Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naiset, halveksitteko sellaista miestä joka ei saa helposti naisia?

Vierailija
19.01.2019 |

Mitä mieltä olette oikeasti asiasta?

Kommentit (307)

Vierailija
61/307 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halveksinut tuttua miestä joka ei näyttänyt löytävän naista. Joulun alla alkoi kumminkin seurustella, ikä 62v. 

Vierailija
62/307 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehenä tiedän että naiset halveksivat hyvin käyttäytyviä kilttejä miehiä jotka eivät saa naisseuraa. Kuten varmasti arvaat, niin olen itse tälläinen, ikämies jo.

Luulen että se halveksiminen johtuu juuri siitä liian miellyttämisen haluisesta asenteesta.

Moni näistä on ankeuttajia. Ei muuta vikaa, mutta se riittää.  

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/307 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun ainoat naiset mitä voi saada, on sairaalloisen lihavat, heikkolahjaiset tai kehitysvammaiset, niin elämä ei ole elämisen arvoista. Koulutus on DI enkä ole lihava läski, vaan liikuntaa harrastava, terveellisesti syövä 33-vuotias mies. Omille vanhemmilleni olen varmaan loppuiän katkera ja vihainen, ettei syntymälahjaksi annettu komeita kasvonpiirteitä. Poikuudenpoistossa varmaan käyn maksullisella, kun alkaa siltä tuntua. 

M33

Kyse ei siis ole siitä ettet kelpaisi kenellekään vaan siitä, että sinä et kelpuuta. Tätähän te naisille aina hoette: nainen kuin nainen saa AINA miehen. Miten tilanne on eri silloin, kun nainen ei kelpuuta sairaalloisen lihavaa, heikkolahjaista tai rapajuoppoa?

Ja tuo että "olet ikuisesti vihainen ja katkera vanhemmillesi kun eivät antaneet syntymälahjaksi komeita kasvonpiirteitä" on niin typerä lausahdus, että pistää epäilemään älynlahjojasi. Ehkäpä se heikkolahjainen on nimenomaan kaltaisesi?

Vierailija
64/307 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha kysymys. Selvähän se on, etteivät naiset sitä suoraan ja rehellisesti myönnä.

Vierailija
65/307 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en halveksi heitä mitenkään erityisesti. Samanlainen lähtökohtainen perushalveksunta kaikkia miehiä kohtaan. :)

Terveisin feministi

Vierailija
66/307 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No en halveksi heitä mitenkään erityisesti. Samanlainen lähtökohtainen perushalveksunta kaikkia miehiä kohtaan. :)

Terveisin feministi

Olet hävinnyt kaikki väittelysi kun on pakko alkaa esiintyä vastapuolen edustajana. Miten meni noin niinku omast mielest?

Vierailija
67/307 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun ainoat naiset mitä voi saada, on sairaalloisen lihavat, heikkolahjaiset tai kehitysvammaiset, niin elämä ei ole elämisen arvoista. Koulutus on DI enkä ole lihava läski, vaan liikuntaa harrastava, terveellisesti syövä 33-vuotias mies. Omille vanhemmilleni olen varmaan loppuiän katkera ja vihainen, ettei syntymälahjaksi annettu komeita kasvonpiirteitä. Poikuudenpoistossa varmaan käyn maksullisella, kun alkaa siltä tuntua. 

M33

Kyse ei siis ole siitä ettet kelpaisi kenellekään vaan siitä, että sinä et kelpuuta. Tätähän te naisille aina hoette: nainen kuin nainen saa AINA miehen. Miten tilanne on eri silloin, kun nainen ei kelpuuta sairaalloisen lihavaa, heikkolahjaista tai rapajuoppoa?

Ja tuo että "olet ikuisesti vihainen ja katkera vanhemmillesi kun eivät antaneet syntymälahjaksi komeita kasvonpiirteitä" on niin typerä lausahdus, että pistää epäilemään älynlahjojasi. Ehkäpä se heikkolahjainen on nimenomaan kaltaisesi?

Tämä.

Vierailija
68/307 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käsitä mikä mun miehessä on, kun se on hiljainen, vakava(mutta hauska ja huumorintajuinen, perusilme on vain vakava) Ei tee mitään aloitteita, paitsi on olemassa, ja silti hänen ei ole nuoruusvuosien jälkeen "tarvinnut" olla yksin. Hänellä on kaikki minua ennen(kin) olleet naisystävät olleet tosi nättejä. Olen kysynyt että miten hän on oikein ne löytänyt, ja miten tutustunut, niin ei osaa itsekään oikein selittää. Ehkä se on sitten tietynlainen outus, se ettei hyöki päälle, vaan on hillitty ja hieman varautunut, ja totta kai good looks mikä tämän on tehnyt. Hän ei ole siis koskaan tehnyt yhtään aloitetta, mikäli aloitteeksi ei lasketa ystävällistä hymyä.

Vierailija
69/307 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin viimeksi juttelit jollekkin naiselle ystävällisesti?

Vierailija
70/307 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni mies ei osaa käsitellä naisia. Ei osata olla mysteerinen vaan ollaan liian innokkaita eli needy. Tämä karkottaa naisen. Pelimies oppaita lukemalla voi rumakin mies oppia käsittelemään naista (pelaamaan naisia) ja näin saada naisen. Itse olen komea kiltti mies ja en halua muuttua muuksi kuin olen, haluan olla oma itseni eli romanttinen ja ällö teidän mielestä. En aio koskaan muuttua kenenkään naisen vuoksi. Jos mun rakkaus ei kelpaa niin olkaa sitten pelimiesten pelaamisen kohde. Bum!!

Vierailija
71/307 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että nainen varsinaisesti "halveksii" tuon kaltaista miestä rationaalisella tasolla ehkä enemmänkin vaistotasolla karttaa ja halveksiikin. Toki se on miehelle ongelmallinen itseään ruokkiva negatiivinen ongelmaa kasvattava tilanne varsinkin jos naisia on todella harvoin vähän,  koska se viestii miehen huonoudesta parisuhdemarkkinoilla ja naiset alkavat kollektiivisesti" varsinkin pienemmissä yhteisöissä" olettaa että miehessä on jotain "vikaa" kuten toki onkin, koska miehen perimmäinen eläimellinen funktio kaiketi on kaataa ottaa sekä siementää mahdollisimman monta naista halusivatpa naiset sitä tai eivät... 

Vierailija
72/307 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Burning Hearth kirjoitti:

Moni mies ei osaa käsitellä naisia. Ei osata olla mysteerinen vaan ollaan liian innokkaita eli needy. Tämä karkottaa naisen. Pelimies oppaita lukemalla voi rumakin mies oppia käsittelemään naista (pelaamaan naisia) ja näin saada naisen. Itse olen komea kiltti mies ja en halua muuttua muuksi kuin olen, haluan olla oma itseni eli romanttinen ja ällö teidän mielestä. En aio koskaan muuttua kenenkään naisen vuoksi. Jos mun rakkaus ei kelpaa niin olkaa sitten pelimiesten pelaamisen kohde. Bum!!

Kuulostat tosi kiltiltä. ;)

Pelimiesoppaita selaavat kiltit miehet, kasvakaa aikuisiksi. Se pelaaminen kannattaa lopettaa viimeistään siinä vaiheessa, kun alkaa tuntua, että koko elämä on peli. Ei, teistä ei tule e-urheiluammattilaisia sen enempää kuin naistenmiehiäkään tuolla elämänasenteella. Teistä tulee kynäniskaisia hikikomeropapparaisia.

Vierailija
73/307 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelimiesoppaita selaavat kiltit miehet, kasvakaa aikuisiksi. Se pelaaminen kannattaa lopettaa viimeistään siinä vaiheessa, kun alkaa tuntua, että koko elämä on peli. Ei, teistä ei tule e-urheiluammattilaisia sen enempää kuin naistenmiehiäkään tuolla elämänasenteella. Teistä tulee kynäniskaisia hikikomeropapparaisia.

Mä en selaa pelimiesoppaita, mutta tiedostan niiden toimivuuden, koska ne on tehty naisten psykologiaa ajatellen. Naiset tekee siitä hommasta nimenomaan pelin, koska pitäisi toimia tietyllä tavalla ylläpitääkseen naisen kiinnostusta. On erillaisia shit testejä naisen osalta minkä tarkoituksena on testata miestä. E urheilusta en tiedä ei ole kokemusta eikä kiinnostusta nautin enemmän fyysisestä urheilusta. Kaula on paksu ja suonekas ;) Ps mun tarkoitus ei ole koskaan ollut olla naistenmies.

Vierailija
74/307 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei noista vois jotain vinkkejä ottaa, jos tosiaan yhtään ei osaa toimia vastakkaisen sukupuolen kanssa. Ei miehetkään tykkää naisista jotka tyrkyttää itseään ja näyttää epätoivoiselta. Tuli oltua sellainen joskus nuorempana. :D Kai se on niin että jos ei ole itseluottamusta, sekin auttaa että teeskentelee että sitä on.

Vierailija
75/307 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikko sitten näin edellisen kerran naispuoleisen ihmisen, potkukelkkaileva mummo etsi jäniksen perään lährenyttä koiraansa.

Tervesiä maaseudulta.

Vierailija
76/307 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei noista vois jotain vinkkejä ottaa, jos tosiaan yhtään ei osaa toimia vastakkaisen sukupuolen kanssa. Ei miehetkään tykkää naisista jotka tyrkyttää itseään ja näyttää epätoivoiselta. Tuli oltua sellainen joskus nuorempana. :D Kai se on niin että jos ei ole itseluottamusta, sekin auttaa että teeskentelee että sitä on.

Mun mielestä se ei ole epätoivoista jos haluan jotain ja haluan näyttää sen. En mä jaksa samoja leikkejä harrastaa aikuisena kuin mitä piti harrastaa 16v. Cut the bullshit and be real.

Vierailija
77/307 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksin itseni kanssa kirjoitti:

Viikko sitten näin edellisen kerran naispuoleisen ihmisen, potkukelkkaileva mummo etsi jäniksen perään lährenyttä koiraansa.

Tervesiä maaseudulta.

Miten tästäkin välittyy se asenne että olet katkera siitä ettei sopivia naisia kämpi korpitonttisi rajalla puolijoukkueteltoissa. Koska siihen olet oikeutettu mutta maailmankaikkeus kieltää sinulta syntymäoikeutesi.

Vierailija
78/307 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en selaa pelimiesoppaita, mutta tiedostan niiden toimivuuden, koska ne on tehty naisten psykologiaa ajatellen. Naiset tekee siitä hommasta nimenomaan pelin, koska pitäisi toimia tietyllä tavalla ylläpitääkseen naisen kiinnostusta. On erillaisia shit testejä naisen osalta minkä tarkoituksena on testata miestä. E urheilusta en tiedä ei ole kokemusta eikä kiinnostusta nautin enemmän fyysisestä urheilusta. Kaula on paksu ja suonekas ;) Ps mun tarkoitus ei ole koskaan ollut olla naistenmies.

Shit-testejä? Mitä hlvettiä taas?

Kuule, pitäisikö sinun yrittää vieroittautua siitä amerikkalasesta PUA-pskasta ja alkaa elää ihan tätä normaalia arkielämää.

Vierailija
79/307 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan naisiakin että ei saa helposti miehiä. Miksi halveksia? 

Ei tekisi nyt taas mieli mennä tähän, mutta: joopa joo ja missä.

Huoh.. vituttaa aina tämä sama vastaan väittäminen. Miksi kukaan valehtelisi tästä asiasta? Ja kuka sinä olet tietämään kun et ole nainen ja tuskin olet kaikkien naisten kanssa ollut tekemisissä tietääksesi.

Tässä pitää erottaa kaksi asiaa:

1) nainen ei saa ketään hänen ehtoihinsa sopivaa

2) mies ei saa ketään

En usko että kukaan mies tai nainen ei saisi _ketään_ ilman että se olisi itse aiheutettu käytöksellä yms.

Ja tässä puhuttiin siitä että ei saa helposti.

Tämä ei ole uskon asia.

Kaikki voivat saada jonkun.

Menisit siis sanomaan vaikka 70-vuotiaalle papalle, joka ei ole koskaan edes pitänyt ketään kädestä, että sinäkin olisit voinut saada jonkun?

Jos kysyisi niin tottakai. Muuten en, koska ei varmaankaan uskoisi tai auttaisi mitään. Voi hän vielä senkin ikäisenä tosin saada.

Mitä tossa kysymyksessä nyt oli järkeä?

Olet siis psykoosisi lisäksi täysin empatiakyvytön? Onnea tielläsi.

Sanoo henkilö joka nimittelee toisia palstalla :D

Se, että kysyttäessä haluan kertoa totuuden ja auttaa ei kerro empatiakyvyttömyydestä. Sinusta on parempi osoittaa empatiaa, mutta tilanne saa säilyä samanlaisena? Minusta ei.

Kiitos, mutta sinä taidat tarvita sitä enemmän.

Sinä esität oman totuutesi, jolla ei ole todellisuuden kanssa mitään tekemistä. Totuutesi on vähättelevää ja mitätöi ihmisten rankatkin kokemukset triviaaleiksi jutuiksi, jotka he voisivat muuttaa, jos vain olisivat sinun kaltaisiasi parempia ihmisiä.

Enkä nimitellyt. Tein diagnoosin. Suututko lääkärillesi, kun hän toteaa sinun olevan kuumeinen ja limakalvojesi turvonneen?

En ole missään vaiheessa sanonut olevani parempi ihminen, mutta kiva jos niin ajattelet ;) taidat olla ihan itse siinä psykoosissa.

Mistä sinä tiedät ettei sillä ole mitään tekemistä todellisuuden kanssa?

Se ei ole mitenkään vähättelevää jos haluaa auttaa ja esittää ratkaisuja. Sinusta ei ole hyvä että voi itse muuttaa asioita? Sinun mielestä pitäisi vaan lyllertää jonkun aiemman tapahtuman negatiivisuudessa koko loppuikä? Sanoa vaan että voivoi, tällästä paskaa elämä on ja tulee aina olemaan eikä mitään ratkaisua ole? Ei sille voi tehdä mitään?

Näköjään haluat vaan uskoa että kaikki tapahtuu muuten vaan eikä ole itse aiheuttanut mitään tai voi tehdä millekään mitään, näin vältyt kaikelta vastuulta.

Vierailija
80/307 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tietenkään halveksi. Ei se ole mikään luuseriuden tai pahalaatuisten mt-ongelmien merkki, jos naisseuraa ei löydy kovin helposti. Moni keskivertoa fiksumpi ja pohdiskelevampi tyyppi ei löydä vaivattomasti samanhenkistä kumppania. Pätee myös heihin, jotka eivät koe nykyistä tinderöintikulttuuria omakseen. Deittailumaailma voi olla todella raaka, jos et sovi johonkin tiettyyn muottiin. Vika ei aina ole ihmisessä itsessään.

N32

Näin naisena sivusta seuranneena tinder on myös saanut naiset sokeaksi. Muutama kaveri on vuosien varrella käyttänyt tinderia ja olen saanut lukea heidän profiilinsa ennen julkaisua onko se hyvä. En tietenkään puutu sisältöön vaan olen sanonut on se ok..

Profiilitekstissä jokainen etsi miestä, joka oli suoraan jostain lehden kannesta oleva mies ja jokainen näistä naisista seuraa instassa mens street fashion and style sivustoa. Heidän todellisuus on täysin noiden nettisivujen sokaisema, koska nämä naiset eivät itse täytä sitä tasoa mitä näkevät sivuilla. Aivan pelkkää unelmointia heiltä ja ihmettelevät miksi ovat edelleen sinkkuja. Heillä rima on hyvin korkealla, koska ei viitsitä katsoa sitä mitä todellisuudessa tulee saamaan.