Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies sanoo aina kun lähden baariin muista olla kiltisti

Vierailija
19.01.2019 |

Minä mikään 4 vanha ole, aamulla kyselee olitko kiltisti, ärsyttävä tapa.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söpöä :)

Vierailija
2/27 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olitko kiltisti?

Se tässä nyt kiinnostaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustasukkaisuuden naamiointi

Vierailija
4/27 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapahtuuko tätä joka päivä?

Vierailija
5/27 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on hyvä mies 👍

Vierailija
6/27 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi on ihan hemmetin ärsyttävää. Mun mies sanoo myös. "ole sit kiltisti siellä" ym. Kerran ärähdin että lopettaa ton mustasukkaisuuden ja toivottaisi vaikka hauskaa iltaa. Meillä ollu 12 vuotta hyvä suhde ja minä ainakin luotan 100% ni miksi mies ei luota? En ole ikinä pettänyt, minut tavoittaa aina puhelimella ja joka kerta menen kotiin yöksi, enkä ole lähellekään valomerkkiin asti. No sen mun ärähdyksen jälkeen ei enää pyydä olemaan kiltisti, vaan toivottaa mukavaa iltaa. Menen siis muutaman kerran vuodessa ystävien kanssa.

Vierailija
7/27 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikillään sanoo

Vierailija
8/27 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi olla varmaan hiljaa vaan ja välinpitämätön. Ei kiinnostua tippaakaan toisen menemisistä. Voi tosin tuolla tyylillä loppua kaikki muukin ja lopulta koko suhde.

Vierailija
9/27 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sen pitäis sanoa? Tuo Reino kimppaan kotiin?

Vierailija
10/27 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi käyt baarissa jos mies? Toisaalta mäkin kävin joskus nuorena tyttönä eräiden kanssa. Mies antoi aikarajoja, haki pois, suuttui, pahoinpiteli, uhkaili jne

Nykyään uuden naisen kanssa. Jätti mut kun ei kestänyt että muutkin ovat tärkeitä vaikka uskollinen aina olinkin. Ja uusi nainen käy baareissa jatkuvasti. En tajua miten antaa/ sietää kun mua löi.

Vierailija
11/27 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilttihän on sellainen, joka ei saa seuraa eikä varsinkaan seksiä. Ainakin jos mies.

Vierailija
12/27 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinähän sen miehen olet valinnut.

Vierailija
13/27 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kehotan vaimoa nauttimaan baarin miehistä ja kiehnäämään baaritiskillä.

Vierailija
14/27 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toi on ihan hemmetin ärsyttävää. Mun mies sanoo myös. "ole sit kiltisti siellä" ym. Kerran ärähdin että lopettaa ton mustasukkaisuuden ja toivottaisi vaikka hauskaa iltaa. Meillä ollu 12 vuotta hyvä suhde ja minä ainakin luotan 100% ni miksi mies ei luota? En ole ikinä pettänyt, minut tavoittaa aina puhelimella ja joka kerta menen kotiin yöksi, enkä ole lähellekään valomerkkiin asti. No sen mun ärähdyksen jälkeen ei enää pyydä olemaan kiltisti, vaan toivottaa mukavaa iltaa. Menen siis muutaman kerran vuodessa ystävien kanssa.

Voi ristus mikä pikkusieluinen hiekkap*llu.

Vierailija
15/27 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs vartija se mies on?

Vierailija
16/27 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi käyt baarissa jos mies? Toisaalta mäkin kävin joskus nuorena tyttönä eräiden kanssa. Mies antoi aikarajoja, haki pois, suuttui, pahoinpiteli, uhkaili jne

Nykyään uuden naisen kanssa. Jätti mut kun ei kestänyt että muutkin ovat tärkeitä vaikka uskollinen aina olinkin. Ja uusi nainen käy baareissa jatkuvasti. En tajua miten antaa/ sietää kun mua löi.

Tällä palstalla lähes kaikki naiset ovat aina uskollisia, eivätkä tee mitään hölmöyksiä baarissa tai muuallakaan. Paitsi jotkut kertovat ihastuvansa muihin ja ajattelevansa muita. Voiko joku nainen nyt rehellisesti myöntää, että on baari-illan aikana tullut pettäneeksi miestään, ja miehellä saattaa olla ihan aihettakin mustasukkaisuuteen?

Vierailija
17/27 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun sä olet baarissa kärttää miehesi p......n kuvia Omeglessa 17 v. tytöiltä.

Vierailija
18/27 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

nainen kun ei ole koskaan oikein vastuussa tekemisistään, ainaoastaan mies on aina vastuussa teoistaan. Siten naisilla on sama asema yhteiskunnassa kuin lapsilla, hulluilla ja dementiikoilla. Pysyvä syyttömyys yksinkertaisuuteen viitaten.

Eli joo ne on kakaroita ja kuuluukun kohdella kakaroina eli ymmärtäväisesti ja lempeästi mutta tiukalla kädellä ohjattava etteivät tee tyhmyyksiä.

Vierailija
19/27 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, kun kerroit että se on ärsyttävää. Eipä ole tullut mieleeni toivotellessani miehelle hauskaa iltaa ja ole kiltisti.  Sen ole kiltisti-sanonnan idea on minulla ollut hellä ja rakastava, vähän kuin suojelisi toista pahalta, mutta tartteekin kysyä kuinka pahasti mies on miettinyt vetävänsä ranteet auki moisesta möläytyksestäni.

Vierailija
20/27 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Törkeää henkistä väkivaltaa. Sun miehesi ei omista sua tai sun seksuaalisuutta. Jos haluat olla tuhmasti jonkun toisen miehen kanssa niin se on sun OIKEUS naisena.

#metoo #feminismi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yksi