Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nautinnollisempaa seksiä (yli 35v)

TosiNainen
19.01.2019 |

Hämmästyttävä asia on, että miehet eivät tunnu tietävän esileikin tärkeyttä. Siis että nainen kannattaa saada kunnolla käyntiin ja märäksi, jotta seksiä on oikeasti molemmille nautinnollista. Jos nainen tekee aloitteen ja esim. antaa suuseksiä miehelle, voisi mies ottaa kädet käyttöön, jotta fiilis olisi molemminpuolinen. Ei se kullin imeminen pelkästään pillua kiihota. Loppu onkin sitten hohhoijaa-hommaa.

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin, ovatko parin ensimmäisen kommentoijan miehet muutenkin itsekkäitä möllejä? Vaikea uskoa, että parisuhde on muuten loistava, mutta juuri sängyssä ollaan itsekkäitä eikä anneta toiselle, mitä hän pyytää ja tarvitsee.

Miksipä möllimies muuten käytöstään muuttaisi, jos kerran hän saa aina, mitä haluaa?

Ymmärrän, jos esim. klitoriksen hierominen ei sinänsä tuota miehelle nautintoa, mutta oletan kyllä, että naisen nautinnon katseleminen, kuuleminen ja tunteminen kiihottaa ja tuottaa nautinto miehelle. Etenkin jos toista rakastaa.

Minua kiihottaa toisen nautinto ja himo, ja nautin rakkaani laukeamisesta äärettömän paljon. Tämä meillä molemmin puolin.

"Mutta jos [nainen] ei saakaan, vaan antaa kun ei muutakaan voi" - no huh huh, toivottavasti missään suhteessa nainen ei "anna" pakosta. Sille on aivan toinen nimi.

Hämmästyttää tuokin, jos vain kaksi kymmenestä naisista antaisi suuseksiä tai muuta kuumentamista miehelle. Olisiko sitten kyse jostain kännipanosta tms, jossa ei toisesta mitenkään välitä?

Eikö rakkaussuhteessa toisen nautinto ole yhtä tärkeä kuin omakin? Itse ainakin haluan tehdä ihan mitä vain jotta rakkaani nauttisi mahdollisimman paljon.

Vierailija
22/43 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

setäxyllä on toki hyviä pointteja, mutta koska hän puhuu omasta seksisuhteestaan eikä edelleenkään ymmärrä että kaikki eivät ole samanlaisia, osa jutuistahan menee tässäkin ketjussa aivan poskettomiksi yleistyksiksi ja vääriksi oletuksiksi.

Täsmälleen sama mulla kuin ketjussa monella muulla. Kumppania ei kiinnosta tuottaa mulle mielihyvää, se on hänestä umpitylsää. Jotain hyvin halutonta ja puolihuolimatonta koskemista voi joskus olla, vähän kuten nro 12 kuvaili naistaan. Minun kumppani on mies. Ei tälle ihmistyypille mitään voi, he on ja aina tulevat olemaan tuollaisia seksissä. Ja me jotka saadaan seksistä murusia, ollaan ihan aiheesta turhautuneita.

Minäkin olisin nyt aivan valmiiksi henkisesti kiihottuneessa tilassa, tekis mieli naida, heh. Pitäsköhän lukea toi setäxyn saarna mun miehelle, että nyt kuule saat PALKINNOKSI naida mua jos ensin sormetat ja nuolet mut oikein kunnolla :D

N47+

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin olisin nyt aivan valmiiksi henkisesti kiihottuneessa tilassa, tekis mieli naida, heh. Pitäsköhän lukea toi setäxyn saarna mun miehelle, että nyt kuule saat PALKINNOKSI naida mua jos ensin sormetat ja nuolet mut oikein kunnolla :D

N47+

Kannattaisi lukea. Seksi on kahden kauppa ja molemmilla yhtäläinen oikeus hyväilystä nauttimiseen.  Ihmettelen ihmisiä, jotka eivät alusta lähtien nosta kissaa pyödälle ja tee asiaa selväksi. Toki sitä voi uutuuden viehätyksessä joustaa, mutta ennen pitkää peli pitää puhaltaa poikki. Voi olla että mulla on poikkeuksellinen vaimo, mutta alusta lähtien ollut selvää, että molemmilla on yhtäläiset oikeudet ja sananvalta, kaikessa.  Makuuhuone on rauhoitettu alue, jonne ei tuoda riitoja tai murheita, eikä seksillä saa kiristää tai pihdata.  Miehet tai naiset joka ei parisuhteessa halua tyydyttää kumppaninsa seksuaalisia tarpeita ja halua toiselle tuottaa nautintoa ovat tyhmiä ja itsekkäitä. Toisen puoliskon ei siten tartte yksipuoliseen seksiin myöskään suostua.  Parisuhde hajoaa kumminkin liian yksipuolisena.   Naisille vinkiksi, että kannattaa sanoa saamattomalle miehelle, että kyllä naapurin "kalle" etc suostuisi kyllä tekemään.  Mustasukkaisuus-kortti on yllättävän tehokas näissä tapauksissa.  Näkee aika nopeasti, kiinnostaako ja välittääkö toisesta vaiko ei.  Jos minä olisin kieltäynyt suuseksin antamisesta ja esileikeistä, olisi jäänyt naimatta.  Heti olisi tullut noottia, että mitä minä siitä pikaseksistä saan, muuta kuin hiivatulehduksen. Selvä peli, ilman vaihtoehtoja.  Jos mies tai nainen on oikeasti itsekäs hän hoitaa kumppaninsa 7 teen taivaaseen ja pääsee sinne sitä myöten itsekin. Muuten seksikerta on vain haalea tuulahdus jostain paremmasta, huonossa tapaksessa omakivaakin huonompi.

Vierailija
24/43 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

TosiNainen kirjoitti:

Hämmästyttävä asia on, että miehet eivät tunnu tietävän esileikin tärkeyttä. Siis että nainen kannattaa saada kunnolla käyntiin ja märäksi, jotta seksiä on oikeasti molemmille nautinnollista. Jos nainen tekee aloitteen ja esim. antaa suuseksiä miehelle, voisi mies ottaa kädet käyttöön, jotta fiilis olisi molemminpuolinen. Ei se kullin imeminen pelkästään pillua kiihota. Loppu onkin sitten hohhoijaa-hommaa.

Kuules nyt poika. Kyllä nännit nöpöttää ja tussu kastuu kun rakastamansa miehen ottaa suuhunsa. Se nautinnon antaminen ja näkeminen ja tietenkin kokeminen on mielettömän kiihottavaa. Olisi kiva kun mies voisi saada ainakin kaksi kertaa, mutta aina joutuu valitsemaan nautinko loppuun saakka vai siirrytäänkö toiseen juttuun ja imu loppuu.

Vierailija
25/43 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

setäxy kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N47+

Kannattaisi lukea. Seksi on kahden kauppa ja molemmilla yhtäläinen oikeus hyväilystä nauttimiseen.  Ihmettelen ihmisiä, jotka eivät alusta lähtien nosta kissaa pyödälle ja tee asiaa selväksi. Toki sitä voi uutuuden viehätyksessä joustaa, mutta ennen pitkää peli pitää puhaltaa poikki. Voi olla että mulla on poikkeuksellinen vaimo, mutta alusta lähtien ollut selvää, että molemmilla on yhtäläiset oikeudet ja sananvalta, kaikessa.  Makuuhuone on rauhoitettu alue, jonne ei tuoda riitoja tai murheita, eikä seksillä saa kiristää tai pihdata.  Miehet tai naiset joka ei parisuhteessa halua tyydyttää kumppaninsa seksuaalisia tarpeita ja halua toiselle tuottaa nautintoa ovat tyhmiä ja itsekkäitä. Toisen puoliskon ei siten tartte yksipuoliseen seksiin myöskään suostua.  Parisuhde hajoaa kumminkin liian yksipuolisena.   Naisille vinkiksi, että kannattaa sanoa saamattomalle miehelle, että kyllä naapurin "kalle" etc suostuisi kyllä tekemään.  Mustasukkaisuus-kortti on yllättävän tehokas näissä tapauksissa.  Näkee aika nopeasti, kiinnostaako ja välittääkö toisesta vaiko ei.  Jos minä olisin kieltäynyt suuseksin antamisesta ja esileikeistä, olisi jäänyt naimatta.  Heti olisi tullut noottia, että mitä minä siitä pikaseksistä saan, muuta kuin hiivatulehduksen. Selvä peli, ilman vaihtoehtoja.  Jos mies tai nainen on oikeasti itsekäs hän hoitaa kumppaninsa 7 teen taivaaseen ja pääsee sinne sitä myöten itsekin. Muuten seksikerta on vain haalea tuulahdus jostain paremmasta, huonossa tapaksessa omakivaakin huonompi.

Nyt on Sedän teksti hyvä :)

Paitsi jos mä sanoisin omalle naiselle, että kyllä neiti X tai Y:kin suihin ottaisi tai tekisi sitä taikka tätä, niin 100%:n varmasti välitön vastaus olisi toteamus että "kai sun pitää sitten mennä sinne" 😂. Mutta sitä vinkkiä ei miehille toki ollut tarkoitettukaan.

Olenpahan osunut pitkäaikaiseen suhteeseen naisen kanssa, joka ei ole todellakaan tyhmä eikä itsekäs. Mutta seksissä laiska kuin lapamato. Mitä useamman orkun annan niin sitä laiskemmaksi käy. Neljännen jälkeen nukahtaa käsiin. Oma 7th heaven on siinä vaiheessa tavoittamattomissa.

Vierailija
26/43 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

N50+ kirjoitti:

Mietin, ovatko parin ensimmäisen kommentoijan miehet muutenkin itsekkäitä möllejä? Vaikea uskoa, että parisuhde on muuten loistava, mutta juuri sängyssä ollaan itsekkäitä eikä anneta toiselle, mitä hän pyytää ja tarvitsee.

Miksipä möllimies muuten käytöstään muuttaisi, jos kerran hän saa aina, mitä haluaa?

Ymmärrän, jos esim. klitoriksen hierominen ei sinänsä tuota miehelle nautintoa, mutta oletan kyllä, että naisen nautinnon katseleminen, kuuleminen ja tunteminen kiihottaa ja tuottaa nautinto miehelle. Etenkin jos toista rakastaa.

Minua kiihottaa toisen nautinto ja himo, ja nautin rakkaani laukeamisesta äärettömän paljon. Tämä meillä molemmin puolin.

"Mutta jos [nainen] ei saakaan, vaan antaa kun ei muutakaan voi" - no huh huh, toivottavasti missään suhteessa nainen ei "anna" pakosta. Sille on aivan toinen nimi.

Hämmästyttää tuokin, jos vain kaksi kymmenestä naisista antaisi suuseksiä tai muuta kuumentamista miehelle. Olisiko sitten kyse jostain kännipanosta tms, jossa ei toisesta mitenkään välitä?

Eikö rakkaussuhteessa toisen nautinto ole yhtä tärkeä kuin omakin? Itse ainakin haluan tehdä ihan mitä vain jotta rakkaani nauttisi mahdollisimman paljon.

Valitettavasti tuo 2/10 on ihan parisuhteista. Kännipanojen seksistä nyt ei muutenkaan kannata puhua. Harvemmin on kenellekään mikään nautintojen taivas.

Vierailija
27/43 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm... onkohan se nyt ihan noin mustavalkoista että 'miehet ei tiedä' jne.?

Okei, meillä joskus jää esileikit lyhyeksi tai jopa väliin, mutta melkein väittäisin, että tämä johtuu silloin enemmän vaimostani kuin minusta. Toki itsessänikin on vikaa, ei siinä mitään; alan jo olemaan siinä iässä (55) että potenssi on vähän mitä sattuu, ja joinain päivinä täytyy melko nopeasti siirtyä varsinaiseen aktiin, ettei lerpsahda. Ja tietysti joskus on kyseessä ihan vaan parin minuutin pikapano, pohjalta housut kinttuihin ja hommiin, eikä siinä juuri esileikit tule silloin edes mieleen.

Mutta jos nyt puhutaan siis kunnon rakastelusta, niin kyllä minä ainakin hyvin mielelläni teen kaiken mitä vaan osaan, jotta saan vaimon sopivaan vireeseen. Olen havainnut, että hänellä orgasmien väli supistuu ja saanti helpottuu mitä pidemmälle touhu etenee, joten jos saan suulla, sormilla, vibralla, jne. annettua hänelle pari-kolme orkkua ennen kuin edes yritän tarjota ns. moloa koloon, niin koko juttu toimii meidän molempien kannalta paljon paremmin.

Vierailija
28/43 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

m44seassa kirjoitti:

No aina voi koittaa sanoa et saiskos kans jotain oikeeta esileikkiä ja jos ei siitä ala ymmärtämään niin sit on vaan päätöksiä mitä itse oikeesti haluaa. En itsekkään ajatellu ottaa passiivista naista enää talouteen, kyllä sen seksin vaan pitää toimia kummallekin hyvin.

kyllä on yritetty sanoa ja näyttää tekemällä itse ym.mutta kun ei toista kiinosta niin ei.kun ajatus maailma on ylipäätänsä se että seksi loppuu siihen kun mies saa niin eipä siinä paljoa naisen kannalta hehkuttamista ole.homma toimisi varmaankin jos olisin sellainen nainen joka saa helpolla ja emätinorgasmeja mutta kun ei taida olla fyysisesti minun kohdalla mahdollista.ja minua ei kyllä voi passiiviseksi sanoa.olen meistä kahdesta se aloitteellisempi kokeiluhaluisempi ja se joka antaa suuhoitoa toiselle.rakastan miestäni mutta turhautumisen määrä on valtava nykyään.tuntuu kuin olisin puutteessa kokoajan ja samalla on sellainen olo etten ole kovin haluttu kun seksi on niin yksipuolista.välillä mietin mikä saa tilanteen tähän ettei toisen nautinto edes kiinnosta miestä

noh exäni kyl makasi ja tykkäsi kun sai suuhoitoa ja muutakin mut ei sitä ite antanu ja makas kuin lahna kun sexsiä harrastettiin, eron jälkeen olin erään naisen kaa jos kerkesin laukee ennen häntä niin hoideltiin loppuu joka sormin ja pienel lipasul.... kyl sexsin pitää toimi todellakin että molemmat nauttii

Vierailija
29/43 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mikä ihmeen suhtautumistapa seksiin teillä kaikilla kirjoittaneilla oikein on?

Luen tätä keskustelua ja muita tämän palstan seksijuttuja täydellisen järkytyksen vallassa. Siis että miehille toisen nautinto on vaan väline siihen, että saa itse lykittyä kosteampaan koloon? Että ylipäätään seksin voi jaotella johonkin esileikkiin ja "siihen oikeaan seksiin", joka on pelkästään penis-vagina-penetraatiota? Heteroseksi, tätäkö se on?

A pu a.

En tarkoita jeesustella, mutta ehkä vähän jeesustelen: mulle ja kumppanilleni seksi on kahden ihmisen välistä vuorovaikutusta, vuoropuhelua. En mä keskusteluissakaan yritä kaiken aikaa taktikoida, että miten saan ton toisen kysymään multa kysymyksiä niin että voin puhua pelkästään itsestäni? Saati sitten seksissä. Kumppanin nautinto on mulle nautintoa, ja mun nautinto on mun kumppanin nautintoa, ei ole mitään vastakkainasetteluja. Seksi on yhteistä laatuaikaa ja löytöretkeilyä molempien preferenssien seassa. Ei se ole mikään kotityö tai suoritus, eikä mun kumppanin keho ole mikään ruohonleikkuri, jota on pakko vähän vedellä ja kolistella ennen kuin se lähtee käyntiin.

Ja tämä, että seksistä voi ylipäätään erotella jonkun "esileikin", on ihan käsittämätön ajatus mulle. Mun ja kumppanin seksi on erinäköistä joka kerta. Joskus penetroidaan heti, joskus touhujen keskivaiheilla, joskus lopussa, ja joskus seksiin ei kuulu penetraatiota lainkaan. Kyllä se vaginan nuoleminen, sormilla koskettelu ja muut ei-penetratiiviset jutut ovat ihan samalla viivalla kuin penetraatio.

Jos seksi ei olisi musta ihanaa ja hauskaa, en vaan harrastaisi sitä. Jos musta tuntuisi työläältä koskea kumppaniin, niin en mä koskisi. Jos mun kumppanista tuntuisi ikävältä olla mun pantavana, niin en mä panisi. Me ollaan kaksi aikuista ihmistä, me tunnetaan omat halumme ja rajamme ja osataan navigoida niiden mukaan ja pitää hauskaa toistemme kanssa. Kumpikaan meistä ei halua, että seksi on itselle tai toiselle pakkopullaa.

Vierailija
30/43 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Setäxy puhuu asiaa!

Ei minun mieheni tarvitse mitään esileikkejä tai suihinottoja, toki hän pitää suihinotosta todella paljon. Kalu on pystyssä aina heti, kun vähänkin käyn tunnustelemassa miehen paikkoja.

Mutta naisena sanoisin, että yhdyntä ilman esileikkiä ei ole mikään nautinto. Se on useimmiten pelkkä mekaaninen suoritus, ei muuta. Mutta esileikkien esim. suuseksi jälkeen ei ole koskaan käynyt niin, että en olisi päästänyt miestäni panemaan. Pimpsa tulee kosteaksi ja herää eloon ja halukkaana odottaa miestäni tulemaan sisään vaginaan. Silloin yhdyntä on molemmille intohimoista ja nautinnollista.

Vierailija
31/43 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

setäxy kirjoitti:

m44seassa kirjoitti:

No aina voi koittaa sanoa et saiskos kans jotain oikeeta esileikkiä ja jos ei siitä ala ymmärtämään niin sit on vaan päätöksiä mitä itse oikeesti haluaa. En itsekkään ajatellu ottaa passiivista naista enää talouteen, kyllä sen seksin vaan pitää toimia kummallekin hyvin.

Tässä on se suurin ongelma. Miehet eivät millään tajua, että nainen vaatii pitkän lämmittelyn, että muuttuu heidän mielestään "passiivisesta" halukkaaksi.  Nainen nyt ei syty kuin poikkeustapauksissa heti seksiin ja aktiiviseksi, joten siksi tuosta passiivisesta naisesta pitää ensin esileikkien avulla tehdä halukas.  Niissä poikkeustapauksissa missä nainen syttyy heti, on mies tehnyt jotain oikein jo paljon ennen seksiin ryhtymistä. Eli kuumentanut naista ja "esileikkinyt" jo pitkän aikaa valmistaen naiset seksiin. Mutta jos tämän tekee vasta sängyssä, niin on paree alkaa kuumottamaan sitä naista ja antamaan esileikkeijä tarpeeksi kauan, eli normaalisti sen 15-20min tai niin kauan että pillu herää eloon.

Miehet voisivat jo alkaa tajuamaan, että harva nainen saa orkkuja jos suoraan aletaan naimaan ilman mitään esileikkiä. Esileikki ei ole miehen suihinottoa!  Ihan sama jaksaako puolituntia pamputtaa, varsinkin kun suurin osa miehistä tulee alle 5min.  Mutta jos käännätte asian toisinpäin, 25min suuseksiä naiselle ja 5 min naimista, niin jo vain alkaa naiset saamaan orkkuja naidessakin.  Siten miesten kommentti, että nainen on lahna, tarkoittaa aina kädetöntä ja saamatonta miestä.  Vieraita naisia kuumotetaan, viedään syömään ja leffaan, mutta oma nainen pitäisi olla halukas itsestään heti kun ollaan sängyssä. Kuka siinä on oikein lahna. Jos mies et saa naistasi sängyssä heräämään olen epäonnistunut. Sopii katsoa peiliin siinä vaiheessa.

Naisille vinkki.  Ensin teille esileikkiä ja suuseksiä tarpeeksi kauan ja sitten vasta miehellä suureksiä ja palkinnoksi naimista.  Lopputulos on, että molemmat saa.  Näin meilläkin on aina ollut itsestään selvänä, mutta on ollut sitten seksiäkin tarpeeksi.

Eipäs yleistetä. Miehen ei tarvitse, minun tapauksessa, kuin katsoa tietyllä tavalla, niin kiihdyn nollasta sataan alta aikayksikön. Eikä siinä esileikkiä tarvita. Kyllä se pumppaaminen alkaa hetken kuluttua tuntumaan hyvältä ja yleensä saan monta kertaa, kun vauhtiin pääsee. Pitää vaan osata rentoutua ja antaa mennä. Veikkaan, että useammalla hormoniehkäisyt tekee tehtävänsä ja pääkoppa. Itse aloin vasta jokunen aika sitten saamaan yhdynnässä orkkuja. Ennen piti olla räpläämistä, jotta itse sai edes kerran.

Vierailija
32/43 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnentyttö* kirjoitti:

Setäxy puhuu asiaa!

Ei minun mieheni tarvitse mitään esileikkejä tai suihinottoja, toki hän pitää suihinotosta todella paljon. Kalu on pystyssä aina heti, kun vähänkin käyn tunnustelemassa miehen paikkoja.

Mutta naisena sanoisin, että yhdyntä ilman esileikkiä ei ole mikään nautinto. Se on useimmiten pelkkä mekaaninen suoritus, ei muuta. Mutta esileikkien esim. suuseksi jälkeen ei ole koskaan käynyt niin, että en olisi päästänyt miestäni panemaan. Pimpsa tulee kosteaksi ja herää eloon ja halukkaana odottaa miestäni tulemaan sisään vaginaan. Silloin yhdyntä on molemmille intohimoista ja nautinnollista.

Ei nyt yleistetä setämiehen juttuja koskemaan kaikkia miehiä. Kyllä minullakin seisoo heti ja pystyn saamaan orgasmin hyvinkin nopeasti oikeilla otteilla, mutta sillä tavalla tehtynä siitä jää vain tyhjä olo, ei muuta. Nautinnollinen seksi, yksin tai yhdessä, vaatii sen että mielikin ehtii mukaan, ja minun kohdallani se tapahtuu parhaiten vihjailuilla, hiplailuilla, vilautuksilla ja muistutuksilla pitkin päivää sekä esileikeillä joissa annetaan ja saadaan hyvää.

Vaimo olisi meillä se enemmän suoraa toimintaa toivova, mutta kylläpä tuo perusteellisempi lämmittely tuntuu silti hänenkin kohdalla toimivan.

Vierailija
33/43 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

setäxy kirjoitti:

m44seassa kirjoitti:

Tässä on se suurin ongelma. Miehet eivät millään tajua, että nainen vaatii pitkän lämmittelyn, että muuttuu heidän mielestään "passiivisesta" halukkaaksi.  Nainen nyt ei syty kuin poikkeustapauksissa heti seksiin ja aktiiviseksi, joten siksi tuosta passiivisesta naisesta pitää ensin esileikkien avulla tehdä halukas.  Niissä poikkeustapauksissa missä nainen syttyy heti, on mies tehnyt jotain oikein jo paljon ennen seksiin ryhtymistä. Eli kuumentanut naista ja "esileikkinyt" jo pitkän aikaa valmistaen naiset seksiin. Mutta jos tämän tekee vasta sängyssä, niin on paree alkaa kuumottamaan sitä naista ja antamaan esileikkeijä tarpeeksi kauan, eli normaalisti sen 15-20min tai niin kauan että pillu herää eloon.

Miehet voisivat jo alkaa tajuamaan, että harva nainen saa orkkuja jos suoraan aletaan naimaan ilman mitään esileikkiä. Esileikki ei ole miehen suihinottoa!  Ihan sama jaksaako puolituntia pamputtaa, varsinkin kun suurin osa miehistä tulee alle 5min.  Mutta jos käännätte asian toisinpäin, 25min suuseksiä naiselle ja 5 min naimista, niin jo vain alkaa naiset saamaan orkkuja naidessakin.  Siten miesten kommentti, että nainen on lahna, tarkoittaa aina kädetöntä ja saamatonta miestä.  Vieraita naisia kuumotetaan, viedään syömään ja leffaan, mutta oma nainen pitäisi olla halukas itsestään heti kun ollaan sängyssä. Kuka siinä on oikein lahna. Jos mies et saa naistasi sängyssä heräämään olen epäonnistunut. Sopii katsoa peiliin siinä vaiheessa.

Naisille vinkki.  Ensin teille esileikkiä ja suuseksiä tarpeeksi kauan ja sitten vasta miehellä suureksiä ja palkinnoksi naimista.  Lopputulos on, että molemmat saa.  Näin meilläkin on aina ollut itsestään selvänä, mutta on ollut sitten seksiäkin tarpeeksi.

Eipäs yleistetä. Miehen ei tarvitse, minun tapauksessa, kuin katsoa tietyllä tavalla, niin kiihdyn nollasta sataan alta aikayksikön. Eikä siinä esileikkiä tarvita. Kyllä se pumppaaminen alkaa hetken kuluttua tuntumaan hyvältä ja yleensä saan monta kertaa, kun vauhtiin pääsee. Pitää vaan osata rentoutua ja antaa mennä. Veikkaan, että useammalla hormoniehkäisyt tekee tehtävänsä ja pääkoppa. Itse aloin vasta jokunen aika sitten saamaan yhdynnässä orkkuja. Ennen piti olla räpläämistä, jotta itse sai edes kerran.

No luepa vaikka läjä naisten lehtiä, seksipalstoja tai mitä tahansa tutkimuksia, tai paksu HITE-raportti kirja, missä perattu naisten vaikeuksia orkkujen saantiin.  Ihan kaikkialla kerrotaan ja väitetään, että enemmistö naisista vaatii 15-20min lämmittelyä ja esileikkejä, jotta orkun saaminen on ylipäätään mahdollista.  Lisäksi ihan yleisesti väitettään, tutkimuksista riippuen, että vain 30-60% naisista saa ja ehtii saada ylipäätään orkun naidessa.  Todella iso osa naisista siis ei saa, eikä varmasti ole valmis heti naimiseen.  Oma väittämäni on, että vielä useammat naiset saisivat orkkuja, jos miehet panostaisivat esileikkeihin ja suuseksitekniikoiden opetteluun halukkaasti ja kunnolla.

Oma naiseni oli jo alusta asti tyypillinen dieseli lämpeämään. Tai kyllä hän lämpeni, mutta pillu oli hidas lämpeämään niin, että jotain tapahtuisikin. Löysin enemmän vai vähemmän sattumalta keinot millä pandoran lipas aukesi.  Olin päättänyt, että esileikkiä harrastan niin kauan, että varmasti käy pillu ja tyttö kuumana.  Suuseksillä ja sormettaessa tämä on miehellä helposti tsekattavissa. Siinä vaiheessa esileikkiä, kun pillu alkaa hamuta sormia tietää orkun olevan jo mahdollista.  Sen jälkeen voi päättää sormettaako ja nuoleeko loppuun asti vai ottaako riskin ja yrittää orkkua naimalla.  Mitä enemmän tässä onnistuu sitä suuremman luoton saa naiselta ja sitä nopeammin nainen kiihoittuu uudestaaan tai seuraavalla kerralla orkkuun asti.  Luottamus on tässä se juttu, nainen tietää ja luottaa, että mies sen sieltä houkuttelee ulos.

Sama juttu se on toisinkin päin. Vaimoni tekee kaikkensa, että laukeaisin. Ottaa suihin tarpeeksi kauan tai vaikka puristelee pillullaan jos on itse jo saanut.  Ihan samaa, määrätietoisesti kiihoittaa ja lypsää mällit sisuksiinsa, meni ne sitten pilluunn tai suuhun.  Kahden kauppa.

Vierailija
34/43 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies ei ole mitenkään muuttanut toimintatapaa, mutta silti alkoi niitä orkkuja tulemaan jopa ilman lämmittelyä. Joskus yölläkin aletaan vaan suoraan toimintaan ja laukeamisen jälkeen onkin hyvä taas jatkaa unia.

Onko vaimollasi jonkinlainen ehkäisy tai joku lukko ettei "osaa" heittäytyä?

Vierailija
35/43 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä paras yhdyntäorkkujen "lähde" on meillä ollut tiivis lähetyssaarnaaja. Siinä on niin monta plussaa. Pääsee naisen lähelle, tuntuu jotenkin miehekkäältä kun on päällä. Saa ottaa naisen, vaimon kädet mun käsissä hänen päänsä takana, tuntee koko vartalon, rinnat erityisesti vasten omaa kroppaa, saa suudella ja katsoa toista silmiin, kuulee hengityksen ja ennen kaikkea minkä naisenikin on sanonut läheisyys ja "painon tunne?" Kun nain tavallaan eteenpäin ilman että nostan lantiotani juurikaan, kosketan klittaa samalla. Näin vaimo ainakin vakuuttaa. Uskoa tuo pitää kun molemmat nautitaan nykyään aivan valtavasti. 

Vierailija
36/43 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä paras yhdyntäorkkujen "lähde" on meillä ollut tiivis lähetyssaarnaaja. Siinä on niin monta plussaa. Pääsee naisen lähelle, tuntuu jotenkin miehekkäältä kun on päällä. Saa ottaa naisen, vaimon kädet mun käsissä hänen päänsä takana, tuntee koko vartalon, rinnat erityisesti vasten omaa kroppaa, saa suudella ja katsoa toista silmiin, kuulee hengityksen ja ennen kaikkea minkä naisenikin on sanonut läheisyys ja "painon tunne?" Kun nain tavallaan eteenpäin ilman että nostan lantiotani juurikaan, kosketan klittaa samalla. Näin vaimo ainakin vakuuttaa. Uskoa tuo pitää kun molemmat nautitaan nykyään aivan valtavasti. 

Mun suosikki myös. Kiihotun valtavasti, kun mies touhuaa päällä ja määrää tahdin. Toki en itsekään liikkumatta ole. Jos liikuttelen lantiota, niin saan paljon nopeammin ja voimakkaammin.

Vierailija
37/43 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kuinkas naiset sitten saa orkun itsetyydytyksessäkin ihan kun vain mieleen tulee, että jaa, taidanpa runkata, jos kerran "ihan kaikkialla" kerrotaan, ettei nainen voi edes saada orkkua ilman 15 - 20 min lämmittelyä?

Hitet luettu.

Yhdyntäorgasmiprosentit näyttää myös olevan kommentoijalla vinksallaan.

Minä olen sitä "ainavalmis'-sorttia. En silti väitä, että tämä on yleistä kaikilla naisilla. En siis tarvitse kukkia, kotitöitä, lirkuttelua, pikku kosketuksia päivän mittaan tjmp. Toki ihanaa on jos minut kiihotetaan niin kovaan kiimaan, että kerjään k***ia sisääni. Kyllä moni mieskin esileikeistä nauttii vaikkei "tarvitse" niitä.

Aika epämukavaa lukea, että setä yhden naisen, vaimonsa, perusteella tekee rankkoja yleistyksiä ja kertoo asioita ultimaattisena totuutena. Moni seikka toki on järkevääkin puhetta, että seksiä piisaa kun opettelee, mistä oma nainen pitää.

Vierailija
38/43 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

N50+ kirjoitti:

No kuinkas naiset sitten saa orkun itsetyydytyksessäkin ihan kun vain mieleen tulee, että jaa, taidanpa runkata, jos kerran "ihan kaikkialla" kerrotaan, ettei nainen voi edes saada orkkua ilman 15 - 20 min lämmittelyä?

Hitet luettu.

Yhdyntäorgasmiprosentit näyttää myös olevan kommentoijalla vinksallaan.

.

En minä noita väitteitä ole keksinyt.  Sopii esittää myös joku "oikeampi " luku naisten saamista naimaorkuista.  Kaikki ei saa, se on fakta. Mutta kuinka suuri prosentti ei saa naidessa. Mutta yleinen fakta on se että orkun saadakseen enin osa naisista vaatii pitkään kestävän esileikin, jotta pystyvät saaman naidessa orkun. Niin oma vaimonikin, naiminen aloitettu aina vasta, kun hän tietää olevansa niin lähellä, että voisi saada.  Silloin orkkukin tullut ensimmäisen 5 min aikana jos ollut tullakseen. Siitä eteenpäin jyystöstä mennyt koko ajan kaemmas.  Mutta näillä eväillä sai ennen aina. Saanut tuhansia kertoja. Nykyisin ei saa enää esileikeistä riippumatta naidessa, tai ei ainakaan uskalla ottaa riskiä. Haluaa mielummin suuseksillä varmanpäälle.  Esileikki kestää siten vieläkin kauemmin kuin ennen. Muttei haittaa.

Mutta jos joku nainen on heti valmis ja saa naidessa orkkuja, niin toki silloin voi väittää, ettei tarvise esileikkejä ja lämmittelyjä.  Mutta jos taasen ei saa ollankaan naidessa, niin mitenkä sitten, miksei ja voisiko sen eteen tehdä jotain?

Vierailija
39/43 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mutta jos joku nainen on heti valmis ja saa naidessa orkkuja, niin toki silloin voi väittää, ettei tarvise esileikkejä ja lämmittelyjä. Mutta jos taasen ei saa ollankaan naidessa, niin mitenkä sitten, miksei ja voisiko sen eteen tehdä jotain?"

Johan tuolla aiemmin vinkkasin hormoniehkäisystä ja pääkopasta. Itellä piuhat poikki, joten pääsi hormoneista eroon. Ja pääkoppa... Jos ei osaa rentoutua, niin ei osaa. Seisoo vaikka mies päällään ja nuolkoot puol päivää.

Minäkään en tarvitse minkäänlaista lirkuttelua / esileikkiä tmv. Ja tämä tilanne tuli ihan yht'äkkiä. Ei tehty mitään eri tavalla vaan alettiin hommiin.

Tuntuu vaan, että olet jumiutunut emäntäsi orgasmittomuuteen ja jos ei vaimo saa, niin ei sitten muutkaan sais saaha tosta noin vaan... *prkl*

Vierailija
40/43 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellisuus naisten orgasmien saamisesta naimalla on vielä karumpi kuin kirjoitin ja  yhä huonompaan suuntaan on mennyt. 

https://yle.fi/uutiset/3-9253338

Väitän edelleen, että iso syy siihen on myös miesten asenne ja haluttomuus riittävään esileikkiin ja naisen kiihoittamiseen riittävän pitkälle.  En yhtään ihmettelisi, jos pornon katseleminen on antanut miehille aivan väärän kuvan ja tehnyt naimisesta vain suoritusta. Kuvitellaan, että pelkkä pamputtaminen riittää. Sitten jos sattuu olemaan pienikaluinen niin luulee, että on riittämätön.  Isokaluisena voin sanoa, että riittämätön on isokaluinekin, jos ei tarpeeksi saa naistaan kuumenemaan ennen naimisen aloitusta.  Kalun koosta ole muuten mitään hyötyä, jos nyt sillä on asian kanssa edes mitään merkitystä siinä vaiheessa. Opetelkaan kuumentamaan naisenne ennen yhdyntää.