Naiset, halveksitteko sellaista miestä joka ei saa helposti naisia?
Kommentit (307)
Vierailija kirjoitti:
Kun ainoat naiset mitä voi saada, on sairaalloisen lihavat, heikkolahjaiset tai kehitysvammaiset, niin elämä ei ole elämisen arvoista. Koulutus on DI enkä ole lihava läski, vaan liikuntaa harrastava, terveellisesti syövä 33-vuotias mies. Omille vanhemmilleni olen varmaan loppuiän katkera ja vihainen, ettei syntymälahjaksi annettu komeita kasvonpiirteitä. Poikuudenpoistossa varmaan käyn maksullisella, kun alkaa siltä tuntua.
M33
Kannattaa mennä pian. Eivät kuulemma mielellään ota mitään 40-vuotiaita neitsyitä.
Vierailija kirjoitti:
Moni nainen ei varmasti halveksi, mutta luulen, että moni tavallaan säälii tai kokee jotain sympatiaa saamatonta miestä kohtaan, kuitenkaan missään nimessä itse kiinnostumatta sellaisista miehistä. Eli ei ne sympatiat ja säälit paljon auta, vaikka vähän paremmalta tuntuvatkin kuin suora halveksinta.
Kyllä se , että se naisettomuus on täällä yleisin haukkumatyyli kertoo halveksunnasta. En minä hauku henkilöä , jota kohtaan tunnen sääliä ja sympatiaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moni nainen ei varmasti halveksi, mutta luulen, että moni tavallaan säälii tai kokee jotain sympatiaa saamatonta miestä kohtaan, kuitenkaan missään nimessä itse kiinnostumatta sellaisista miehistä. Eli ei ne sympatiat ja säälit paljon auta, vaikka vähän paremmalta tuntuvatkin kuin suora halveksinta.
Itse kelpaamattomana miehenä ottaisin kyllä mieluummin halveksunnan ja suorat mielipiteet. Eipä olisi turhaa toivoa ja voisi ehkä korjata sitä mikä itsessä on vialla.
Suora mielipide on se, että kasvata selkäranka ja itsekunnioitus äläkä kysele muilta mikä sinussa on vikana tai piittaa mitä muut ajattelee. Löydä sisäinen itsevarmuus. Jos et tiedä miten tehdä tämä niin ota selvää, hanki tietoa.
Selvitä mitä haluat elämältä ja miten saavuttaa se ja tee se.
Ja älä nosta naisia jollekin jalustalle (jos olet näin tehnyt).
-eri
Vierailija kirjoitti:
Kun ainoat naiset mitä voi saada, on sairaalloisen lihavat, heikkolahjaiset tai kehitysvammaiset, niin elämä ei ole elämisen arvoista. Koulutus on DI enkä ole lihava läski, vaan liikuntaa harrastava, terveellisesti syövä 33-vuotias mies. Omille vanhemmilleni olen varmaan loppuiän katkera ja vihainen, ettei syntymälahjaksi annettu komeita kasvonpiirteitä. Poikuudenpoistossa varmaan käyn maksullisella, kun alkaa siltä tuntua.
M33
Kun mietin, niin keksin useita suorastaan rumia miehiä, jotka kuitenkin ovat onnistuneet löytämään parisuhteen (ei tietty ehkä kauneimpien naisten lanssa). Olisiko mahdollista, että suurin vikasi kuitenkin löytyisi korviesi välistä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse kelpaamattomana miehenä ottaisin kyllä mieluummin halveksunnan ja suorat mielipiteet. Eipä olisi turhaa toivoa ja voisi ehkä korjata sitä mikä itsessä on vialla.
Suora mielipide on se, että kasvata selkäranka ja itsekunnioitus äläkä kysele muilta mikä sinussa on vikana tai piittaa mitä muut ajattelee. Löydä sisäinen itsevarmuus. Jos et tiedä miten tehdä tämä niin ota selvää, hanki tietoa.
Ja älä nosta naisia jollekin jalustalle (jos olet näin tehnyt).-eri
En ole ikinä kysellyt. Olisi se silti helpompaa, jos heti sanottaisiin miksi ei. Tarpeeksi kun hakkaa päätään seinään niin tulee sokeaksi omille virheilleen ja huonoille tavoilleen, jonka jälkeen niitä on vaikea muuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan naisiakin että ei saa helposti miehiä. Miksi halveksia?
Ei tekisi nyt taas mieli mennä tähän, mutta: joopa joo ja missä.
Huoh.. vituttaa aina tämä sama vastaan väittäminen. Miksi kukaan valehtelisi tästä asiasta? Ja kuka sinä olet tietämään kun et ole nainen ja tuskin olet kaikkien naisten kanssa ollut tekemisissä tietääksesi.
Tässä pitää erottaa kaksi asiaa:
1) nainen ei saa ketään hänen ehtoihinsa sopivaa
2) mies ei saa ketään
En usko että kukaan mies tai nainen ei saisi _ketään_ ilman että se olisi itse aiheutettu käytöksellä yms.
Ja tässä puhuttiin siitä että ei saa helposti.
Tämä ei ole uskon asia.
Kaikki voivat saada jonkun.
Menisit siis sanomaan vaikka 70-vuotiaalle papalle, joka ei ole koskaan edes pitänyt ketään kädestä, että sinäkin olisit voinut saada jonkun?
Jos kysyisi niin tottakai. Muuten en, koska ei varmaankaan uskoisi tai auttaisi mitään. Voi hän vielä senkin ikäisenä tosin saada.
Mitä tossa kysymyksessä nyt oli järkeä?
Minä halveksin sellaista miestä jolle naisen saaminen on yhtä suuri pakkomielle kuin ap:lle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M33
Kun mietin, niin keksin useita suorastaan rumia miehiä, jotka kuitenkin ovat onnistuneet löytämään parisuhteen (ei tietty ehkä kauneimpien naisten lanssa). Olisiko mahdollista, että suurin vikasi kuitenkin löytyisi korviesi välistä?
Aika vähän noita naiskontakteja on muutenkin elämän aikana kertynyt, koska naisethan ei puhu rumille miehille etteivät kuvittele sen olevan soidinkutsu. Ne vähäiset kontaktit on monesti jotain asiakaspalvelutilanteita. Ja etsin vertaistani naista. En mitenkään pysty hyväksymään näiden 3:n mainitsemani ryhmän sisältä.
M33
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole ikinä kysellyt. Olisi se silti helpompaa, jos heti sanottaisiin miksi ei. Tarpeeksi kun hakkaa päätään seinään niin tulee sokeaksi omille virheilleen ja huonoille tavoilleen, jonka jälkeen niitä on vaikea muuttaa.
Sun pitää ruveta ajattelemaan ettei sussa ole mitään vikaa. Ehkä käytökseltä yrität miellyttää liikaa tai jotain ettei sanottaisi taas ei?
Sen takia sanoin että yritä löytää toi sisäinen itsevarmuus, äläkä mieti että olisit virheellinen. Tekevät muutkin virheitä ja se on ihan ok.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huoh.. vituttaa aina tämä sama vastaan väittäminen. Miksi kukaan valehtelisi tästä asiasta? Ja kuka sinä olet tietämään kun et ole nainen ja tuskin olet kaikkien naisten kanssa ollut tekemisissä tietääksesi.
2) mies ei saa ketään
En usko että kukaan mies tai nainen ei saisi _ketään_ ilman että se olisi itse aiheutettu käytöksellä yms.
Tämä ei ole uskon asia.
Menisit siis sanomaan vaikka 70-vuotiaalle papalle, joka ei ole koskaan edes pitänyt ketään kädestä, että sinäkin olisit voinut saada jonkun?
Jos kysyisi niin tottakai. Muuten en, koska ei varmaankaan uskoisi tai auttaisi mitään. Voi hän vielä senkin ikäisenä tosin saada.
Olet siis psykoosisi lisäksi täysin empatiakyvytön? Onnea tielläsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sun pitää ruveta ajattelemaan ettei sussa ole mitään vikaa. Ehkä käytökseltä yrität miellyttää liikaa tai jotain ettei sanottaisi taas ei?
Sen takia sanoin että yritä löytää toi sisäinen itsevarmuus, äläkä mieti että olisit virheellinen. Tekevät muutkin virheitä ja se on ihan ok.
Ehkä.
Yllättävän hankalaa vain, kun on tarpeeksi kauan ollut yksin, aina tulee torjutuksi ja 99% muista ihmisistä pariutuu.
Mitä tarkoittaa "saada helposti naista" ?
qItse olen keskinkertaisen näköinen, keski-ikäinen mies ja vielä siinäkin vaiheessa kun esim. täytin 40 vee, niin 3naista olisi ollut tasaisesti tarjolla ihan arjessa. Ei jatkuvasti, mutta kuitenkin. Enemmän kuin sanotaan 20-vuotiaana.
Ei ole komeaa naamataulua tai kalliita vaatteita. Nuorempana elämäni varrella pari naista jopa ääneen sanoi minua "söpöksi", mutta se oli viimeksi päälle 10 vuotta sitten, enkä edes tiedä mitä se silloin tarkoitti.
Muutaman sentin olen keskimääräistä suomalaista miestä pidempi, mutta muuten ei ole mitään ihmeellistä kroppaa tai vastaavaa. Enkä tosiaan ole sosiaalisilta kyvyiltäni mikään Casanova.
Mutta silti, usein ihan oikeasti ihmetyttää nämä kaverit jotka kokevat naisen saannin niin kovin vaikeaksi. Toki ymmärrän vakituisen suhteen jotenkin ehkä vaikeasti saavutettavaksi asiaksi, mutta jos nyt vain seksistä puhutaaan, niin mikä siinä nyt on niin vaikeaa ?
Jotenkin hyvin erikoista, että jos ei edes rimaa laskemalla saa pesää joltain kapakkatirpuselta, niin mikä mahtaa mättää ?!
Miehenä tiedän että naiset halveksivat hyvin käyttäytyviä kilttejä miehiä jotka eivät saa naisseuraa. Kuten varmasti arvaat, niin olen itse tälläinen, ikämies jo.
Mistä minä tietäisin kuka saa naisia ja kuka ei. Kaikenlaisia ohukaisia ja paksukaisia tuolla menee naisten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoittaa "saada helposti naista" ?
qItse olen keskinkertaisen näköinen, keski-ikäinen mies ja vielä siinäkin vaiheessa kun esim. täytin 40 vee, niin 3naista olisi ollut tasaisesti tarjolla ihan arjessa. Ei jatkuvasti, mutta kuitenkin. Enemmän kuin sanotaan 20-vuotiaana.
Ei ole komeaa naamataulua tai kalliita vaatteita. Nuorempana elämäni varrella pari naista jopa ääneen sanoi minua "söpöksi", mutta se oli viimeksi päälle 10 vuotta sitten, enkä edes tiedä mitä se silloin tarkoitti.
Muutaman sentin olen keskimääräistä suomalaista miestä pidempi, mutta muuten ei ole mitään ihmeellistä kroppaa tai vastaavaa. Enkä tosiaan ole sosiaalisilta kyvyiltäni mikään Casanova.
Mutta silti, usein ihan oikeasti ihmetyttää nämä kaverit jotka kokevat naisen saannin niin kovin vaikeaksi. Toki ymmärrän vakituisen suhteen jotenkin ehkä vaikeasti saavutettavaksi asiaksi, mutta jos nyt vain seksistä puhutaaan, niin mikä siinä nyt on niin vaikeaa ?
Jotenkin hyvin erikoista, että jos ei edes rimaa laskemalla saa pesää joltain kapakkatirpuselta, niin mikä mahtaa mättää ?!
Pituus yksin riittää jo "pitkälle". Yksittäisistä miehen ominaisuuksista se on tärkein.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
2) mies ei saa ketään
Tämä ei ole uskon asia.
Sanoo henkilö joka nimittelee toisia palstalla :D
Se, että kysyttäessä haluan kertoa totuuden ja auttaa ei kerro empatiakyvyttömyydestä. Sinusta on parempi osoittaa empatiaa, mutta tilanne saa säilyä samanlaisena? Minusta ei.
Kiitos, mutta sinä taidat tarvita sitä enemmän.
En halveksi miehiä, mutta en pidä limaisista lirkuttelijoista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
2) mies ei saa ketään
Tämä ei ole uskon asia.
Sanoo henkilö joka nimittelee toisia palstalla :D
Se, että kysyttäessä haluan kertoa totuuden ja auttaa ei kerro empatiakyvyttömyydestä. Sinusta on parempi osoittaa empatiaa, mutta tilanne saa säilyä samanlaisena? Minusta ei.
Kiitos, mutta sinä taidat tarvita sitä enemmän.
Sinä esität oman totuutesi, jolla ei ole todellisuuden kanssa mitään tekemistä. Totuutesi on vähättelevää ja mitätöi ihmisten rankatkin kokemukset triviaaleiksi jutuiksi, jotka he voisivat muuttaa, jos vain olisivat sinun kaltaisiasi parempia ihmisiä.
Enkä nimitellyt. Tein diagnoosin. Suututko lääkärillesi, kun hän toteaa sinun olevan kuumeinen ja limakalvojesi turvonneen?
Vierailija kirjoitti:
Miehenä tiedän että naiset halveksivat hyvin käyttäytyviä kilttejä miehiä jotka eivät saa naisseuraa. Kuten varmasti arvaat, niin olen itse tälläinen, ikämies jo.
Luulen että se halveksiminen johtuu juuri siitä liian miellyttämisen haluisesta asenteesta.