Naiset, halveksitteko sellaista miestä joka ei saa helposti naisia?
Kommentit (307)
Vierailija kirjoitti:
Älkää hurskastelko. Pienimunaiseksi haukkumisen rinnalla ,tasavahvasti täällä kamppailee naisten laukomien loukkausten listalla juuri tuo, että mies ei saa naista.
Ne kummatkin ovat sellaisia ultimate loukkauksia. Homottelu on yksi, vaikkakin vähentymään päin.
Mutta tämä aiheena oleva loukkaus on mielenkiintoinen freudilainen-lipsahdus. Naiset väittää usein halveksivansa kovia naistenkaatajia, mutta kuitenkin päinvastainen on heistä pahin mahdollinen solvaus. Muistakaa, älkää uskoko mitä nainen sanoo, vaan mitä tekee.
Miehenä olen tavallaan samaa mieltä, mutta toisaalta kannattaa muistaa, että ne homottelijanaiset ja ne jotka tykkäävät yrittää lyödä vyön alle haukkumalla pienimunaiseksi tai vässykäksi joka ei saa naista, ovat kuitenkin ihan oma naisten alalajinsa. TIEDÄN että hyvin iso osa naisista ei ole aivan niin umpimielisiä ajattelussaan :D
Mä halveksin ihmisiä jos he käyttäytyvät mielestäni halveksittavalla tavalla. Enkä koskaan mieti random jäbien naisen saantia.
Eipä ole tullut mieleenkään halveksia.
Sympatiani ovat hänen puolellaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan naisiakin että ei saa helposti miehiä. Miksi halveksia?
Ei tekisi nyt taas mieli mennä tähän, mutta: joopa joo ja missä.
Huoh.. vituttaa aina tämä sama vastaan väittäminen. Miksi kukaan valehtelisi tästä asiasta? Ja kuka sinä olet tietämään kun et ole nainen ja tuskin olet kaikkien naisten kanssa ollut tekemisissä tietääksesi.
Tässä pitää erottaa kaksi asiaa:
1) nainen ei saa ketään hänen ehtoihinsa sopivaa
2) mies ei saa ketään
En usko että kukaan mies tai nainen ei saisi _ketään_ ilman että se olisi itse aiheutettu käytöksellä yms.
Ja tässä puhuttiin siitä että ei saa helposti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi? - Enemmän ärsyttää sellaiset miehet, jotka suureen ääneen leveilevät ja retostelevat sillä miten ovat "taas saaneet"....
Mutta sellaiseen sinäkin lankeaisit , jos kohteeksi osuisit..
Ei ihme ettet ”saa naisia” kun ajattelu on tolla tasolla.
En tiedä oliko tuo itseironiaa, mutta tuota juuri tarkoitan :D mjtta ainakaan et valehdellut, kuten muut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huoh.. vituttaa aina tämä sama vastaan väittäminen. Miksi kukaan valehtelisi tästä asiasta? Ja kuka sinä olet tietämään kun et ole nainen ja tuskin olet kaikkien naisten kanssa ollut tekemisissä tietääksesi.
2) mies ei saa ketään
En usko että kukaan mies tai nainen ei saisi _ketään_ ilman että se olisi itse aiheutettu käytöksellä yms.
Tämä ei ole uskon asia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älkää hurskastelko. Pienimunaiseksi haukkumisen rinnalla ,tasavahvasti täällä kamppailee naisten laukomien loukkausten listalla juuri tuo, että mies ei saa naista.
Ne kummatkin ovat sellaisia ultimate loukkauksia. Homottelu on yksi, vaikkakin vähentymään päin.
Mutta tämä aiheena oleva loukkaus on mielenkiintoinen freudilainen-lipsahdus. Naiset väittää usein halveksivansa kovia naistenkaatajia, mutta kuitenkin päinvastainen on heistä pahin mahdollinen solvaus. Muistakaa, älkää uskoko mitä nainen sanoo, vaan mitä tekee.
Miehenä olen tavallaan samaa mieltä, mutta toisaalta kannattaa muistaa, että ne homottelijanaiset ja ne jotka tykkäävät yrittää lyödä vyön alle haukkumalla pienimunaiseksi tai vässykäksi joka ei saa naista, ovat kuitenkin ihan oma naisten alalajinsa. TIEDÄN että hyvin iso osa naisista ei ole aivan niin umpimielisiä ajattelussaan :D
Olet väärässä ikävä kyllä. Oletko vasta tutustumassa täällä? Seuraat palstaa jonkunkaan kuukauden niin huomaat kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet väärässä ikävä kyllä. Oletko vasta tutustumassa täällä? Seuraat palstaa jonkunkaan kuukauden niin huomaat kyllä.
Joo siis tiedän että palstalla nyt puhutaan mitä puhutaan, tämä on ihan oma maailmansa jossa kanoina tunkiolla taitaa tepastella muutama äänekkäämpi, krhm, "miesvihaaja". Saako tätä edes sanoa? Mutta ns. tuolla ulkona oikeassa elämässä on onneksi hieman tasapainoisempi meno. Näillä netin keskustelupalstoilla asiat kärjistyvät, ja vaikka aina siellä joku totuuden siemen saattaa olla, niin KOKO totuus se ei koskaan ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi? - Enemmän ärsyttää sellaiset miehet, jotka suureen ääneen leveilevät ja retostelevat sillä miten ovat "taas saaneet"....
Mutta sellaiseen sinäkin lankeaisit , jos kohteeksi osuisit..
Ei ihme ettet ”saa naisia” kun ajattelu on tolla tasolla.
En tiedä oliko tuo itseironiaa, mutta tuota juuri tarkoitan :D mjtta ainakaan et valehdellut, kuten muut.
Ei se ole mitään halveksuntaa, yritin vain herätellä että tajuaisit olla ajattelematta tuolla tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
2) mies ei saa ketään
Tämä ei ole uskon asia.
Kaikki voivat saada jonkun.
Minäkään en saa helposti miehiä. Tuon helposti voi oikeastaan ottaa kokonaan lauseesta pois.
Joo. Niissä on jotain vikaa. Pieni penis tmv.
N19
Vierailija kirjoitti:
En tiedä mistä se oletus tulee että kaikki jotenkin löytäisivät tiettyyn ikään mennessä jonkun. Ehkä naisilla on sitten hieman eri geimit.
No onhan meitä nelikymppisiä naisiakin jotka ei olla löydetty ketään.
Moni nainen ei varmasti halveksi, mutta luulen, että moni tavallaan säälii tai kokee jotain sympatiaa saamatonta miestä kohtaan, kuitenkaan missään nimessä itse kiinnostumatta sellaisista miehistä. Eli ei ne sympatiat ja säälit paljon auta, vaikka vähän paremmalta tuntuvatkin kuin suora halveksinta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä mistä se oletus tulee että kaikki jotenkin löytäisivät tiettyyn ikään mennessä jonkun. Ehkä naisilla on sitten hieman eri geimit.
Kiva kuulla. Tai siis... No, kyllähän tuo jollain tasolla tuntuu mukavalta ettei miehenä ole ihan yksin tämän asian suhteen :)
Olipas hölmö kysymys. Joo, heti kun joku mies alkaa kiinnostaa ensimmäiseksi pistän sen iskemään muita naisia ja katson kuinka näppärästi se käy. Vai?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikinä? Oletko nunna?
Vierailija kirjoitti:
Moni nainen ei varmasti halveksi, mutta luulen, että moni tavallaan säälii tai kokee jotain sympatiaa saamatonta miestä kohtaan, kuitenkaan missään nimessä itse kiinnostumatta sellaisista miehistä. Eli ei ne sympatiat ja säälit paljon auta, vaikka vähän paremmalta tuntuvatkin kuin suora halveksinta.
Itse kelpaamattomana miehenä ottaisin kyllä mieluummin halveksunnan ja suorat mielipiteet. Eipä olisi turhaa toivoa ja voisi ehkä korjata sitä mikä itsessä on vialla.
Kun ainoat naiset mitä voi saada, on sairaalloisen lihavat, heikkolahjaiset tai kehitysvammaiset, niin elämä ei ole elämisen arvoista. Koulutus on DI enkä ole lihava läski, vaan liikuntaa harrastava, terveellisesti syövä 33-vuotias mies. Omille vanhemmilleni olen varmaan loppuiän katkera ja vihainen, ettei syntymälahjaksi annettu komeita kasvonpiirteitä. Poikuudenpoistossa varmaan käyn maksullisella, kun alkaa siltä tuntua.
M33
2) mies ei saa ketään