Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokoomuseliitti sen sanoo: Perussuomalaisten arvopohja lähimpänä Kokoomusta. Köyhää kanssa huijataan siis.

Vierailija
19.01.2019 |

"– helpompi neuvotella perussuomalaisten kanssa EU:sta kuin vasemmistoliiton kanssa taloudesta"

Perussuomalaiset eivät piittaa yhtään köyhistä.

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/5da90408-7851-4faf-8561-2f7b5f4a5…

Kommentit (92)

Vierailija
1/92 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä yhtään noloa kykypuolueen kannalta XD

Vierailija
2/92 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokoomus vajoamassa ns. tradenomipuolueeksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/92 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kykypuolueen koultusleikkaukset ja koulutusvihamielisyys on myös yhteneväistä Persujen kanssa.

Vierailija
4/92 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummallista jos kansalaiset eivät ole itse tätä havainneet kun ovat jo vuosia voineet seurata persujen tekemisiä. Kyllä minä huomasin, samoin kuin naisvastaisuuden. Kokoomuksessahan myös naiset äänestävät niin kuin miehet käskevät.

Vierailija
5/92 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä hetki sittenhän se persujen arvopohja ei kelvannut hallitukseen?

Vierailija
6/92 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä yhtään noloa kykypuolueen kannalta XD

Niinpä, mutta kyllä ne taas tästäkin jotenkin luikertelee eteenpäin kuten aina ennenkin. Kokoomuksesta tulee täysin mieleen narsu-ex, joka ei piitannut kuin itsestään ja asiat kääntyi/käännettiin aina vastaamaan kulloistakin tarkoitusta/tilannetta, huh miten puistattavaa. Ja kaikki tämä tehtiin vakuuttavasti hymyillen ja vastapuolta syyttäen. Mahtavaa kyvykkyyttä ja hieno arvopohja...

Vierailija
7/92 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vielä hetki sittenhän se persujen arvopohja ei kelvannut hallitukseen?

Kyse ei olekaan persuista vaan siitä, mikä sopii milloinkin kokoomuksen omiin tarkoituksiin.

Vierailija
8/92 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työntekijöiden kyykyttäminen käy helpommin kun kiinnitetään huomio maa hanmuu ttajiin.

Vierailija
9/92 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokoomus yrittää epätoivoisesti pysyä suosittuna puolueena, kun ympäri Eurooppaa yli sata vuotiaat puolueet kaatuvat mаahanmuuttokysymyksen edessä.

Vierailija
10/92 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"– helpompi neuvotella perussuomalaisten kanssa EU:sta kuin vasemmistoliiton kanssa taloudesta"

Perussuomalaiset eivät piittaa yhtään köyhistä.

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/5da90408-7851-4faf-8561-2f7b5f4a5…

Ei kyllä välitä demarit eikä vasuritkaan suomalaisista köyhistä. Ulkomaisista kyllä, niin että niitä otetaan tänne verovaroilla elämään. Veronmaksajien rahoilla maailmaa parannetaan. Kotimaiset köyhät tulevat aina ulkomaisten jälkeen. Tuissa ja terveydenhoidossa, sen he ovat tehneet selväksi. Ihmettelen kuka köyhä viitsii sahata omaa oksaansa vasemmistoa äänestämällä.

Eikä se sitä tarkoita, ettei persuja köyhät kiinnosta jos ei kokoomustakaan. Kiinnostaa varmasti, enemmän kuin muilla puolueilla. Mutta ei he toki mitään sosialisteja tai kommareita olekaan, se on totta.

Vierailija
11/92 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se edes minkään yhdenvertaisuus lain mukaista, että toisille maksetaan starttirahaa enemmän kuin toisille?

Vierailija
12/92 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kummallista jos kansalaiset eivät ole itse tätä havainneet kun ovat jo vuosia voineet seurata persujen tekemisiä. Kyllä minä huomasin, samoin kuin naisvastaisuuden. Kokoomuksessahan myös naiset äänestävät niin kuin miehet käskevät.

Mun yksi kaverini vaihtoi Kokoomuksesta Persuihin jo vuosia sitten. On siis aktiivisesti mukana puoluetoiminnassa. Viimeisen päälle oikeistolainen köyhät kyykkyyn -tyyppi ja kertoi, että Persut vastaa hänen ideologiaansa täydellisesti. Nauroi vaan, kun ihmettelin vähävaraisten ja pienituloisten intoa äänestää persuja, ja sanoi, että hölmöjen vedättämiseen riittää yksi asia.

Vierailija
13/92 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai ne sanoo niin. Haluavat hyötyä persujen Jytky II:sta.

Vierailija
14/92 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tälläkö eri arvoisella kohtelulla tuodaan sopua maahan?

Suomi on täynnä omia pienituloisia, mutta heistä ei kukaan välitä.

Vierailija
15/92 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta. Oikein naurattaisi jos ei itkettäisi kun katselee sitä kokoomuksen kanalaumaa eduskunnassa. EK:n setämiehet ja puolueen johto pitää hyvin haareminsa ruodussa. Ero muiden puolueiden naisedustajiin on räikeä ja aiheuttaa suurta myötähäpeää.

Vierailija
16/92 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka moni täältäkin haluaisi ehkä perustaa pienen yrityksen jos saisi tukea sen kymmenen vuotta.

Vierailija
17/92 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun yksi kaverini vaihtoi Kokoomuksesta Persuihin jo vuosia sitten. On siis aktiivisesti mukana puoluetoiminnassa. Viimeisen päälle oikeistolainen köyhät kyykkyyn -tyyppi ja kertoi, että Persut vastaa hänen ideologiaansa täydellisesti. Nauroi vaan, kun ihmettelin vähävaraisten ja pienituloisten intoa äänestää persuja, ja sanoi, että hölmöjen vedättämiseen riittää yksi asia.

Vihervassаrit tuntevat aina japanilaisille ravintoloille susia myyviä metsästäjiä, köyhät kyykkyyn persuja ja ties mitä muita mielikuvituksen tuotteita. Uskoo ken tahtoo.

Vierailija
18/92 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kyllä välitä demarit eikä vasuritkaan suomalaisista köyhistä. Ulkomaisista kyllä, niin että niitä otetaan tänne verovaroilla elämään. Veronmaksajien rahoilla maailmaa parannetaan. Kotimaiset köyhät tulevat aina ulkomaisten jälkeen. Tuissa ja terveydenhoidossa, sen he ovat tehneet selväksi. Ihmettelen kuka köyhä viitsii sahata omaa oksaansa vasemmistoa äänestämällä.

Eikä se sitä tarkoita, ettei persuja köyhät kiinnosta jos ei kokoomustakaan. Kiinnostaa varmasti, enemmän kuin muilla puolueilla. Mutta ei he toki mitään sosialisteja tai kommareita olekaan, se on totta.

Tavallista työntekijää on helpompi kyykyttää, kun ohjataa huomio "ulkoiseen uhkaan". Savuverho. Ihan klassinen harhautuskeino.

Vierailija
19/92 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokomustat ei petä koskaan. Pyrkyripuolue. KÖK = Köyhät On Kyykytettävä!

Vierailija
20/92 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sininen kravatti kirjoitti:

Kokomustat ei petä koskaan. Pyrkyripuolue. KÖK = Köyhät On Kyykytettävä!

Siis KOK.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä viisi