Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaimosta tullut hirveä ä*mmä

Vierailija
19.01.2019 |

Suuttuu kaikesta, vit*uilee minulle koko ajan, mitään en osaa tehdä oikein ja kaikki mitä yritän niin saan vain pask*a niskaani. Ollaan juteltu ja sanoo syyksi, että on niin väsynyt lapsen hoitamisesta (meillä on yksivuotias joka öisin itkee jotain allergioita kai ja päivisinkään ei viihdy yksin, tai niin ainakin vaimo sanoo). En vain enää jaksa sitä, että hänestä on tullut ihan hirveä ä*mmä, en halua enää olla kotonakaan sen takia. Sanokaa mikä on ratkaisu tähän, en ihan helposti halua perhettäkään lähteä hajottamaan.

Kommentit (152)

Vierailija
141/152 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ketju taas täynnä täydellisiä äityleitä jotka makaavat av-apalstalla lauantaina ennemmin kuin viettäisivät aikaansa lastensa kanssa. Aloittaja voi vetää tästä johtopäätöksensä mikä sinullakin on tulevaisuus jos jäät suhteeseen naislapsen kanssa

Luen tässä palstaa samalla kun tyttö nukkuu pää sylissäni.

-naislapsi

Mulla on 10-v synttäreillä, 12-v kaverillaan, 6-v nukkuu kuumeessa, mies työmatkalla. Tekisi mieli ulos, mutta tässä istun sairasta valvoen, kunnes kohta nousen ripustamaan pyykkejä.

-naislapsi

Vierailija
142/152 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hommaa kodin ulkopuolista apua. Siivooja kerran viikossa. Lastenhoitaja (esim. MLL)  parina peräkkäisenä iltana viikossa. Eka ilta on nukkumista varten. Ja sä hoidat myös yön (nuku säkin se ilta, että jaksat). Toka ilta on teidän yhteisiä treffejä varten. Tehkää YHDESSÄ jotain kivaa mistä kummatkin nautitte. Kodin ulkopuolella. Jos ei rupea muutamassa kuukaudessa helpottamaan, niin jätä se emakko. Siinä tapauksessa se on vaan normaali nainen eli vittumainen räähkä, johon ei kannata paukkuja haaskata.

Terveisin nainen ja viiden lapsen äiti

Kotonamakaaja-naislapsiko tämän lystin maksaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/152 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska olet viimeksi sanonut vaimollesi ja lapsellesi että rakastat heitä ja tekisit heidän puolestaan muutakin kuin viikkaisit pyykit , esim antaisit henkesi heidän vuokseen.

Vaatii äärimmäistä henkistä vahvuutta sanoa tuollaista jos ei itse saa muuta kuin solvauksia tilalle. Miehenä näin sivusta. Minä en katselisi vastaavaa menoa jos olisin ap:n kengissä. Tietenkin yrittäisin ensin keskustella ja toimia siten että ongelma ratkeaisi, mutta jos ei, niin akka pihalle tai lähdet itse. Vaikka lapsi olisi minun ja sitä rakastaisin, niin en uhraa omaa terveyttäni vittumaisen akan takia jolle ei mikään koskaan ole hyvin. Näitähän maailmassa riittää. Hoitakoon kakaransa itse ja kun lapsi kasvaa, voin sille isä olla ja osallistua kustannuksiin tarvittaessa. Ihmettelen miten jotkut miehet alistuvat tuollaiseen.

Toivottavasti et ikinä saa lapsia. Ajatella että joku mies puhuu puhuu omistaa lapsistaan että haluaa "vittumaisen akan kasvattavan heidät", itse ei aikoisi mitenkään lapsiaan pelastaa hetkeksikään tuolta vittumaiselta akalta vaan hylkäisi lapsensa hänelle koko lapsuuden ajaksi.

Lisäksi tässä kuuluu myös mies joka puhuu lastensa äidistä "vittumaisena akkana"

Minkälainen isä sinusta tulisikaan

Rukoilen, älä lisäänny

Tämän miehen oma isä on puhunut hänen äidistään vittumaisena akkana. Ja hänen isänsä on viitannut häneen lapsuudessa kakarana. Isänsä on saattanut myös hylätä jossain vaiheessa perheensä tai sitten ovat eläneet alistavassa perhehelvetissä vuosia.

Jännä miten aikuinen mies ei näe mistä hänen kieroutunut arvomaailmansa kumpuaa vaan jatkaa yhä samaa alistavaa mallia omassa elämässään ja omissa arvoissaan.

Kukaan normaalissa, rakastavassa kodissa kasvanut ei siedä sitä että äitiin viitataan "vittumaisena akkana" tai että omaan lapseen viitataan "kakarana" tai pitäisi normaalina sitä että lapsi hylätään jos vaimo ei alistu tai hoida velvollisuuksiaan ilman miehen apua, valittamatta

Vierailija
144/152 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hoida lasta niin että äiti saa nukkua.

Jatkuva unenpuute tekee ilkeän kenestä tahansa.

Käyn töissä, en pysty olemaan töissä jos en saa nukkua. Vaimo on kotona eikä hänen tarvitse jaksaa töissä joten pitäisi kyllä selvitä tuosta unenpuutteesta.

Koittakaa jotenkin järjestää, että vaimosi saisi nukkua. Unenpuute on pitkään jatkuessaan ihan hirvittävä asia, joka sairastuttaa sekä fyysisesti, että psyykkisesti.

Vierailija
145/152 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Polka kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyn töissä, en pysty olemaan töissä jos en saa nukkua. Vaimo on kotona eikä hänen tarvitse jaksaa töissä joten pitäisi kyllä selvitä tuosta unenpuutteesta.

Koittakaa jotenkin järjestää, että vaimosi saisi nukkua. Unenpuute on pitkään jatkuessaan ihan hirvittävä asia, joka sairastuttaa sekä fyysisesti, että psyykkisesti.

Juuri näin. Unenpuute sairastuttaa henkisesti ja fyysisesti. On kauheaa laininlyöntiä ettei mies huolehdi vaimostaan joka on niin lähellä uupumusta, koko persoonallisuus on muuttunut ja kärsivällisyys ihan loppu, pinna jännittynyt äärimmilleen.

Itselleni kävi sama juttu että mies ei vain tajunnut vaikka yritin ja yritin kertoa. Lopussa sairastuin ja tajusin siinä tilanteessa miten heitteille mies oli jättänyt minut kun oli jättänyt kaikki avunhuutoni kylmästi huomiotta. Olin jaksanut, jaksanut ja jaksanut kunnes en enää jaksanutkaan ja romahdin kerrasta. Koko persoonallisuuteni muuttui tuosta hetkestä ja koko elämä piti rakentaa uudestaan. Helpommalla kaikki olisivat päässeet kun sitä apua olisi saanut ajoissa.

Miehillä usein puuttuu sellainen perus empatiakyky, he eivät vain tajua toisen hätää vaikka kaikki todisteet olisi silmien edessä.

Vierailija
146/152 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selitätte että nainen on uupunut. Ehei, siitä on tullut kusipääraivohullu. Aloittaja , ota ero

Vierailija
147/152 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aloittaja

Ja enää tän vastauksen jälkeen ei tarvikkaan miettiä miksi vaimosi kohtelee sua noin.

Vierailija
148/152 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyn töissä ja teen kotitöitäkin, en minä jaksa tämän enempää tehdä. 

Aloittaja

Kun itse olin allergialapsen kanssa kotona, minua auttoi eniten, että mies lähti puistoon lapsen kanssa. Jotta sain hetken tehdä rauhassa yksin kotitöitä. Se oli oikeasti todella rentouttavaa viikata pyykkejä, kun joku ei koko ajan roikkunut lahkeessa. Kokeile tätä seuraavan kerran

Vaimo on parempi lapsen kanssa, ei lapsi oikein viihdy minun kanssa puistossa tai sellaisessa vaan kitisee vaan. Mieluummin itse laitan pyykkejä niin vaimo voi mennä sinne ulos.

Aloittaja

Tässä taitaa piillä teidän ongelmien ydin. Huomaa, että vain sinulla on _vaihtoehtona_ jättää oman lapsesi hoito ja kasvatus vaimollesi. Hänellä viime kädessä ei ole muita vaihtoehtoja kuin hoitaa lapsi ja koti, joten ilmankos hän katkeroituukin.

Vierailija
149/152 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On se jännää, että mies elättää ja tekee kotityötkin, mutta kotonamakaaja tarvitsee lepoa kotonamakaamisesta. Ja tämän takia ei yhdenkään miehen pidä lisääntyä suomalaisnaisen kanssa. Onneksi syntyvyys onkin jo jyrkässä syöksylaskussa. Ja ne loputkin lapset tekee luultavasti muualta tulleet. 

Mä voin sekä lapseni että mieheni hoitaneena kertoa, että työssäkäynti+kaikki kotityöt ovat lepolomaa verrattuna 24/7 -vastuuseen toisesta ihmisestä ja hänen tarpeistaan.

Vierailija
150/152 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei kai se työkään ole mitään kevyttä tanssia? Täällä naiset ei tunnu laskevan miehen työn teolle mitään arvoa. Ja kyllähän vaimokin saa nukkua kun lapsi ottaa päivätorkkuja.

Kyllä suurin osa naisista on ihan pilalla jos ovat oikeasti tuota mieltä (ylänuolista päätelleen) että saavat käyttäytyä miten törkeästi tahansa miestä kohtaan kun hän tuo elannon perheelle ja vielä senkin jälkeen osallistuu kodin tai lapsen hoitoon. Mutta itsekkäitähän ne naiset ovat, monella on se asenne että kun synnyttävät ovat tehneet jonkun suuren uroteon ja kaikkien tulee palvella ja palvoa häntä, vittuilua kuunnellen ilman mitään mutinaa.

Pistä ulkoruokintaan nainen, niin jospa käytös parantuu.

Se on hyvin kiitollinen nainen kun yksi passattava poistuu maisemista.

Vierailija
151/152 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, aikuinen nainen. Oletko nyt tyytyväinen, kun sait tehtyä miesvihaketjun? Hykerteletkö nyt onnellisena, kun sait pilkattua miehiä mielikuvitustarinasi ansiosta? Oletko nyt tyytyväinen, kun sait miehille pahan mielen?

Vierailija
152/152 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä anna kiukkuisen naisen imeä sinusta mehuja. Lähde vaikka viikonlopuksi jonnekin rentoutumaan. Isyyttä aina mitätöidään, mutta varsinkin, jos äiti skitsoilee, isän on tärkeää huolehtia omasta jaksamisestaan, ettei lapsi jää ilman kumpaakin vanhempaansa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kaksi