Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaimosta tullut hirveä ä*mmä

Vierailija
19.01.2019 |

Suuttuu kaikesta, vit*uilee minulle koko ajan, mitään en osaa tehdä oikein ja kaikki mitä yritän niin saan vain pask*a niskaani. Ollaan juteltu ja sanoo syyksi, että on niin väsynyt lapsen hoitamisesta (meillä on yksivuotias joka öisin itkee jotain allergioita kai ja päivisinkään ei viihdy yksin, tai niin ainakin vaimo sanoo). En vain enää jaksa sitä, että hänestä on tullut ihan hirveä ä*mmä, en halua enää olla kotonakaan sen takia. Sanokaa mikä on ratkaisu tähän, en ihan helposti halua perhettäkään lähteä hajottamaan.

Kommentit (152)

Vierailija
1/152 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso peiliin ja korjaa tilanne.

Vierailija
2/152 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimosi on kertonut syynsä, eli on väsynyt, mitä jos ottaisit asiaksesi helpottaa vaimosi jaksamista ja alkaa vaikka ihan itse hoitamaan täyspäiväisesti sitä yksivuotiastanne, niin vaimosi saa tarvitsemaansa lepoa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/152 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annat mennä korvasta sisään ja toisesta ulos. Ole täysin välinpitämätön. Älä huomioi äläkä lähde draamaan mukaan. 

Vierailija
4/152 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"sinun vikasi!" -vastauksia tulet ainoastaan saamaan. 

Vierailija
5/152 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimosi on kertonut syynsä, eli on väsynyt, mitä jos ottaisit asiaksesi helpottaa vaimosi jaksamista ja alkaa vaikka ihan itse hoitamaan täyspäiväisesti sitä yksivuotiastanne, niin vaimosi saa tarvitsemaansa lepoa. 

vaimoko elättää perheen? -ei ap

Vierailija
6/152 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo mummoikäinen, mutta huomaan nuorissa naisissa tuon; heistä tulee tosiaan melko epämiellyttäviä tyyppejä vaikka olisi kuinka kiva mies.

Vierailija
7/152 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn töissä ja teen kotitöitäkin, en minä jaksa tämän enempää tehdä. 

Aloittaja

Vierailija
8/152 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoida lasta niin että äiti saa nukkua.

Jatkuva unenpuute tekee ilkeän kenestä tahansa.

Vierailija
9/152 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hoida lasta niin että äiti saa nukkua.

Jatkuva unenpuute tekee ilkeän kenestä tahansa.

Käyn töissä, en pysty olemaan töissä jos en saa nukkua. Vaimo on kotona eikä hänen tarvitse jaksaa töissä joten pitäisi kyllä selvitä tuosta unenpuutteesta.

Aloittaja

Vierailija
10/152 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloittaja

Kun itse olin allergialapsen kanssa kotona, minua auttoi eniten, että mies lähti puistoon lapsen kanssa. Jotta sain hetken tehdä rauhassa yksin kotitöitä. Se oli oikeasti todella rentouttavaa viikata pyykkejä, kun joku ei koko ajan roikkunut lahkeessa. Kokeile tätä seuraavan kerran

Vierailija
11/152 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloittaja

Mitä sun mielestäsi pitäisi jaksaa lisää? Oletko laittanut itsellesi liikaa vaateita?

- mummo -

Vierailija
12/152 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan kaunis ajatus, mutta ei usein toimi käytännössä.

Jos mies käy töissä kun vaimo on kotona, niin ei hän voi lasta täyspäiväisesti hoitaa. Tai voi toki jos lopettaa työt, mutta sitten iskee taloudellinen ahdinko.

Vierailija
13/152 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloittaja

Et jaksa? Kyllä meillä mies hoiti välillä lasta myös yöllä, etenkin viikonloppuisin. Lapsi heräili öision noin 2-3 h välein melkein 2-vuotiaaksi asti. Mies vastasi yhdestä heräämisestä näin sain välillä ruhtinaalliset 4-6 h unta yhteen menoon.

Tai hoida nyt ja päästä vaimo nukkumaan.

Vierailija
14/152 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloittaja

Ei ole mikään selitys tuo. Jokainen normaali ihminen jaksaa käydä töissä, tehdä kotihommia ja hoitaa omaa lastaan. Etenkin kun toinen jakaa taakkaa. Me äiditkin tehdään sitä heti kun se tissitakiainen on niin vanha, että se kiikutetaan päiväkotiin. Monet meistä hoitaa vielä useaa lasta.

Exäni oli samanlainen kuin ap. Ja no, siksi hän on nyt exä. Ja nyt se hoitaa vuorollaan ihan yksin tuon kaiken. Jos ei jaksa niin se on varattava aika lääkärille.

Vierailija
15/152 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä koskaan lasta ulos tai edes jonnekin, että vaimosi saa olla rauhassa ja levätä?

Vierailija
16/152 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi jonnekin hoitoon edes pari kertaa viikossa.

Vierailija
17/152 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aloittaja

Kun itse olin allergialapsen kanssa kotona, minua auttoi eniten, että mies lähti puistoon lapsen kanssa. Jotta sain hetken tehdä rauhassa yksin kotitöitä. Se oli oikeasti todella rentouttavaa viikata pyykkejä, kun joku ei koko ajan roikkunut lahkeessa. Kokeile tätä seuraavan kerran

Vaimo on parempi lapsen kanssa, ei lapsi oikein viihdy minun kanssa puistossa tai sellaisessa vaan kitisee vaan. Mieluummin itse laitan pyykkejä niin vaimo voi mennä sinne ulos.

Aloittaja

Vierailija
18/152 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

vaimoko elättää perheen? -ei ap

Työpäivä on 8 h, kyllä siitä jää aikaan lapsenhoitoon. Lisänä vapaapäivät.

Vierailija
19/152 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Annat mennä korvasta sisään ja toisesta ulos. Ole täysin välinpitämätön. Älä huomioi äläkä lähde draamaan mukaan. 

Miehen ohje toiselle miehelle ....ja näin teet avioeron :D

Sukupolvesta toiseen sama oppi eikä koskaan muutu. Kiitos päivän nauruista :D

Vierailija
20/152 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aloittaja

Et jaksa? Kyllä meillä mies hoiti välillä lasta myös yöllä, etenkin viikonloppuisin. Lapsi heräili öision noin 2-3 h välein melkein 2-vuotiaaksi asti. Mies vastasi yhdestä heräämisestä näin sain välillä ruhtinaalliset 4-6 h unta yhteen menoon.

Tai hoida nyt ja päästä vaimo nukkumaan.

Ei tee mieli enää hoitaa kun saan vain vitt*uilua osakseni, ikävä sanoa, mutta itsepähän vaimo tilasi tämän tilanteen kun ei koskaan mitään kivaa edes minulle sano.

Aloittaja

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kahdeksan