Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaimosta tullut hirveä ä*mmä

Vierailija
19.01.2019 |

Suuttuu kaikesta, vit*uilee minulle koko ajan, mitään en osaa tehdä oikein ja kaikki mitä yritän niin saan vain pask*a niskaani. Ollaan juteltu ja sanoo syyksi, että on niin väsynyt lapsen hoitamisesta (meillä on yksivuotias joka öisin itkee jotain allergioita kai ja päivisinkään ei viihdy yksin, tai niin ainakin vaimo sanoo). En vain enää jaksa sitä, että hänestä on tullut ihan hirveä ä*mmä, en halua enää olla kotonakaan sen takia. Sanokaa mikä on ratkaisu tähän, en ihan helposti halua perhettäkään lähteä hajottamaan.

Kommentit (152)

Vierailija
41/152 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyn töissä ja teen kotitöitäkin, en minä jaksa tämän enempää tehdä. 

Aloittaja

Kyse ei ole konkreettisesta tekemisestä vaan henkisestä tuesta. 

Vierailija
42/152 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämän palstan naiset ovat syöpää. Ota ap ero. 

Samaa mieltä. Täällä on ilkeitä naisia ja ihmettelen, kuinka he kasvattavat mahdollisia lapsiaan. Miehetkin on vissiin kovilla noiden ilkimyksien kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/152 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ei rakasta lastaan

Ap nyt teet näin ..ota muna ja pallit ulos housuista.

Ota tiili käteen. iske nopeasti munille.

Et ole sopiva isäksi...yök

Vierailija
44/152 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Annat mennä korvasta sisään ja toisesta ulos. Ole täysin välinpitämätön. Älä huomioi äläkä lähde draamaan mukaan. 

Just. AV- miehen neuvo.

Avioeropaperit nurkan takana tulossa -miehen neuvo. En myöskään usko, että vaimon käytös on korjaantunut noilla neuvoilla.

Vierailija
45/152 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä. Täällä on ilkeitä naisia ja ihmettelen, kuinka he kasvattavat mahdollisia lapsiaan. Miehetkin on vissiin kovilla noiden ilkimyksien kanssa.

ei lapsi oikein viihdy minun kanssa puistossa tai sellaisessa vaan kitisee vaan. Mieluummin itse laitan pyykkejä niin vaimo voi mennä sinne ulos.

Aloittaja

Vierailija
46/152 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottakaa kotiapua ja lastenhoitoa. Parisuhde tarvitsee aikaa ja hoitoa, muuten perhe hajoaa.

Vierailija
47/152 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro **t***e niin helpottaa. Tsempit!

Vierailija
48/152 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi vaan kitisee???????

Osaako puhua..jos ei ..niin ota sylkköön ja katsokaa piirrettyjä tai piirrelkää

Halaa ja pussaa lasta ..kutsu rakkaaksi

Vierailija
49/152 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerro **t***e niin helpottaa. Tsempit!

ei lapsi oikein viihdy minun kanssa puistossa tai sellaisessa vaan kitisee vaan. Mieluummin itse laitan pyykkejä niin vaimo voi mennä sinne ulos.

Aloittaja

Vierailija
50/152 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisitko kysyä vaimoltasi onko hän kaikille ihmisille yhtä sarkastinen ja piiloilkeä puheissaan?

Kerro että rakastat häntä ja hänen puheensa satuttavat sinua.

Voisiko lapsen viedä 24 h hoitoon? saisitte olla kahden.

Rakastatko edes lastasi????

Tietenkin rakastan lasta.

Olen seurannut miten vaimo puhuu muille kun meillä käy vieraita tai kun puhuu puhelimessa, ei ole niille muille vi*ttumainen kun puhuu.

Aloittaja

Vierailija
51/152 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eka ratkaisu voisi olla vaikka sellainen, että sun vapaapäivät ja yöt pistetään puoliksi. Eli joka toinen yö sinä hoidat lasta ja puoliso nukkuu. Vapaapäivät myös niin, että joka toinen vapaapäivä olet lapsen kanssa ja puoliso saa vapauden tehdä ihan mitä haluaa, vaikka nukkua. Noilla tilanne varmaan muuttuu jo melko paljon.

En minä jaksa työssä jos en saa levätä niitä vapaapäiviä. Mitä se auttaa jos molemmat sitten ollaan ihan väsyneitä?

Aloittaja

Kuulostat ihan ex-mieheltäni. Tilanteeseen ei muutosta tullut edes silloin, kun menin töihin. Pikkuhiljaa lakkasi kotitöitäkin tekemästä. Erohan siinä tuli.

Vierailija
52/152 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa nyt miesten alkaa äkkiä kasvattamaan niitä lapsia myös niin eivät kasva ihan kieroon.

Vierailija
53/152 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisitko kysyä vaimoltasi onko hän kaikille ihmisille yhtä sarkastinen ja piiloilkeä puheissaan?

Olen seurannut miten vaimo puhuu muille kun meillä käy vieraita tai kun puhuu puhelimessa, ei ole niille muille vi*ttumainen kun puhuu.

Aloittaja

Miten rakkautesi "kitisevään" lapseen ilmenee?

Vierailija
54/152 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teillä on ongelma ja vaimo on niin väsynyt, ettei jaksa suodattaa käytöstään sinua kohtaan. Normaalielämässä hänellä on voimavaroja sordiinoida omaa käytöstään, nyt väsymys ja pettymys sinuun lyövät laineet yli laidan. Jos sinulla on vielä voimia, sinä otat nyt vetovastuun ja hoidat hommat kuntoon. Vaimo normalisoituu heti, kun saa tarvitsemansa tuen. 

Vierailija
55/152 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyn töissä ja teen kotitöitäkin, en minä jaksa tämän enempää tehdä. 

Aloittaja

Kun itse olin allergialapsen kanssa kotona, minua auttoi eniten, että mies lähti puistoon lapsen kanssa. Jotta sain hetken tehdä rauhassa yksin kotitöitä. Se oli oikeasti todella rentouttavaa viikata pyykkejä, kun joku ei koko ajan roikkunut lahkeessa. Kokeile tätä seuraavan kerran

Vaimo on parempi lapsen kanssa, ei lapsi oikein viihdy minun kanssa puistossa tai sellaisessa vaan kitisee vaan. Mieluummin itse laitan pyykkejä niin vaimo voi mennä sinne ulos.

Aloittaja

Pidätkö lasta omanasi ollenkaan? Missä vaiheessa ajattelit alkaa isäksi ja kasvattajaksi? Kuulostat siltä että oot joku äidin kaveri joka välillä pyörii paikalla.

Sanoisin että lähinnä huonosti kasvatettu lapsiaikuinen pyörii nurkissa...

Vierailija
56/152 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aloittaja

Ero ja viikko-viikkohoito lapselle.

Vierailija
57/152 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aloittaja

Miten rakkautesi "kitisevään" lapseen ilmenee?

Viikkaan perheen pyykit

Aloittaja

Vierailija
58/152 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Annat mennä korvasta sisään ja toisesta ulos. Ole täysin välinpitämätön. Älä huomioi äläkä lähde draamaan mukaan. 

Just. AV- miehen neuvo.

Avioeropaperit nurkan takana tulossa -miehen neuvo. En myöskään usko, että vaimon käytös on korjaantunut noilla neuvoilla.

Varmasti ei ole korjaantunut. Eikä korjaannu.

Vierailija
59/152 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

ITSE IILKIMYS kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aloittaja

Kyse ei olekaan siitä mitä sinä mieluummin teet vaan siitä että autat vaimoasi jaksamaan. Ei se ole mitään lepoa olla lapsen kanssa ulkona, tulet kyllä huomaamaan.

Vierailija
60/152 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aloittaja

Ero ja viikko-viikkohoito lapselle.

Enkö voisi ennemmin viikata pyykkejä? Lapsi kitisee seurassani?

Aloittaja

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kuusi