Otan maksun seksistä
Olen kotihoidon tuella, joten aika tiukkaa on...mieheni taas on kovapalkkaisessa duunissa, mutta ei juuri osallistu minun ja lasten menoihin....talolainat ja muut hoitaa kyllä...
Minä taas aherran päivät pitkät kotona, pesen ja pyykkään, laitan ruuat ja huolehtin täydellisesti koko huushollista. Mies reissaa paljon ja kun nähdään, on jatkuva nurina siitä, että en anna PILLUA!! Uhkasi, että alkaa käydä maksullisissa, kun sieltä saa kaikenlaista palvelua...suihinotosta anaaliyhdyntään...
Listasin kaikki " mitä muualta saa" ja laadin oman hinnastoni, esim. suihinotto 35¿, täysi palvelu 100¿. Maksu suoritettava etukäteen, ja palvelullani on takuu...rahat takasin, jos laatu ja hinta kohtaa...
Nyt olen itsekin paljon motivoituneempi seksiin, ja sitä onkin nyt monta kertaa viikossa...
Mukava lisätienesti kodinhoidontuelleni! Huom! Tarjoan tätä palvelua vain miehelleni, mutta suosittelen kaikille, joiden miehet kiukuttelee saavansa liian harvoin...
Kommentit (12)
Voisin tulle esim. kun miehesi töissä, päivä-aikaankin.
Mitäs sanot?
-mies, jonka vaimo pihtaa (on muutenkin lihonut muodottomaksi synnytyksen jälkeen)
Ennen vihjaili ja hyväili kun halusi seksiä. Nyt sanoo, että olis palkkapäivä.
Joo kiitän onneani, ettei minulla ole moista turskaa omassa pyydyksessäni.
sinänsä kiihottava ajatus, mutta sovin miehelleni, että palvelu on vain häntä varten...
niin enkä muutenkaan ole pettänyt häntä...en myöskään ole muodoton möhkäle, siitä olen pitänyt huolen ;)
Vierailija:
Listasin kaikki " mitä muualta saa" ja laadin oman hinnastoni, esim. suihinotto 35¿, täysi palvelu 100¿. Maksu suoritettava etukäteen, ja palvelullani on takuu...rahat takasin, jos laatu ja hinta kohtaa...
En ole 100% perillä markkinahinnoista, mutta minusta tuntuu että sinull aon aika alhainen hintataso?
Jos itse olisin ammattilainen pitäisi tuota kyllä hintojen polkemisena, ain akin jos olet ihan suomalainen.
Mutta ilmeisesti pelkäät kilpailua ja haluat pitää miehesi kotona?
niitä ei kuulemma voi hinnoitella, koska niistä kuulemma maksetaan minulle kodinhoitotuen muodossa.. ja sille hän´ei voi mitään, että kela maksaa niin vähän :( Ja hänjän maksaa nyt jo asuntolainan menot kokonaisuudessaa
tilanne helpottuu vuoden päästä, kun palaan työelämään. Tosin palkkani ei ole lähellekään mieheni palkan veroinen...
-ap
mutta en voi hinnoitella itseäni ammattilaisen tasolle, jos nosta hintaa, mies voisi valita ne " oikeat maksulliset"
Tienaan kuitenkin tällä tavalla 600-100 euroa kuussa ja se on paljon
Ja suomalainen olen
ihan selkeesti miehesi käy maksullisissa silti. Tai on reissuillaan ainaskin käynyt ennen. Tottahan toki, kun kerran asia on sen verran paljon mielessä, että kotonakin siitä mainitsee.
Heh, mä en kyllä ottaisi tuollaista parisuhdetta. Meilläkin mies tienaa hyvin ja itsellä tulot on ihan minimit mutta meidän rahat on yhteiset ja perheen eteen tehdään kaikki se mitä omalla tavallamme voidaan, yhteisesti.
Miksei teillä voi olla rahat perheen kesken yhteistä, en kyllä ymmärrä, niin ei tartteis mennä tuollaisiin naurettavuuksiin kuin tuo teidän keskinäinen seksin osto. Mites sitten jos sinä oletkin se, joka tekee aloitteen? Maksatko miehellesi vai annatko ilmaiseksi sillä kertaa kun teki itsesikin mieli?
Rahansiirrot perheen isän ja äidin välillä on keinotekoista, perhehän on yksi taloudellinen yksikkö, jonka jäsenet puhaltavat yhteen hiileen, perheen parasta ajatellen.
Se on kotihoidontuki, maksetaan lapsen kotihoidosta. Ei kotitöiden tekemisestä.
Vierailija: