannetta ei ole koskaan. Naisia ei paneta ikinä.

Hyvän rakastajan nainen haluaa koko ajan eikä saa koskaan tarpeekseen.

Minulla kuukautiset yhtä tuskaa.

Vierailija
35/38 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soolona, jos on oikein kova puute. Yleensä olen kyllä jo kertaalleen runkannut päivällä, joten ihan akuutti tarve ei ole. Mutta ilman muuta kelpaisi.

Tästä syystä yritetään mennä aikaisin nukkumaan. Tai siis "nukkumaan". Meidän elämäntilanteessa riittävä uni on todella olennaista, joten en herättele kesken kaiken.

Vierailija
36/38 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin edellisestä suhteesta jäänyt selkäytimeen toisen unen kunnioittaminen niin, etten viitsi herättää omiin tarpeisiini. Siinä suhteessa tuli nimittäin sanomista, niinä muutaman kertana kun tohdin niin tehdä. Mies ei ole kieltänyt, mutta yleensä ajattelen että ehdimmehän me sitten aamulla, ja hoitelen itse itseni.

Vierailija
37/38 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos herättämisestä on sovittu, ilman muuta isken kimppuun. Muuten en. Masturboin tai yritän vain nukahtaa.

Vierailija
38/38 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja vielä parempi, jos ei ole hellä! :-)

Vaimo alkaa sormettamaan itseään. Joskus ihan huvikseen vaikka en nuku. Kun hengitys kiihtyy niin sitä on lähes mahdoton kuunnella liittymättä leikkiin. Tekee sitä kyllä panemisen aikanakin. Siksi se varmaan saa niin helposti ja useita kertoja.