Kokoomuseliitti sen sanoo: Perussuomalaisten arvopohja lähimpänä Kokoomusta. Köyhää kanssa huijataan siis.
"– helpompi neuvotella perussuomalaisten kanssa EU:sta kuin vasemmistoliiton kanssa taloudesta"
Perussuomalaiset eivät piittaa yhtään köyhistä.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/5da90408-7851-4faf-8561-2f7b5f4a5…
Kommentit (92)
Olen pienituloinen, äänestän silti perskärpäsiä. Ärsyttääkö, kun ei vasemmiston paskanjauhanta vakuuta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tais Jussia ja persuja nimenomaan ketuttaa se lutkuttaminen, kun irtisanoutuivat päälutkuttajastaan...
He lutkuttivat menemään kunnes Kokkareet rupesivat motkottamaan heidän mamulakipuskemisista. Jos Jussi saa mamulait läpi niin hän on valmis sopimaan Kokkareiden kanssa että kuinka syvälle ja kuinka nopeasti edestakaisin pää vispaa, ja kuinka halvalla Suomi myydään ulkomaisille yhtiöille.
Itse olen valmis luopumaan monesta asiasta kunhan vain Suomen turvallisuus saadaan taas kuntoon. Holtittomalle politiikalle on saatava stoppi hinnalla millä hyvänsä.
Rakennustyömaalle lisää virolaisia rakentamaan huteria taloja, vanhustenhoito yksityistetään niin että halpatyöintialaiset pitävät huolta vanhemmistasi. Sote yksityistetään niin että kun käyt lääkärillä, diagnoosi tehdään sen mukaan kuinka hyvin tuloja menee ulkomaille eikä sen mukaan kuinka tervehdyt. Suomalainen tiedeosaaminen karkaa ulkomaille ja rupeamme tilaamaan sieltä päästä enemmän teknologiaa ja osaamista sen sijaan että olisimme itse edelläkävijöitä. Suomen maastoa hyväksikäytetään ulkomaalaisten kaivosyhtiöiden kautta jotka käärii kovat tuohet samalla kun saastuttaa ja tuhoaa luonnonpuistot.
Mutta onpahan sentään ainakin turvallinen olo kun ne ulkomaalaiset vie kaiken mutta eivät sentään muuta naapuriin. Eläköön Persut jippiii....
Vierailija kirjoitti:
Kun Persut olivat vielä hallituksessa, heidän huulet oli Kokoomuksen värkin ympärillä kokoajan hymysuin lutkuttamassa. Ei heitä suomalaiset kiinnosta, ainoastaan mamuasia. Ei mihinkään Suomea kurjistavaan asiaan pistänyt vastalausetta, niin kauan kuin vastalahjana Kokoomus ja Keskusta eivät pistäneet hanttiin Persujen mamupuskemisissa.
Sinä et ilmeisesti seurannut ollenkaan vaali tenttiä?
Halla aho itse sanoi. Persuja johtivat silloin nykyiset Siniset. Me emme voi
kantaa vastuuta vanhan puolue johdon tekemistä ratkaisuista. Ikävä kyllä
vanhalla johdolla ei ollut aikomusta pitää kiinni vuoden 2015
hallitus ohjelmaan saaduista kirjauksista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä et ilmeisesti seurannut ollenkaan vaali tenttiä?
Halla aho itse sanoi. Persuja johtivat silloin nykyiset Siniset. Me emme voi
kantaa vastuuta vanhan puolue johdon tekemistä ratkaisuista. Ikävä kyllä
vanhalla johdolla ei ollut aikomusta pitää kiinni vuoden 2015
hallitus ohjelmaan saaduista kirjauksista.Ja tämä oli heille ongelma vasta silloin kun Keskusta ja Kokkareet ärähti niiden mamulakiehdotuksista. Kaksi vuotta iloisesti kieli pitkällä tehtiin kokkareiden takamuksista vähemmän ruskeita eikä yhtään pantu hanttiin missään. Se että he eivät jo ennen vaaleja tai välittömästi sen jälkeen jakautuneet osoittaa että nykyPersutkin ovat valmiita nyökyttämään päätään ja myymään Suomen porvareille ja ulkomaalaisille yhtiöille halvalla. Ja heidän äänestäjänsä ovat hyödyllisiä idiootteja.
Vierailija kirjoitti:
Kokoomuksen hienot arvot:
-raha
-oma napa
-raha
-minäminäminä
Vasemmiston arvot:
- muiden tienaama vastikkeeton raha. Paljon toistuu raha vasemmiston puheisa;)
- oma napa. Minä saan olla suihkuhävittäjä seksuaali-identiteetiltäni
- iràkilaiset
- sømalit
- afghaańit
- homòt
- polyt
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tais Jussia ja persuja nimenomaan ketuttaa se lutkuttaminen, kun irtisanoutuivat päälutkuttajastaan...
He lutkuttivat menemään kunnes Kokkareet rupesivat motkottamaan heidän mamulakipuskemisista. Jos Jussi saa mamulait läpi niin hän on valmis sopimaan Kokkareiden kanssa että kuinka syvälle ja kuinka nopeasti edestakaisin pää vispaa, ja kuinka halvalla Suomi myydään ulkomaisille yhtiöille.
Itse olen valmis luopumaan monesta asiasta kunhan vain Suomen turvallisuus saadaan taas kuntoon. Holtittomalle politiikalle on saatava stoppi hinnalla millä hyvänsä.
Rakennustyömaalle lisää virolaisia rakentamaan huteria taloja, vanhustenhoito yksityistetään niin että halpatyöintialaiset pitävät huolta vanhemmistasi. Sote yksityistetään niin että kun käyt lääkärillä, diagnoosi tehdään sen mukaan kuinka hyvin tuloja menee ulkomaille eikä sen mukaan kuinka tervehdyt. Suomalainen tiedeosaaminen karkaa ulkomaille ja rupeamme tilaamaan sieltä päästä enemmän teknologiaa ja osaamista sen sijaan että olisimme itse edelläkävijöitä. Suomen maastoa hyväksikäytetään ulkomaalaisten kaivosyhtiöiden kautta jotka käärii kovat tuohet samalla kun saastuttaa ja tuhoaa luonnonpuistot.
Mutta onpahan sentään ainakin turvallinen olo kun ne ulkomaalaiset vie kaiken mutta eivät sentään muuta naapuriin. Eläköön Persut jippiii....
Kummasti taas vasuri unohti mainita niistä lasten raiskkailuista. Kyllä ne ovat niin tärkeä aihe minulle, että muut jäävät sen jalkoihin. Oisitte miettineet tätä ennen kuin aloitte haalimaan tätä väkeä Suomeen.
Vierailija kirjoitti:
Jep, enempi rahaa Suomen kansalle ja vähemmän rikkaan eliitin taskuun veroparatiisimaihin. Mitä vikaa siinä on? Mihin luulet sen toimeentulotukirahan menevän? Bahamasaarille? Ei, se pitkäaikaistyötön maksaa paikallisen vuokranantajan kämpän vuokran ja kuluttaa sitä rahaa suomalaisissa kaupoissa.
Vierailija kirjoitti:
Kummasti taas vasuri unohti mainita niistä lasten raiskkailuista. Kyllä ne ovat niin tärkeä aihe minulle, että muut jäävät sen jalkoihin. Oisitte miettineet tätä ennen kuin aloitte haalimaan tätä väkeä Suomeen.
Sinä hyväksyisit sen 100-prosenttisesti jos sillä saisi ulkomaalaiset pois Suomesta. Enkä ole vasuri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep, enempi rahaa Suomen kansalle ja vähemmän rikkaan eliitin taskuun veroparatiisimaihin. Mitä vikaa siinä on? Mihin luulet sen toimeentulotukirahan menevän? Bahamasaarille? Ei, se pitkäaikaistyötön maksaa paikallisen vuokranantajan kämpän vuokran ja kuluttaa sitä rahaa suomalaisissa kaupoissa.
Pitkäaikaistyöttämien rahat menevät huumekartelleille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perussuomalaisten ajamat agendat :
- Ajaa Suomen ja Suomalaisten etujaKumpi on sinusta järkevämpää ?
Kun Persut olivat vielä hallituksessa, heidän huulet oli Kokoomuksen värkin ympärillä kokoajan hymysuin lutkuttamassa. Ei heitä suomalaiset kiinnosta, ainoastaan mamuasia. Ei mihinkään Suomea kurjistavaan asiaan pistänyt vastalausetta, niin kauan kuin vastalahjana Kokoomus ja Keskusta eivät pistäneet hanttiin Persujen mamupuskemisissa.
Sotket kaksi asiaa, joko tarkoituksella tai sitten olet vain tyhmä ja yksinkertainen; persut eivät ole vielä koskaan olleet hallituksessa - ainoastaan timo soini on ollut siellä nykyisten sinisten kanssa ja lopputuloksen tiedämme kaikki.
Vierailija kirjoitti:
Onko se edes minkään yhdenvertaisuus lain mukaista, että toisille maksetaan starttirahaa enemmän kuin toisille?
Saavat myös kulukorvausta työttömän omaehtoiseen koulutukseen. Suomalainen ei saa.
Vierailija kirjoitti:
Melkoisen valheellinen uutinen. Todellisuudessa persut kyllä välittävät köyhistä, myös duunareistakin. Iltale hti, iltasano mat, helsinginsano mat eivät jostakin kumman syystä viitsi mainita näitä persujen kannanottoja muihin asioihin. Suomen Uut iset, persujen blogeissa, heidän omilla sivuillaan on kyllä useampaan kertaan mainittu kannanottoja köyhien, duunareiden ja keskiluokan, sairaiden, vanhusten, lasten puolesta.
Ei todellakaan ole mikään kokoomuksen kaltainen rikkaiden puolue. Vaan persut ovat nykyään enemmän kansallis sosialistinen tai kristillis sosialistinen puolue joka haluaa palauttaa vallan takaisin suomen kansalaisille.
No huh, noinko tosiaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tälläkö eri arvoisella kohtelulla tuodaan sopua maahan?
Suomi on täynnä omia pienituloisia, mutta heistä ei kukaan välitä.
Pienituloiset ovat ihan vapaita perustamaan pienituloisten puolueen ja välittämään, mutta eipä heitä kiinnosta. Kannattajakortit jakoon!
Perustetaan viisikymmentäviisi uutta pienpuoluetta ja kyllä lähtee.
Kaikki puolueet pettivät maamme. Perusuomalaisilla vielä armonaikaa.
Jokainen petti omansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perussuomalaisten ajamat agendat :
- Ajaa Suomen ja Suomalaisten etujaKumpi on sinusta järkevämpää ?
Sotket kaksi asiaa, joko tarkoituksella tai sitten olet vain tyhmä ja yksinkertainen; persut eivät ole vielä koskaan olleet hallituksessa - ainoastaan timo soini on ollut siellä nykyisten sinisten kanssa ja lopputuloksen tiedämme kaikki.
Aijaha. Täyttä vääristelyä ja vaihtoehtotodellisuuden rakentamista. Halla-aho halla-aholaisineen oli Timo Soinin aikana Perussuomalaisen puolueen jäsen ja hyväksyi ja osallistui kaikkeen mitä Perussuomalaiset tekivät. Nyt sitten niljakkaasti muka voisi kiemurrella irti. Ei voi. Kun hyväksyy ja osallistuu niin silloin hyväksyy ja osallistuu. Jos ei, niin silloin eroaa.
PerusNatolaiset ovat Kokoomukselle tärkeä yhteistyökumppanin kun PerusNatolaisten puheenjohtata on Naton kannattaja. Köyhiä taas huijataan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Melkoisen valheellinen uutinen. Todellisuudessa persut kyllä välittävät köyhistä, myös duunareistakin. Iltale hti, iltasano mat, helsinginsano mat eivät jostakin kumman syystä viitsi mainita näitä persujen kannanottoja muihin asioihin. Suomen Uut iset, persujen blogeissa, heidän omilla sivuillaan on kyllä useampaan kertaan mainittu kannanottoja köyhien, duunareiden ja keskiluokan, sairaiden, vanhusten, lasten puolesta.
Ei todellakaan ole mikään kokoomuksen kaltainen rikkaiden puolue. Vaan persut ovat nykyään enemmän kansallis sosialistinen tai kristillis sosialistinen puolue joka haluaa palauttaa vallan takaisin suomen kansalaisille.No huh, noinko tosiaan?
Ei. provoilee vain. Kansallissosialistit marssivat itsenäisyyspäivänä kadulla. He ovat se toinen vihreä puolue joka tosin tykkää heilutella punaisia lippuja.
Vasemmisto/Vihreät voisi keskittyä vähäosaisten asemaan politiikassaan ja jättää ne vastenmieliset järjenvastaiset feministi- ja mon.ikulttuuriaatteet pois kokonaan, jotka vieroittivat minutkin kokonaan persuja äänestämään.
Vaikka olen talousvasemmistolainen en kerta kaikkiaan voisi äänestää näitä nykyisiä sekopäitä.