Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuuluuko kuollutta itkeä

Vierailija
07.07.2023 |

Jotain luvatonta kai aloituksessani oli kun se poistettiin.

Kysyin olenko huono tai viallinen ihminen, kun appiukon ei-yllätyksenä tullut kuolema ei ole liikuttanut. Jopa omien koirien lopettamisia olen surrut kyllä ja niitä kaivannut pitkään. Samoin omien läheisten poismenoja.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itkeä saa jos itkettää, mutta voipi myös olla itkemättä

Vierailija
2/17 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itku tulee jos on tullakseen . Jos ko. henkilö on merkinnyt sinulle jotain . Ja jos yleensäkin olet itkevää lajia. Kukin suree tavallaan .

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole väärää tapaa reagoida.

Vierailija
4/17 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain niitä joita rakasti

Vierailija
5/17 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se sun isä ollut

Vierailija
6/17 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa vastata, toiset surevat ilman itkua, kuten minä. Oman lapseni kuolema oli pahinta, mitä olin voinut kuvitellut. Ei tullut itkua, mutta tunteet ovat edelleenkin täynnä tuskaa ja surua.

Toivon, että joskus helpottaa

Vierailija
7/17 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itku tulee jos on tullakseen . Jos ko. henkilö on merkinnyt sinulle jotain . Ja jos yleensäkin olet itkevää lajia. Kukin suree tavallaan .

Siinäpä se kun olen yleensä itkevää lajia.  

Vierailija
8/17 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En osaa vastata, toiset surevat ilman itkua, kuten minä. Oman lapseni kuolema oli pahinta, mitä olin voinut kuvitellut. Ei tullut itkua, mutta tunteet ovat edelleenkin täynnä tuskaa ja surua.

Toivon, että joskus helpottaa

Niin surullista, voimia Sinulle.

Toivon sydämestäni kaikkea hyvää elämääsi!

Vierailija
9/17 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa vastata, toiset surevat ilman itkua, kuten minä. Oman lapseni kuolema oli pahinta, mitä olin voinut ku...

Näytä kokonaan

Niin surullista, voimia Sinulle.

Toivon sydämestäni kaikkea hyvää elämääsi!

Voi kiitos

Vierailija
10/17 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon sydämeni pohjasta, että kukaan ei juuttuisi suruun. Jos suru pitkittyy, on haettava apua. Surun aiheuttama stressi pitää välttää keinolla, millä hyvänsä.

Hyvä vaan jos ei sureta, mutta joskus paljonkin myöhemmin suru voi palata. Kunhan antaa sen tulla ja erityisesti mennä menojaan.

Vierailija
11/17 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatiiko ap sinua joku itkemään? Mitä merkitystä sillä on itketkö vai etkö?

Vierailija
12/17 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole väärää tapaa reagoida.

Paitsi huutaa jahuu kovalta ja korkeelta

Vierailija
13/17 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omaa ikäväähän siinä yleensä itketään. Jos ei ollut mitenkään tärkeä ihminen sinulle, niin mitäpä sitä väkisten kyyneliä kaapimaan.,

Vierailija
14/17 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta oli helpotus kun se niin sanottu isä kuoli sydäriin. Eipähän tarvinut enää pelätä.

Vierailija
15/17 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omaa ikäväähän siinä yleensä itketään. Jos ei ollut mitenkään tärkeä ihminen sinulle, niin mitäpä sitä väkisten kyyneliä kaapimaan.,

No, ehdittiinhän me tuntea kymmeniä vuosia, muttei hän minulle mitenkään läheinen ollut. Välillä ihan rehellisen ilkeäkin, asioista joihin edes en itse voinut mitenkään vaikuttaa. Oli sitä mieltä ettei naisista ollut muuhun kuin hoivaamaan ja kokkaamaan; ei myöskään kohdellut lapsiaan tai lapsenlapsiaan tasapuolisesti.

Vierailija
16/17 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastanneille. En kanna huonoa omatuntoa enää.

Vierailija
17/17 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten jo moneen kertaan todettukin: jokainen saa surra tavallaan. Ei suru ole mikään kilpailu, jossa eniten vettä silmistä vuodattanut suree eniten. Varsinkaan, jos et ollut appiukkosi kanssa läheinen, on ihan normaalia, ettei hänen kuolemansa kosketa samalla tavalla kuin läheisten. Ja oikein läheisen kuoleman kohdalla voi käydä niin, että shokki on niin kova, ettei itku tule vaikka jopa toivoisi sen tulevan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi yksi