Vaimosta tullut hirveä ä*mmä
Suuttuu kaikesta, vit*uilee minulle koko ajan, mitään en osaa tehdä oikein ja kaikki mitä yritän niin saan vain pask*a niskaani. Ollaan juteltu ja sanoo syyksi, että on niin väsynyt lapsen hoitamisesta (meillä on yksivuotias joka öisin itkee jotain allergioita kai ja päivisinkään ei viihdy yksin, tai niin ainakin vaimo sanoo). En vain enää jaksa sitä, että hänestä on tullut ihan hirveä ä*mmä, en halua enää olla kotonakaan sen takia. Sanokaa mikä on ratkaisu tähän, en ihan helposti halua perhettäkään lähteä hajottamaan.
Kommentit (152)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisitko kysyä vaimoltasi onko hän kaikille ihmisille yhtä sarkastinen ja piiloilkeä puheissaan?
Kerro että rakastat häntä ja hänen puheensa satuttavat sinua.
Voisiko lapsen viedä 24 h hoitoon? saisitte olla kahden.Rakastatko edes lastasi????
Tietenkin rakastan lasta.
Olen seurannut miten vaimo puhuu muille kun meillä käy vieraita tai kun puhuu puhelimessa, ei ole niille muille vi*ttumainen kun puhuu.
Aloittaja
Miten rakkautesi "kitisevään" lapseen ilmenee?
Viikkaan perheen pyykit
Aloittaja
Joku on kirjoittanut tämän vastauksen nimissäni, tämä ei ollut minun kirjoittama kommentti.
Aloittaja
onko tämä sinun kirjoittamaasi?
ei lapsi oikein viihdy minun kanssa puistossa tai sellaisessa vaan kitisee vaan. Mieluummin itse laitan pyykkejä
Kyllä
Aloittaja
Lopeta nyt esiintymästä nimissäni, älä tule häiritsemään tätä ketjua.
Aloittaja
miksi et vastaa miksi lapsesi kitisee seurassasi?
Onko se ääni tämmöinen: äääÄÄÄÄääääÄÄÄÄÄ?
Suhde lapseen ei kehity viikkaamalla pyykkejä (ellet siten ota lasta mukaan viikkaamaan pyykkejä).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisitko kysyä vaimoltasi onko hän kaikille ihmisille yhtä sarkastinen ja piiloilkeä puheissaan?
Voisiko lapsen viedä 24 h hoitoon? saisitte olla kahden.Rakastatko edes lastasi????
Olen seurannut miten vaimo puhuu muille kun meillä käy vieraita tai kun puhuu puhelimessa, ei ole niille muille vi*ttumainen kun puhuu.
Aloittaja
Viikkaan perheen pyykit
Aloittaja
Joku on kirjoittanut tämän vastauksen nimissäni, tämä ei ollut minun kirjoittama kommentti.
Aloittaja
ei lapsi oikein viihdy minun kanssa puistossa tai sellaisessa vaan kitisee vaan. Mieluummin itse laitan pyykkejä
Ensimmäinen kommentti siitä, että laitan itse mieluummin ne pyykit ja vaimo pääsee sitten puistoon oli minun kirjoittama, mutta joku toinen on tänne sitä alkanut nimissäni jankkaamaan, ne eivät ole minun kirjoittamia ne myöhemmät siitä aiheesta.
Aloittaja
MIKSI KIRJOITIT ETTÄ LAPSESI EI VIIHDY SEURASSASI VAAN KITISEE?
Koska lapsi alkaa yleensä kitisemään kun on kanssani kaksin enemmän kuin kymmenen minuuttia tai jotain sellaista. En tiedä miksi kitisee.
Aloittaja
Vierailija kirjoitti:
No ei kai se työkään ole mitään kevyttä tanssia? Täällä naiset ei tunnu laskevan miehen työn teolle mitään arvoa. Ja kyllähän vaimokin saa nukkua kun lapsi ottaa päivätorkkuja.
Kyllä suurin osa naisista on ihan pilalla jos ovat oikeasti tuota mieltä (ylänuolista päätelleen) että saavat käyttäytyä miten törkeästi tahansa miestä kohtaan kun hän tuo elannon perheelle ja vielä senkin jälkeen osallistuu kodin tai lapsen hoitoon. Mutta itsekkäitähän ne naiset ovat, monella on se asenne että kun synnyttävät ovat tehneet jonkun suuren uroteon ja kaikkien tulee palvella ja palvoa häntä, vittuilua kuunnellen ilman mitään mutinaa.
Pistä ulkoruokintaan nainen, niin jospa käytös parantuu.
Äijä kirjoittaa että ei halua olla lapsensa kanssa?
Miksi kukaan ei reagoi siihen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Annat mennä korvasta sisään ja toisesta ulos. Ole täysin välinpitämätön. Älä huomioi äläkä lähde draamaan mukaan.
Just. AV- miehen neuvo.
Avioeropaperit nurkan takana tulossa -miehen neuvo. En myöskään usko, että vaimon käytös on korjaantunut noilla neuvoilla.
Aloittaja ainoastaan voittaa erossa. Pääsee kahdesta vauvasta eroon ja saa mielenterveytensä takaisin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloittaja
Viikkaan perheen pyykit
Aloittaja
Aloittaja
Ensimmäinen kommentti siitä, että laitan itse mieluummin ne pyykit ja vaimo pääsee sitten puistoon oli minun kirjoittama, mutta joku toinen on tänne sitä alkanut nimissäni jankkaamaan, ne eivät ole minun kirjoittamia ne myöhemmät siitä aiheesta.
Aloittaja
Koska lapsi alkaa yleensä kitisemään kun on kanssani kaksin enemmän kuin kymmenen minuuttia tai jotain sellaista. En tiedä miksi kitisee.
Aloittaja
Jos sillä on kakka vaipassa?
Sano vaimolle että menee hoitoon. Kysy vaikka hänen vanhemmiltaan jos maksavat terapian kun ovat sen noin kieroon kasvattaneet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloittaja
Viikkaan perheen pyykit
Aloittaja
Aloittaja
Aloittaja
Aloittaja
Jos se haluaa syliin....ota reppuselkään , kun viikkaat pyykkejä
Vierailija kirjoitti:
Sano vaimolle että menee hoitoon. Kysy vaikka hänen vanhemmiltaan jos maksavat terapian kun ovat sen noin kieroon kasvattaneet.
lapsi alkaa yleensä kitisemään kun on kanssani kaksin enemmän kuin kymmenen minuuttia tai jotain sellaista. En tiedä miksi kitisee.
Aloittaja
Kokeile itse hoitaa lastasi yötä päivää yhden viikonlopun verran niin että vaimo saa levätä kunnolla. Huomaat miten rankkaa on selviytyä edes kahdesta päivästä ilman yöunia ja miten siinä pinna kiristyy hirveästi. Vaimosi on ollut nukkumatta jo todella kauan ja hänellä on jo ihan krooninen unenpuute joka näkyy persoonallisuuden muutoksena.
Harva nainen jaksaisi kaltaisesi minä, minä, minä miehen kanssa hyvin nukkuneenakaan. Et osoita ollenkaan välittämistä ja rakkautta vaimoasi kohtaan vaan ajattelet aina mikä tuntuu itsestäsi hyvältä ja mukavalta sen sijaan että miettisit mikä tuntuisi vaimostasi mukavalta. Et välitä edes vaimosi terveydestä tai mielenterveydestä mikä on hirveää välinpitämättömyyttä lapsesi äitiä kohtaan. Löydät aina näennäisesti järkevän syyn sille miksi sinun ei tarvitse auttaa tai tehdä jotain vaimosi hyväksi.
Tämä on sinun perheesi ja sinunkin etusi mukaista on pitää perheestäsi huolta. Tällä hetkellä olet menossa kohti avioeroa. Elämä uusioperheenä ei tule olemaan helpompaa ja sitten viimeistään pääset tutustumaan mitä on se 24/7 vastuu kun ei voi enää valita rusinoita pullasta vaan joudut vuoroviikoillasi hoitamaan kaiken.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hoida lasta niin että äiti saa nukkua.
Jatkuva unenpuute tekee ilkeän kenestä tahansa.
Käyn töissä, en pysty olemaan töissä jos en saa nukkua. Vaimo on kotona eikä hänen tarvitse jaksaa töissä joten pitäisi kyllä selvitä tuosta unenpuutteesta.
Aloittaja
Sitten sinä hommat vaimollesi lastenhoitoapua jotta vaimosi saa levättyä jos sinusta ei siihen ole.
Selkeästi kuvittelet että sä oot ainoa jolla rankkaa. Seuraava vapaapäiväsi töistä sinä mies otat ja hoidat 100% yksin sen lapsen jotta vaimosi saa levätä vaihteeksi.
Jos äiti on 24/7 lapsen kanssa eikä saa taukoa niin siinä käy usein huonosti. Suositellaan että äidille kuuluu tunti päivässä sellaista aikaa jolloin saa tehdä mitä haluaa ja kerran viikossa pitempi aika.
Ole kerrankin se mies ja isä joka näkee tilanteen sellaisena kun se on sen sijaan että kuuluisit niin tuhansiin jotka itsekkäästi näkee vain oman navan.
Päätös on sinun. Millainen mies olet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
lapsi alkaa yleensä kitisemään kun on kanssani kaksin enemmän kuin kymmenen minuuttia tai jotain sellaista. En tiedä miksi kitisee.
Aloittaja
Sano lapselle että menee hoitoon. Kysy vaikka hänen vanhemmiltaan jos maksavat terapian kun ovat sen noin kieroon kasvattaneet.
Vierailija kirjoitti:
No ei kai se työkään ole mitään kevyttä tanssia? Täällä naiset ei tunnu laskevan miehen työn teolle mitään arvoa. Ja kyllähän vaimokin saa nukkua kun lapsi ottaa päivätorkkuja.
Kyllä suurin osa naisista on ihan pilalla jos ovat oikeasti tuota mieltä (ylänuolista päätelleen) että saavat käyttäytyä miten törkeästi tahansa miestä kohtaan kun hän tuo elannon perheelle ja vielä senkin jälkeen osallistuu kodin tai lapsen hoitoon. Mutta itsekkäitähän ne naiset ovat, monella on se asenne että kun synnyttävät ovat tehneet jonkun suuren uroteon ja kaikkien tulee palvella ja palvoa häntä, vittuilua kuunnellen ilman mitään mutinaa.
Oletko koskaan kokeillut nukkua vaikka puolivuotta parinkymmenen ja parin tunnin pätkissä? Siihen väsymykseen ei mitkään päivätorkut auta, vaan se että edes viikonloppuisin saa nukkua täyden yön. Toki mies tarvitsee unta kun käy töissä, mutta ei voi olla niin että kaikki vapaapäivätkin mies lepää ja vaimo hoitaa ja valvoo.
Vierailija kirjoitti:
Kokeile itse hoitaa lastasi yötä päivää yhden viikonlopun verran niin että vaimo saa levätä kunnolla. Huomaat miten rankkaa on selviytyä edes kahdesta päivästä ilman yöunia ja miten siinä pinna kiristyy hirveästi. Vaimosi on ollut nukkumatta jo todella kauan ja hänellä on jo ihan krooninen unenpuute joka näkyy persoonallisuuden muutoksena.
Harva nainen jaksaisi kaltaisesi minä, minä, minä miehen kanssa hyvin nukkuneenakaan. Et osoita ollenkaan välittämistä ja rakkautta vaimoasi kohtaan vaan ajattelet aina mikä tuntuu itsestäsi hyvältä ja mukavalta sen sijaan että miettisit mikä tuntuisi vaimostasi mukavalta. Et välitä edes vaimosi terveydestä tai mielenterveydestä mikä on hirveää välinpitämättömyyttä lapsesi äitiä kohtaan. Löydät aina näennäisesti järkevän syyn sille miksi sinun ei tarvitse auttaa tai tehdä jotain vaimosi hyväksi.
Tämä on sinun perheesi ja sinunkin etusi mukaista on pitää perheestäsi huolta. Tällä hetkellä olet menossa kohti avioeroa. Elämä uusioperheenä ei tule olemaan helpompaa ja sitten viimeistään pääset tutustumaan mitä on se 24/7 vastuu kun ei voi enää valita rusinoita pullasta vaan joudut vuoroviikoillasi hoitamaan kaiken.
apsi alkaa yleensä kitisemään kun on kanssani kaksin enemmän kuin kymmenen minuuttia tai jotain sellaista. En tiedä miksi kitisee.
Aloittaja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko koskaan kokeillut nukkua vaikka puolivuotta parinkymmenen ja parin tunnin pätkissä? Siihen väsymykseen ei mitkään päivätorkut auta, vaan se että edes viikonloppuisin saa nukkua täyden yön. Toki mies tarvitsee unta kun käy töissä, mutta ei voi olla niin että kaikki vapaapäivätkin mies lepää ja vaimo hoitaa ja valvoo.
Lapsi alkaa yleensä kitisemään kun on kanssani kaksin enemmän kuin kymmenen minuuttia tai jotain sellaista. En tiedä miksi kitisee.
Aloittaja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloittaja
Saattaa se lapsi kitistä vaimonkin seurassa.. mieti kun kuuntelet sitä 24/7 päivin ja öin, kun itse et kestä edes muutamaa tuntia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapsi alkaa yleensä kitisemään kun on kanssani kaksin enemmän kuin kymmenen minuuttia tai jotain sellaista. En tiedä miksi kitisee.
Aloittaja
Ap haiset p.askalle. Lapsesi on allerginen hajullesi
Onko oikeasti mahdotonta, että hoitaisit edes yhden, siis yhden yön viikossa? Vaimosi joutuu tuolloinkin edelleen hoitamaan ne 6 muuta. Mutta joo, kyllähän tuossa on jo avioeron siemen kylvätty, nimittäin tuollainen laiminlyöminen on myöhemmin vaikea unohtaa vaikka tilanne helpottuisikin myöhemmin. Ei kukaan äiti halua olla täysin yksin yhteisestä lapsesta vastuussa. Hän on kuitenkin joutunut kestämään myös raskausajan, synnytyksen, kaikki hormonaaliset muutokset. Ja sinä et ole valmis ottamaan edes pientä vastuuta lapsestasi vaan valitat että lapsi kitisee. Taitaa vaan ottaa isästään mallia...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloittaja
Ap haiset p.askalle. Lapsesi on allerginen hajullesi
meillä on yksivuotias joka öisin itkee jotain allergioita kai ja päivisinkään ei viihdy yksin, tai niin ainakin vaimo sanoo