Naiset, halveksitteko sellaista miestä joka ei saa helposti naisia?
Kommentit (307)
Vierailija kirjoitti:
Kun ainoat naiset mitä voi saada, on sairaalloisen lihavat, heikkolahjaiset tai kehitysvammaiset, niin elämä ei ole elämisen arvoista. Koulutus on DI enkä ole lihava läski, vaan liikuntaa harrastava, terveellisesti syövä 33-vuotias mies. Omille vanhemmilleni olen varmaan loppuiän katkera ja vihainen, ettei syntymälahjaksi annettu komeita kasvonpiirteitä. Poikuudenpoistossa varmaan käyn maksullisella, kun alkaa siltä tuntua.
M33
Olen osapuilleen samanikäinen nainen ja minulla ei ole koskaan ollut miestä. Juttelin vähän aikaa netissä yhden miehen kanssa ja hänen ehdotuksestaan sovimme treffit. Mies ei koskaan ilmaantunut paikalle. Hän laittoi puhelimeen viestin, että kaveri oli käynyt tarkastamassa minut salaa ja olin kuulemma liian ruma. Kiitos vaan. Toisen miehen tapasin opintojen kautta. Kävimme kahvilla ja elokuvissa. Mies oli lyönyt kaverinsa kanssa vetoa, onnistuisiko huijaamaan tällaista rumilusta. Kiitos tästäkin.Millainen sitten olen ulkonäöltäni? Ihan tavallinen. Minulla on silmälasit ja pitkä tukka. Näytän jonkin verran ikäistäni nuoremmalta, käytän paljon hameita ja mekkoja jne. Ehkä joskus tulee minullekin oikea mies tai sitten ei. Ei hyvään elämään tarvita välttämättä kumppania. Katkeroitua en itse halua. t.kelpaamaton nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse yleensä kierrän hyväkroppaiset miehet, koska ovat niitä, jotka viihtyvät enemmän salilla kuin kirjan ääressä. Näin silti vaikka itse käyn salilla. En vain kestä ulkonäön takia treenaamista ja itsensä esille tuomista. Toki kaikki eivät treenaa ulkonäön takia, mutta oma kokemus on, että aika moni niin tekee. Siksi minusta on ihsn luontevaa, että naiselle kasvot ovat tärkeämpi kuin kroppa.
Itse asiassa opiskelu ja treenaus tukevat toisiaan aika mukavasti. Sinäkin ilmeisesti osaat lukea punttien nostelusta huolimatta. En tajua tuollaista ennakkoluuloisuutta, koska asian tila selviää viiden minuutin keskustelulla. Treenaus ei myöskään vaadi paljoa aikaa sillä 3-4 tunnin viikottainen treeni antaa riittävän ärsykkeen ja loppu on muista asioista kiinni
Aika nopeasti tosiaan selviää, millainen ihminen on, kun hänen kanssaan keskustelee. Siksipä pystyn tekemään karkean yleistyksen, ettei salilla käyvät lihaskimput oikein ole minulle sopivia.
Salilla käyminen 3-4 krt/vko on iso ponnistus työssäkäyvältä äidiltä, jolla on pieniä lapsia. Voin nimittäin kokemuksesta kertoa. Mieheni harrastaa myös saman verran liikuntaa, mutta muutakin kuin salilla käymistä eikä hänellä nyt mikään hyvä vartalo ole. Kyllä se vaatii tietynlaisen elämäntyyliin, jossa tosiaan asioita tehdään myös ulkönäkökeskeisesti ja pidetään ne kalorit alhaalla, että saadaan vatsalihakset näkyviin.
no kyllä av:llä käyminen kertoo ihmisestä aika paljon negatiivisempaa kuin salilla käyminen.
Mitä siinä on pahaa että käy netissä keskustelupalstalla? :D eiköhän se ole aika yleistä muutenkin nykyään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan naisiakin että ei saa helposti miehiä. Miksi halveksia?
Ei tekisi nyt taas mieli mennä tähän, mutta: joopa joo ja missä.
Huoh.. vituttaa aina tämä sama vastaan väittäminen. Miksi kukaan valehtelisi tästä asiasta? Ja kuka sinä olet tietämään kun et ole nainen ja tuskin olet kaikkien naisten kanssa ollut tekemisissä tietääksesi.
Tässä pitää erottaa kaksi asiaa:
1) nainen ei saa ketään hänen ehtoihinsa sopivaa
2) mies ei saa ketään
Varmasti sinäkin saisit jokun, jos sinulla ei olisi ehtoja. Vai väitätkö, että sinulle kelpaa ihan kuka tahansa nainen? ohis
Aina tämä sama argumentti.
Täälläkin on miehiä, jotka ovat kertoneet yrittäneensä ihan mitä tahansa. Samoin heitä on maailmassa aika paljon.
Itse esimerkiksi olen tällainen mies, joka ei ole ikinä saanut ketään naista. Ja uskokaa pois, on yritetty kirjaimellisesti kaikkea. Minussa on jotakin mikä puistattaa naisia - olivatpa he millaisia tahansa, kuinka kännissä tahansa jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huoh.. vituttaa aina tämä sama vastaan väittäminen. Miksi kukaan valehtelisi tästä asiasta? Ja kuka sinä olet tietämään kun et ole nainen ja tuskin olet kaikkien naisten kanssa ollut tekemisissä tietääksesi.
2) mies ei saa ketään
Varmasti sinäkin saisit jokun, jos sinulla ei olisi ehtoja. Vai väitätkö, että sinulle kelpaa ihan kuka tahansa nainen? ohis
Täälläkin on miehiä, jotka ovat kertoneet yrittäneensä ihan mitä tahansa. Samoin heitä on maailmassa aika paljon.
Itse esimerkiksi olen tällainen mies, joka ei ole ikinä saanut ketään naista. Ja uskokaa pois, on yritetty kirjaimellisesti kaikkea. Minussa on jotakin mikä puistattaa naisia - olivatpa he millaisia tahansa, kuinka kännissä tahansa jne.
Oletko yrittänyt esim. äitisi tai isoäitisi ikäisiä naisia? Tai vaikkapa vaikeasti ylipainoisia, parisataakiloisia? Maksajaa etsiviä, elämänsä sössineitä alkoholisteja?
Ellei voi sanoa yrittäneensä suorastaan vastenmielisiä kumppanikandidaatteja, ei voi sanoa yrittäneensä KAIKKEA.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
2) mies ei saa ketään
Veikkaan yliannostusta punaisia pillereitä. Syntyy Saharan autiomaan laajuinen ristiriita käytöksen ja oikean ajatusmaailman välille. Käytös yrittää esittää että olen kiltti ja kiva ja keho viestittää vihaan naisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
2) mies ei saa ketään
Oletko yrittänyt esim. äitisi tai isoäitisi ikäisiä naisia? Tai vaikkapa vaikeasti ylipainoisia, parisataakiloisia? Maksajaa etsiviä, elämänsä sössineitä alkoholisteja?
Ellei voi sanoa yrittäneensä suorastaan vastenmielisiä kumppanikandidaatteja, ei voi sanoa yrittäneensä KAIKKEA.
Nuo nyt ovat aika perus.
Vanhin jota olen yrittänyt oli varmaan jotain 50+ eli ei nyt ihan isoäitini ikäinen, vaikka teoriassa olisi silloin voinut olla :D
Maksajaa etsiviä naisia en ole ikinä kohdannut. Tuskin heitä keskituloinen kiinnostaa.
Alkoholistia ehdottomasti. Silloin kun ei vielä päässyt parempiin paikkoihin (siihen aikaan ikäraja niihin oli usein 21), tuli pyörittyä aika paljon erilaisissa pubeissa ja siellähän niitä runsaammin alkoholia kuluttavia naisia riitti.
Voidaan kai sanoa, että ainoastaan laittomuuksia en ole yrittänyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
2) mies ei saa ketään
Ja sama pätee myös naisiin. Jotkut yrittvät kaikkensa eivätkä silti saa ketään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
2) mies ei saa ketään
Mulla on yksi ehto: naisen pitäis tykätä musta ja minun tykätä hänestä.
Eikä tietenkään kelpaa (huono sana) kuka tahansa. Pidän silti itseäni miehenä, jolla on laaja naismaku. Maku, jossa ulkonäkökriteerit eivät todellakaan näyttele mitään pääosaa. Se rooli on tarjottu ihan muille jutuille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
2) mies ei saa ketään
Nuo nyt ovat aika perus.
Vanhin jota olen yrittänyt oli varmaan jotain 50+ eli ei nyt ihan isoäitini ikäinen, vaikka teoriassa olisi silloin voinut olla :D
Maksajaa etsiviä naisia en ole ikinä kohdannut. Tuskin heitä keskituloinen kiinnostaa.
Alkoholistia ehdottomasti. Silloin kun ei vielä päässyt parempiin paikkoihin (siihen aikaan ikäraja niihin oli usein 21), tuli pyörittyä aika paljon erilaisissa pubeissa ja siellähän niitä runsaammin alkoholia kuluttavia naisia riitti.
Etkä ikinä ole saanut ketään sänkyyn asti? Kuinka monelle naiselle olet ehdotellut jotain? Kaikilta pakit?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä yllä jauhetaan nyt vartaloista?
Nähdäkseni se ei ole ongelma ensinkään.
Miehen on erittäin helppoa pysyä "timminä". Itse olin nuorena suorastaan "lihaksikas" koska harrastin kehonrakennusta. Ei minulla silti ikinä yhtään naista ole ollut. Se mikä ulkoisesti merkitsee on pituus, ja pää. Minulle ei isohkoista hauiksista huolimatta tullut laatikkopäätä isolla leualla. Silloin se on ihan se ja sama, että millaisen vartalon omaa.
Itse asiassa ei. Meillä oli nuorena muutaman kaverin treenaajaporukka ja erot olivat todella suuria. Yksi laiha kaveri ei meinannut saada lisää painoa, vaikka söi usein ja isoja annoksia. Itse lihoin, jos edes ajattelin muuta kuin kanaa ja parsakaalia, toki lihastakin tuli samalla. Kolmas kaveri, joka kehittyi ylivoimaisesti parhaiten, skippasi treenejä, ryyppäsi viikonloput ja teki fiiliksen mukaan eikä seurannut mitään ohjelmaa.
No kenestä naiset tykkäsivät? Neljännestä kaverista, joka ei edes käynyt salilla, mutta sillä oli komeat kasvot ja pituutta sen 185
Tuo on linjassa omankin kokemukseni kanssa. Kavereistani 190cm, tummahiuksinen ja komeakasvoinen, joka ei urheile/treenaa, mutta osaa peittää keskivartalon ylimääräiset kilot vaatteilla, saa eniten huomiota naisilta.
Ei voi olla totta! 😯
Komea mies saa enemmän huomiota kuin tavallinen tai ruma! Jestas, mä en ollut edes tajunnut että näin vois olla, kun miehet aina jahtaa niitä porukan rumiluksia ja harmaita hiirulaisia ja nyrpistelevät nenää kaunottarille!
Fidu mitä einsteinejä täällä taas paikalla. 😑
Kyllä mun mielestä on hieman yllättävää, että naaman ja pituuden rooli on noin paljon merkittävämpi kuin kropan, vaikka vartalo sisältää informaatiota myös luonteesta
- ei lainattu
Niin mitä informaatiota? Ei kaikki jaksa mitään urheiluhullua, mielummin halutaan rento joka tykkää syödä eikä vahdi kaloreita.
Eli mielellään laiska, kunhan on komea ja pitkä.
Se, että tykkää syödä eikä vahtaa kaloreita ei tarkoita että olisi ”laiska” muiden asioiden suhteen.
Minusta kolmenkympin jälkeen tietty maltillinen pehmeys kertoo siitä luonteesta nimenomaan positiivisia asioita - elämään mahtuu muutakin kuin salilla rehkimistä ja hysteeristä vouhottamista ruuasta. Joskus voi relata vaikka oluen, pizzan ja leffan kanssa sohvalla. Parikymppisissä on niitäkin, jotka pysyy kuosissa suht rennollakin otteella, mutta iän karttuessa se täydessä tikissä pysyminen alkaa vaatia koko ajan isompaa ja isompaa siivua elämästä. Itse ainakin etsin kumppania, joka käyttää suurimman osan vapaa-ajasta perheen kanssa puuhauiluun eikä jatkuvaan salilla laukkailuun.
Se kertoo vain siitä, ettet itse jaksa panostaa riittävästi kuntoosi ja haluat kumppaninkin olevan samanlainen. Terveellisesti syöminen ei vie yhtään enempää aikaa kuin epäterveellisesti syöminen. Ja joskus voi silloinkin syödä pizzan ja juoda olutta. Salilla tai lenkillä käyminen vie n. tunnin kerrallaan eli ei kovin aikaavievä harrastus, jos sitä tekee muutaman kerran viikossa. Ei tarvita mitään hysteriaa tai valtavaa panostusta. Ennemminkin halua.
Entä sitten? Kyllähän se on täysin luonnollista, että ihminen haluaa kaltaisensa kumppanin. Ja jos lapsia tulee joskus kuvioihin, niin voin kyllä sanoa että se 3-4 kertaa viikossa on ihan helkkarin paljon. Eikä muuten todellakaan ole suihkuineen ja matkoineen pelkkä tunti. Kyllä siihen menee suurin osa siitä työpäivän ja lasten nukkumaanmenon välisestä ajasta.
Ihmisen nyt pitää saada jotain omaakin aikaa, että pää pysyy kunnossa. Mikäs sen parempi jos fyysinen kuntokin pysyy kunnossa siinä samalla. Ihmisten pitäisi sitäpaitsi liikkua muutenkin enemmän nykyään. Kyllä sille perheellekin jää aikaa ihan riittävästi.
Missä naisen oma aika, jos mies käyttää salilla käymiseen 6-8 tuntia viikossa?
Kyl näistä näkee, ettei todellakaan ole jätkillä pienintäkään käsitystä perhe-elämästä.
Jep. Jos se oman ajan tarve on 1,5-2 h monta kertaa viikossa, niin ei pidä ehkä ihmetellä, miksi osa naisista ei pidä ihan toivottuna aviomies- ja isäaineksena.
Ehkä osa ei pidä, mutta itse olen isä ja olen harrastanut urheilua aina n. 6h viikossa. Vastaavasti vaimoni (sittemmin ex) on harrastanut hänkin saman verran. Osaanhan minäkin olla lasten kanssa! Ei meitä molempia tarvittu jatkuvasti kotona samaan aikaan. Itse ainakin näen liikunnallisuuden plussana, vaikka tietenkin moni muukin asia vaikuttaa, kenen kanssa perheen perustaa.
Niin ilman muuta, ei kaikki toki samoja juttuja haluakaan ja hyvä niin. Tässä taidettiin vaan alunperin ihmetellä sitä, miksei timmillä kropalla saa naisia, vaikka se kertoo aktiivisesta ja ehkä tavoitteellisestakin liikuntaharrastuksesta. Toin vaan esiin, ettei se välttämättä ole kaikille mikään itseisarvoinen plussa. Minulle se vähän pehmeämmän mallinen kotihiirimies on se sopivampi valinta. Ehkä minä en ole ainut, kun kerran joidenkin kirjoittajien kokemuksen mukaan treenaus ei lisää naistarjontaa niin paljon kuin he toivoisivat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
2) mies ei saa ketään
Nuo nyt ovat aika perus.
Etkä ikinä ole saanut ketään sänkyyn asti? Kuinka monelle naiselle olet ehdotellut jotain? Kaikilta pakit?
Kyllähän sitä nyt nuorena tuli ehdoteltua todella monelle. Ei pysty laskemaan.
Nyt on tietysti jo elämä lyönyt sen verran, etten enää juurikaan viimevuosina. Oli tuossa pari vuotta sitten muutama yritys, mutta naiset ilmaisivat heti ettei kiinnosta. Tietenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun ainoat naiset mitä voi saada, on sairaalloisen lihavat, heikkolahjaiset tai kehitysvammaiset, niin elämä ei ole elämisen arvoista. Koulutus on DI enkä ole lihava läski, vaan liikuntaa harrastava, terveellisesti syövä 33-vuotias mies. Omille vanhemmilleni olen varmaan loppuiän katkera ja vihainen, ettei syntymälahjaksi annettu komeita kasvonpiirteitä. Poikuudenpoistossa varmaan käyn maksullisella, kun alkaa siltä tuntua.
M33
Olen osapuilleen samanikäinen nainen ja minulla ei ole koskaan ollut miestä. Juttelin vähän aikaa netissä yhden miehen kanssa ja hänen ehdotuksestaan sovimme treffit. Mies ei koskaan ilmaantunut paikalle. Hän laittoi puhelimeen viestin, että kaveri oli käynyt tarkastamassa minut salaa ja olin kuulemma liian ruma. Kiitos vaan. Toisen miehen tapasin opintojen kautta. Kävimme kahvilla ja elokuvissa. Mies oli lyönyt kaverinsa kanssa vetoa, onnistuisiko huijaamaan tällaista rumilusta. Kiitos tästäkin.Millainen sitten olen ulkonäöltäni? Ihan tavallinen. Minulla on silmälasit ja pitkä tukka. Näytän jonkin verran ikäistäni nuoremmalta, käytän paljon hameita ja mekkoja jne. Ehkä joskus tulee minullekin oikea mies tai sitten ei. Ei hyvään elämään tarvita välttämättä kumppania. Katkeroitua en itse halua. t.kelpaamaton nainen.
Olen vilpittömästi pahoillani jos noin on käynyt. Samaan hengenvetoon on kyllä todettava, että tuo samankaltainen surullinen tarina on valitettavan tuttu palstalta, eri variaatioineen, mutta aina kantavana teemana tuo sama esimerkki siitä, kuinka "meitä naisiakin sorsitaan, katsokaa vaikka". Sori vaan, mutta tuo kuulostaa vain niin keksityltä, että pakko epäillä. En näe mitään, yhtäkään, järkevää tai järjetöntä syytä sille, miksi kukaan mies, vaikka olisi minkälainen autistinen teinijonne, haluaisi vedättää edes "rumaa" naista noin.
Menee samaan kategoriaan niiden viestien kanssa, joissa kantava teema on "kerran tein naisena aloitteen ja sain pakit. Nevö evö!!!!!"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole varma onko tätä vielä sanottu (koska olen lukemassa vasta 5. sivua), mutta muutamat ovat kommentoineet, että naisten todellisen asenteen seksittömiä miehiä kohtaan näkee jo neitsytkortin ("et sinä ole eläessäsi naista nähnytkään!") käytöstä.
Todellisuudessa naiset käyttävät seksittömyyttä loukkauksena, koska tietävät "naisten saamisen" olevan MIEHILLE tärkeää. Koska suurin osa naisista taitaa ns. sosiaalisen pelin säännöt ja osaa selviytyä arjen ihmissuhdeviidakosta vaivattomasti, osaa moni nainen myös sivaltaa sieltä MISTÄ TIETÄÄ TOISTA ENITEN SATTUVAN. Sama pienen peniksen, kaljuuntumisen, jne. kanssa – näitä käytetään lyömäaseina siksi, että miehet ovat toistuvasti osoittaneet näiden olevan heidän suurimpia epävarmuuksiaan. Siinä missä nainen osaa vältellä konflikteja myötäilemällä ja hymistelemällä, taitaa hän myös ihmisen jok'ikisen kipupisteen löytämisen.
Suurin osa naisista ei ota osaa moiseen p*rseilyyn, mutta jokaisella on kyllä takaraivossa lista asioita, joilla loukata omaa parasta ystävää, äitiä, pomoa, lähikaupan myyjää – tai tuntematonta miestä internetissä.
Joka kerta kun täällä käytetään neitsytkorttia sitä käytetään tilanteessa jossa mies yrittää kyykyttää ensin. Miehille tuntuu olevan käsittämätön tämä idea että niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan. Ihan tosissaan ovat tottuneet ajattelemaan niin että mies kun yrittää alistaa, naisen kuuluu alistua ja sietää. Sori, ne ajat oli ja meni. Hilatkaa itsenne tälle vuosituhannelle.
Niin noh, palsta on aina palsta, mutta tarkoitin kyllä myös ihan tosielämääkin. Ainakaan oman tuttavapiirini naiset eivät ole kaikki niin puhtaita pulmusia, etteivätkö olisi sortuneet neitsytkortitteluun ihan näin aikuisiälläkin.
T. Se jota lainasit (neitsytnainen 25v, jos sillä on väliä)
En usko, t. Tarja Halonen eläkeläinen jos sillä on väliä.
Jo se ettet usko meidän olemassa oloon (koska negatiivisuus konnotaatiot siihen yhdistettynä) todistaa kyseisen kirjoittajan pointin ihan totaalisesti. Olen muuten myös 25v neitsyt nainen! T: eri.
M33 jatkaa vielä. Kun on koko elämänsä elänyt yksin, on jo vähän turtunut ja kyynistynyt asioihin. Lähdin opiskelemaan aikuisiällä uutta ammattia. Tein yhden kurssin ryhmätyön oman ryhmän ulkopuolella, täysin randomien kanssa. Tässä kohtaa yksi nuorehko nainen jäi toisinaan tuijottamaan. Katse kulmien alta ja vähän ujohkolla hymyllä. Ei puhuttu paljoa, mutta aina kun tehtiin ryhmätyötä, sama toistui. Hämmennyin asiasta, ihmettelin mikä voisi mussa muka kiinnostaa. Söpöksi on joskus sanottu. Yksi naispuolinen työkaveri luuli 20-vuotiaaksi. En ole koskaan polttanut enkä juurikaan alkoholia juonut, niin säilynyt babyface.
Vierailija kirjoitti:
M33 jatkaa vielä. Kun on koko elämänsä elänyt yksin, on jo vähän turtunut ja kyynistynyt asioihin. Lähdin opiskelemaan aikuisiällä uutta ammattia. Tein yhden kurssin ryhmätyön oman ryhmän ulkopuolella, täysin randomien kanssa. Tässä kohtaa yksi nuorehko nainen jäi toisinaan tuijottamaan. Katse kulmien alta ja vähän ujohkolla hymyllä. Ei puhuttu paljoa, mutta aina kun tehtiin ryhmätyötä, sama toistui. Hämmennyin asiasta, ihmettelin mikä voisi mussa muka kiinnostaa. Söpöksi on joskus sanottu. Yksi naispuolinen työkaveri luuli 20-vuotiaaksi. En ole koskaan polttanut enkä juurikaan alkoholia juonut, niin säilynyt babyface.
Voi viude! Jäbä on niiiiiiin missannu tsäännsit! Jos olisit ollut epäkyyninen ja et niin elämän kolhima, olisit voinut saada siitä söpöstä muikkelista elinikäisen ystävän, rakastajan. Mut jäbä feidas, ja nyt onnellinen tarina ei koskaan saanut täyttymystä. Voi rähmä sentään että minua ottaa päähän puolestasi. t. toinen mies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M33
Olen vilpittömästi pahoillani jos noin on käynyt. Samaan hengenvetoon on kyllä todettava, että tuo samankaltainen surullinen tarina on valitettavan tuttu palstalta, eri variaatioineen, mutta aina kantavana teemana tuo sama esimerkki siitä, kuinka "meitä naisiakin sorsitaan, katsokaa vaikka". Sori vaan, mutta tuo kuulostaa vain niin keksityltä, että pakko epäillä. En näe mitään, yhtäkään, järkevää tai järjetöntä syytä sille, miksi kukaan mies, vaikka olisi minkälainen autistinen teinijonne, haluaisi vedättää edes "rumaa" naista noin.
Menee samaan kategoriaan niiden viestien kanssa, joissa kantava teema on "kerran tein naisena aloitteen ja sain pakit. Nevö evö!!!!!"
Niin naisillehan käy aina kaikki hyvin, eikä heille satu mitään ikävää, koska he ovat naisia. He saavat aina kumppanin, koska he ovat naisia. Heitä ei koskaan petetä, koska he ovat naisia. Jne. Kyllähän tälläinen lapsellinen jauhaminen saa oikeastikin uskomaan ko. mantraan. No, omahan on ongelmasi.
Eihän tuollaiseen käytökseen ole mitään järkevää syytä. Onko koulukiusaajilla esimerkiksi järkevä syy? Jotkut ihmiset ovat suoraan sanoen ku*sipäi*tä. He saavat jotain nautintoa moisesta. Tuskinpa olet edes "vilpittömän pahoillasi". Pitäisiköhän minunkin alkaa kommentoida vi*ttu*illen miesten deittikokemuksiin, kun itsellänikin on ikäviä kokemuksia. Ei jaksa. Mielummin yksin kuin katkera. Yksinäisyys ei tee luuseriksi. Turha katkeruus tekee. t. Eri nainen
Miksi lähtökohtaisesti edes tietäisin, miten helposti joku saa tai ei saa naista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M33
Tästä vastauksestasi tuntemattomalle ihmiselle huomaa kyllä, miksi et saa naista. Vika ei ole sun naamassa vaan luonteessa. Empatiakyvytön juntti. Hyvä vain, ettet ole saanut ketään ja saat kiehua omissa liemissäsi.
yksinäisen miehen ikävaiheet:
20-vuotiaana: ei hitto, onpas vaikee saada tyttöystävää, no ei hätää, mul on vaan vaativa maku.
30-vuotiaana: ei juma miten karseita jätkiä joillain naisilla on. Mikähän niil on vikana?
40-vuotaana: huh huh, onneks ei tarvi olla kenenkään tollasen kanssa, on niin mukavan rauhaisaa näin.
Kyllähän noille kasvonpiirteille voi tehdä vaikka mitä. YouTube on täynnä videoita miten treenata leveä leuka. Nenäleikkaus, huulitäytteitä, ihon hiontaa, kulmakarvojen muokkausta, tekoripsiä, täytetaineita, hammasraudat, rusketusta jne. jne.
Sinulla on siis paljon suuremmat mahdollisuudet muokata tuota itseäsi, kun vaikka noilla sinun maitsemillasi naisilla on.