Mitä mieltä: Mies tatuoinut selkäänsä sukunimensä?
Selvisi eilen illalla, kun olimme menossa saunaan. Tai minä menin, mies kävi vain suihkussa kun ei saunaan voinut tatuointinsa kanssa tulla. Olin niin hämmentynyt, etten oikein osannut sanoa siihen mitään.
Kommentit (43)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisihan tuo olla huonomminkin. Isäni on tatuoinut oman etunimensä käsivarteensa...
Sano sille, että laittaa sukunimen toiseen, jotta muistaa nimensä dementikkona
Ja varmuudeksi osoite otsaan
Olen ehdottanut, että tautuoisi toiseen käteensä:
Sini = tytär
Janne = poika
Niin usein isäni kutsuu veljeäni nimelläni tai toisinpäin. Eikä liity orastavaan dementiaan, vaan näin on ollut aina. On esitellyt myös itsensä minun vanheimpanillassa "Jannen äidiksi".
Kerran bussissa istuessani huomasin kun jollain miehellä oli naisen etunimi tatuoituna sormiin. Se oli sama kuin minulla. Ällötti, vaikka en miestä tuntenutkaan.
Muistan kun oma mies oli kirjoittanut hienosti paksulla mustalla tinneritussilla farkkuliiviensä selkään aasialaisilla fontein Kara-te-do.
Olin otettu. Kaikki baarissakin tiesi että hän osaa karatea, joten saimme olla rauhassa.
Vierailija kirjoitti:
Muistan kun oma mies oli kirjoittanut hienosti paksulla mustalla tinneritussilla farkkuliiviensä selkään aasialaisilla fontein Kara-te-do.
Olin otettu. Kaikki baarissakin tiesi että hän osaa karatea, joten saimme olla rauhassa.
Rajua.
Vierailija kirjoitti:
Mä olisin tullut välittömästi haastamaan riitaa. Olen kännissä kova tappelemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olisin tullut välittömästi haastamaan riitaa. Olen kännissä kova tappelemaan.
Aika moni haastaja alistui lopulta mieheni oppilaaksi. Oli sitten esityksen jälkeen hyvää pataa ja toisteli että: "jes sensei jes" "jes söör" .
Vierailija kirjoitti:
Meillä tatuoi paskasen Valmetin traktorin
Oliko siinä kuvassa jotain kura- ja paskaroiskeita myös? 🤣
Jos miehesi harrastaa joukkueurheilua ja teksti on pelipaitatyyliin yläselässä, se olis ideana hauska!
Vierailija kirjoitti:
Oliko farkkuliivin kaulukset pystyssä ja siilitukka?
Vierailija kirjoitti:
Voisihan tuo olla huonomminkin. Isäni on tatuoinut oman etunimensä käsivarteensa...
Käytännöllistä siinä vaiheessa kun dementia iskee.
Vierailija kirjoitti:
Kerran bussissa istuessani huomasin kun jollain miehellä oli naisen etunimi tatuoituna sormiin. Se oli sama kuin minulla. Ällötti, vaikka en miestä tuntenutkaan.
Onhan se voinut olla vaikka lapsen nimi, ällöttävää.
Mä haaveilin teininä tatuoivani oman etunimeni tai etunimen kirjaimen itseeni. Kyllä niitä typeriä ideoita voi tulla jokaiselle, jotkut vain pohtivat päätöstään vähän pidempään ja tällöin jää tyhmyydet tatuoimatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä tatuoi paskasen Valmetin traktorin
Oliko siinä kuvassa jotain kura- ja paskaroiskeita myös? 🤣
Paskaroiskeet on siellä alempana.
Vierailija kirjoitti:
Oliko se vähän pelipaitatyyliin tatuoitu? Tunnen yhden lätkäjätkän, joka tatuoi oman sukunimensä + pelinumeronsa lopetettuaan pelaamisen. Sekin oli minusta tyhmää, vaikka ymmärrän idean jotenkin.
On, yläselässä aika isolla. Mies ei edes pelaa mitään. Epäilen, että hävinnyt jonkun vedon niin kuin aiemmin joku täällä ehdotti. En tiedä, en ole vieläkään kehdannut kysyä. :D
Ap
Vierailija kirjoitti:
Eikö tatuoidut saa käydä saunassa?!
Ei sinä aikana kun tatuointi on paranemisprosessissa.
Nauraisin varmaan ääneen, jos näkisin livenä.
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä se suhiseva kata-potkija, joka toisinaan aina palstalla vilahtaa?
En näe mitään pahaa asiassa. Harvemmin Suomessa vaan näkee miehiä joille sellainen sopisi tai jonka nimi sopisi tatuoinniksi. Joku kunnon kuuma latinogangsteri jolla on joku Rodriguez selässä menisi ihan hyvin vielä, mutta joku tavallinen suomalainen vitivalkoinen kukkakeppi tai vaihtoehtoisesti kaljamaha jolla on selässä Taalasmaa ei ole hyvä kyllä sitten niin yhtään.
https://pbs.twimg.com/media/DsEDMWQXcAA-Fdv.jpg