Mies sanoo aina kun lähden baariin muista olla kiltisti
Minä mikään 4 vanha ole, aamulla kyselee olitko kiltisti, ärsyttävä tapa.
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Törkeää henkistä väkivaltaa. Sun miehesi ei omista sua tai sun seksuaalisuutta. Jos haluat olla tuhmasti jonkun toisen miehen kanssa niin se on sun OIKEUS naisena.
#metoo #feminismi
Vaikka tuo ei ollutkaan sarkasmia niin naurahdin silti.
Onhan tuo ihan järkevä huomautus. Se sisältää sekä neuvon varoituksen siitä, että kannattaa ottaa monella eri tasolla järki mukaan kun lähtee baariin, koska aina tulee se seuraava aamu.
Eikä 100% luotettavaa naista olekaan ja osalta lähtee järki totaalisesti kun saavat viinaa.
Minä sanoisin että voit mennä baariin mutta takaisin ei ole tulemista.
Etsin raittiin ja paremmat arvot omaavan kumppanin.
Niin munkin mies sanoo jos lähden baariin.
En ota siitä pulttia.
Oli aika jolloin en saanut mennä mihinkään! Mies oli todella mustasukkainen, kiitos aiempien parisuhteiden joissa oli ollut pettämistä naisen puolelta. Vuosia tuota estelyä jostain syystä siedin kunnes sain tarpeekseni ja aloin taas käymään. Käyn baarissa pari kolme kertaa vuodessa kavereiden kanssa.
Mies ei enää estele, toivottaa hauskaa iltaa ja muistuttaa että olisin kiltisti ja tulen kotiin.
Huvittaa kun kuvittelee että mulla perusmammalla olisi suurtakin menekkiä viihteellä 😂 Tai vois vaikka ollakin mutta kerron kyllä tarjokkaille että jutella voidaan mutta jos ihan muuta seuraa etsii niin kannattaa vaihtaa pöytää sillä olen onnellisesti naimisissa.
Se epäilee muita jolla itsellä ei ole puhtaat jauhot pussissa.
Söpöä, hah! :D
Siinä on eroa miten mies sen sanoo. Leikillään hymynkare huulilla, vai jäätävällä äänensävyllä vähän kuin varoituksena "tai muuten..."
Panitko?