Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaimosta tullut hirveä ä*mmä

Vierailija
19.01.2019 |

Suuttuu kaikesta, vit*uilee minulle koko ajan, mitään en osaa tehdä oikein ja kaikki mitä yritän niin saan vain pask*a niskaani. Ollaan juteltu ja sanoo syyksi, että on niin väsynyt lapsen hoitamisesta (meillä on yksivuotias joka öisin itkee jotain allergioita kai ja päivisinkään ei viihdy yksin, tai niin ainakin vaimo sanoo). En vain enää jaksa sitä, että hänestä on tullut ihan hirveä ä*mmä, en halua enää olla kotonakaan sen takia. Sanokaa mikä on ratkaisu tähän, en ihan helposti halua perhettäkään lähteä hajottamaan.

Kommentit (152)

Vierailija
21/152 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyn töissä ja teen kotitöitäkin, en minä jaksa tämän enempää tehdä. 

Aloittaja

Kun itse olin allergialapsen kanssa kotona, minua auttoi eniten, että mies lähti puistoon lapsen kanssa. Jotta sain hetken tehdä rauhassa yksin kotitöitä. Se oli oikeasti todella rentouttavaa viikata pyykkejä, kun joku ei koko ajan roikkunut lahkeessa. Kokeile tätä seuraavan kerran

Vaimo on parempi lapsen kanssa, ei lapsi oikein viihdy minun kanssa puistossa tai sellaisessa vaan kitisee vaan. Mieluummin itse laitan pyykkejä niin vaimo voi mennä sinne ulos.

Aloittaja

Tuo nyt lähinnä kertoo, että olet ollut kovin vähän lapsen kanssa.

Sinä olet isä ja osaat kyllä olla lapsen kanssa...

Vierailija
22/152 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aloittaja

Et jaksa? Kyllä meillä mies hoiti välillä lasta myös yöllä, etenkin viikonloppuisin. Lapsi heräili öision noin 2-3 h välein melkein 2-vuotiaaksi asti. Mies vastasi yhdestä heräämisestä näin sain välillä ruhtinaalliset 4-6 h unta yhteen menoon.

Tai hoida nyt ja päästä vaimo nukkumaan.

Ei tee mieli enää hoitaa kun saan vain vitt*uilua osakseni, ikävä sanoa, mutta itsepähän vaimo tilasi tämän tilanteen kun ei koskaan mitään kivaa edes minulle sano.

Aloittaja

Miten olisi jos aikuistuisit? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/152 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aloittaja

Et jaksa? Kyllä meillä mies hoiti välillä lasta myös yöllä, etenkin viikonloppuisin. Lapsi heräili öision noin 2-3 h välein melkein 2-vuotiaaksi asti. Mies vastasi yhdestä heräämisestä näin sain välillä ruhtinaalliset 4-6 h unta yhteen menoon.

Ei tee mieli enää hoitaa kun saan vain vitt*uilua osakseni, ikävä sanoa, mutta itsepähän vaimo tilasi tämän tilanteen kun ei koskaan mitään kivaa edes minulle sano.

Aloittaja

No yllätys että täälläkin saan sitten vitt*uilua osakseni. Kiitos tuesta sitten vaan. 

Aloittaja

Vierailija
24/152 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka ratkaisu voisi olla vaikka sellainen, että sun vapaapäivät ja yöt pistetään puoliksi. Eli joka toinen yö sinä hoidat lasta ja puoliso nukkuu. Vapaapäivät myös niin, että joka toinen vapaapäivä olet lapsen kanssa ja puoliso saa vapauden tehdä ihan mitä haluaa, vaikka nukkua. Noilla tilanne varmaan muuttuu jo melko paljon.

Vierailija
25/152 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli myös vauva, joka ei nukkunut pitkiä pätkiä vuoteen. Ei edes pitkiä päiväunia. Itse selvisin vähillä unilla, moni muu ei selviä. Mieheni kuitenkin tarjoutui silloin tällöin olemaan yön vauvan kanssa eri huoneessa, jos haluan nukkua. Jo se auttaa mielialaan, että tietää toisen tukevan. Etkö voisi edes viikonloppuna/vapaapäivinä antaa vaimosi nukkua?

Vierailija
26/152 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aloittaja

Aloittaja

No yllätys että täälläkin saan sitten vitt*uilua osakseni. Kiitos tuesta sitten vaan. 

Aloittaja

Hyvin provoiltu ja tuskin kovinkaan moni otti vakavasti parin vastauksesi jälkeen.

Olisit miehenä nolla

Vierailija
27/152 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aloittaja

Aloittaja

Aloittaja

Sinua on neuvottu tässä ketjussa ihan asiallisesti hoitamaan lasta enemmän, jotta kroonisesta unenpuuttesta kärsivä vaimosi saisi joskus nukkua.

Mutta et halua, et osaa, et halua oppia, jne... 

Ja ongelmasi on se että vaimosi on sinulle ilkeä?

Vierailija
28/152 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eka ratkaisu voisi olla vaikka sellainen, että sun vapaapäivät ja yöt pistetään puoliksi. Eli joka toinen yö sinä hoidat lasta ja puoliso nukkuu. Vapaapäivät myös niin, että joka toinen vapaapäivä olet lapsen kanssa ja puoliso saa vapauden tehdä ihan mitä haluaa, vaikka nukkua. Noilla tilanne varmaan muuttuu jo melko paljon.

En minä jaksa työssä jos en saa levätä niitä vapaapäiviä. Mitä se auttaa jos molemmat sitten ollaan ihan väsyneitä?

Aloittaja

Vierailija
29/152 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aloittaja

Kun itse olin allergialapsen kanssa kotona, minua auttoi eniten, että mies lähti puistoon lapsen kanssa. Jotta sain hetken tehdä rauhassa yksin kotitöitä. Se oli oikeasti todella rentouttavaa viikata pyykkejä, kun joku ei koko ajan roikkunut lahkeessa. Kokeile tätä seuraavan kerran

Vaimo on parempi lapsen kanssa, ei lapsi oikein viihdy minun kanssa puistossa tai sellaisessa vaan kitisee vaan. Mieluummin itse laitan pyykkejä niin vaimo voi mennä sinne ulos.

Aloittaja

Pidätkö lasta omanasi ollenkaan? Missä vaiheessa ajattelit alkaa isäksi ja kasvattajaksi? Kuulostat siltä että oot joku äidin kaveri joka välillä pyörii paikalla.

Vierailija
30/152 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaimosi on kertonut syynsä, eli on väsynyt, mitä jos ottaisit asiaksesi helpottaa vaimosi jaksamista ja alkaa vaikka ihan itse hoitamaan täyspäiväisesti sitä yksivuotiastanne, niin vaimosi saa tarvitsemaansa lepoa. 

vaimoko elättää perheen? -ei ap

Miksei vaimo voisi elättää perhettä?!

Ap nyt kotiin lasta hoitamaan. Ikävä kyllä vaimo kuulostaa sellaiselta, ettei tähän suostu, vaan alkaa väittää ettei mies osaa lasta hoitaa. Ja heittäytyy marttyyriksi.

Vierailija
31/152 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä myös 8-kk vauva.  Hoidan kaikki nukutukset ja yöheräämiset. Se on välillä tosi raskasta, joten en ihmettele, että vaimosi on huonolla tuulella, varsinkaan jos ei kauheasti saa siihen ymmärrystä tai apua. Eniten minua  on vauva-arjessa auttanut se, kun mies ottaa välillä lapsen hoidossa "ohjat" ja menee vaikka hänen kanssa vaunulenkille tai leikkii toisessa huoneessa niin saan hetken hengähdystauon. Tsemppiä, tilanne kyllä helpottaa jossain vaiheessa :) 

Vierailija
32/152 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän palstan naiset ovat syöpää. Ota ap ero. 

Vierailija
33/152 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alat vain olla oman lapsesi kanssa. Varaa vaimolle yö hotellista ja valvot lapsen kanssa. Lomalla otat täyden vastuun omasta lapsestasi, että vaimo saa levätä ja saat rauhassa tutustua lapseen.

Vierailija
34/152 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se jännää, että mies elättää ja tekee kotityötkin, mutta kotonamakaaja tarvitsee lepoa kotonamakaamisesta. Ja tämän takia ei yhdenkään miehen pidä lisääntyä suomalaisnaisen kanssa. Onneksi syntyvyys onkin jo jyrkässä syöksylaskussa. Ja ne loputkin lapset tekee luultavasti muualta tulleet. 

Vierailija
35/152 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsi jonnekin hoitoon edes pari kertaa viikossa.

Hohhoijaa. Miksi edes teit lapsen.

Vierailija
36/152 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitko kysyä vaimoltasi onko hän kaikille ihmisille yhtä sarkastinen ja piiloilkeä puheissaan?

Kerro että rakastat häntä ja hänen puheensa satuttavat sinua.

Voisiko lapsen viedä 24 h hoitoon? saisitte olla kahden.

Rakastatko edes lastasi????

Vierailija
37/152 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alat vain olla oman lapsesi kanssa. Varaa vaimolle yö hotellista ja valvot lapsen kanssa. Lomalla otat täyden vastuun omasta lapsestasi, että vaimo saa levätä ja saat rauhassa tutustua lapseen.

Se on oma lapsi?

Ei mikään eilieeni joka huutaa ja imee teistä elinvoiman?

Vierailija
38/152 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen jo mummoikäinen, mutta huomaan nuorissa naisissa tuon; heistä tulee tosiaan melko epämiellyttäviä tyyppejä vaikka olisi kuinka kiva mies.

Niin mistäs se sellainen miehen ja naisen, sekä parisuhteen, malli on opittu. Se kaikki mikä tulee eteen lapsen synnyttyä tulee syvältä alitajunnasta, nähty ja koettu jo pienestä vauvasta lähtien. Äiti valittaa ja isä vetäytyy.

Sopii mummoikäisen miettiä..

Vierailija
39/152 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Annat mennä korvasta sisään ja toisesta ulos. Ole täysin välinpitämätön. Älä huomioi äläkä lähde draamaan mukaan. 

Just. AV- miehen neuvo.

Vierailija
40/152 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aloittaja

Aloittaja

Kyllä oppii viihtymään.

Pidät sylissä, luet satuja, sanot että iskän pieni rakas:)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kaksi