Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä: Mies tatuoinut selkäänsä sukunimensä?

Vierailija
20.01.2019 |

Selvisi eilen illalla, kun olimme menossa saunaan. Tai minä menin, mies kävi vain suihkussa kun ei saunaan voinut tatuointinsa kanssa tulla. Olin niin hämmentynyt, etten oikein osannut sanoa siihen mitään.

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
22/43 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisihan tuo olla huonomminkin. Isäni on tatuoinut oman etunimensä käsivarteensa...

Sano sille, että laittaa sukunimen toiseen, jotta muistaa nimensä dementikkona

Ja varmuudeksi osoite otsaan

Olen ehdottanut, että tautuoisi toiseen käteensä:

Sini = tytär

Janne = poika

Niin usein isäni kutsuu veljeäni nimelläni tai toisinpäin. Eikä liity orastavaan dementiaan, vaan näin on ollut aina. On esitellyt myös itsensä minun vanheimpanillassa "Jannen äidiksi".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran bussissa istuessani huomasin kun jollain miehellä oli naisen etunimi tatuoituna sormiin. Se oli sama kuin minulla. Ällötti, vaikka en miestä tuntenutkaan.

Vierailija
24/43 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan kun oma mies oli kirjoittanut hienosti paksulla mustalla tinneritussilla farkkuliiviensä selkään aasialaisilla fontein Kara-te-do.

Olin otettu. Kaikki baarissakin tiesi että hän osaa karatea, joten saimme olla rauhassa.

Vierailija
25/43 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Notkea kaveri.

Vierailija
26/43 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistan kun oma mies oli kirjoittanut hienosti paksulla mustalla tinneritussilla farkkuliiviensä selkään aasialaisilla fontein Kara-te-do.

Olin otettu. Kaikki baarissakin tiesi että hän osaa karatea, joten saimme olla rauhassa.

Rajua.

Vierailija
27/43 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olisin tullut välittömästi haastamaan riitaa. Olen kännissä kova tappelemaan.

Vierailija
28/43 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olisin tullut välittömästi haastamaan riitaa. Olen kännissä kova tappelemaan.

Aika moni haastaja alistui lopulta mieheni oppilaaksi. Oli sitten esityksen jälkeen hyvää pataa ja toisteli että: "jes sensei jes" "jes söör" .

Vierailija
29/43 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä tatuoi paskasen Valmetin traktorin

Oliko siinä kuvassa jotain kura- ja paskaroiskeita myös? 🤣

Vierailija
30/43 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehesi harrastaa joukkueurheilua ja teksti on pelipaitatyyliin yläselässä, se olis ideana hauska!

Vierailija
31/43 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko farkkuliivin kaulukset pystyssä ja siilitukka?

Vierailija
32/43 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisihan tuo olla huonomminkin. Isäni on tatuoinut oman etunimensä käsivarteensa...

Käytännöllistä siinä vaiheessa kun dementia iskee.

Vierailija
33/43 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran bussissa istuessani huomasin kun jollain miehellä oli naisen etunimi tatuoituna sormiin. Se oli sama kuin minulla. Ällötti, vaikka en miestä tuntenutkaan.

Onhan se voinut olla vaikka lapsen nimi, ällöttävää.

Vierailija
34/43 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haaveilin teininä tatuoivani oman etunimeni tai etunimen kirjaimen itseeni. Kyllä niitä typeriä ideoita voi tulla jokaiselle, jotkut vain pohtivat päätöstään vähän pidempään ja tällöin jää tyhmyydet tatuoimatta. 

Vierailija
35/43 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä tatuoi paskasen Valmetin traktorin

Oliko siinä kuvassa jotain kura- ja paskaroiskeita myös? 🤣

Paskaroiskeet on siellä alempana.

Vierailija
36/43 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko se vähän pelipaitatyyliin tatuoitu? Tunnen yhden lätkäjätkän, joka tatuoi oman sukunimensä + pelinumeronsa lopetettuaan pelaamisen. Sekin oli minusta tyhmää, vaikka ymmärrän idean jotenkin.

On, yläselässä aika isolla. Mies ei edes pelaa mitään. Epäilen, että hävinnyt jonkun vedon niin kuin aiemmin joku täällä ehdotti. En tiedä, en ole vieläkään kehdannut kysyä. :D

Ap

Vierailija
37/43 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö tatuoidut saa käydä saunassa?! 

Ei sinä aikana kun tatuointi on paranemisprosessissa.

Vierailija
38/43 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauraisin varmaan ääneen, jos näkisin livenä.

Vierailija
39/43 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tämä se suhiseva kata-potkija, joka toisinaan aina palstalla vilahtaa?

Vierailija
40/43 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En näe mitään pahaa asiassa. Harvemmin Suomessa vaan näkee miehiä joille sellainen sopisi tai jonka nimi sopisi tatuoinniksi. Joku kunnon kuuma latinogangsteri jolla on joku Rodriguez selässä menisi ihan hyvin vielä, mutta joku tavallinen suomalainen vitivalkoinen kukkakeppi tai vaihtoehtoisesti kaljamaha jolla on selässä Taalasmaa ei ole hyvä kyllä sitten niin yhtään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yhdeksän