Suosikki Disney-prinsessa?
Voi kertoa myös, miksi!
Omani oli pienenä Pocahontas, koska oli nopeampi juoksemaan kuin John Smith. :D Suosikki kyllä edelleen, perustuu historialliseen hahmoon ja yhtä luonnon kanssa. Viisas. :)
Kommentit (21)
Liisa Ihmemaassa ei ole prinsessa, vaan höntti tyttö, jolla vilkas mielikuvitus, mutta mun suosikkini.
Ei ole suosikkia yli muiden. Bellestä pidän, koska hän on lukutoukka älykkö. Tiana on taas järkevä realisti, joka tekee paljon töitä unelmiensa eteen. Pocahontaksesta olen samaa mieltä kuin Ap. Tähkäpää on taas hyvä kuvaus itsensä löytämisestä ja rohkeaksi kasvamisesta. Itse en ole koskaan oikein lämmennyt noille; ”prinssi tulee valkoisella ratsulla ja pussaa” saduille.
Kida. Harmi ettei ole "virallinen" prinsessa, vaikka prinsessa onkin
Elsa on kuningatar. Paras tietenkin, koska ei nyyhki miesten perään vaan on näitä vahvempi.
Elsa. Oikeudenmukainen ja viisas, tekee päätökset itse. Tietenkin olisi hienoa omistaa myös taikavoima. Pidän myös eniten Elsan mekosta.
Mikä teitä vaivaa? Ootteko ees nähnyt arielia?
Olen nähnyt Arielin, miksi kysyt?
Esmeralda, vaikka ei ole prinsessa mutta siis.
On vahva, itsenäinen, hyväntahtoinen ja oikeudenmukainen.
Vierailija kirjoitti:
Mikä teitä vaivaa? Ootteko ees nähnyt arielia?
Varmasti moni on. Ei se kuitenkaan tarkoita sitä, että on hahmona suosikki prinsessa, koska vaihtoehtoja on niin monia. Ariel on kaunis ja surullinen satu, Ariel on myös oikein kunnon teinitytön perikuva.
Vierailija kirjoitti:
Siis missä on Frozen Elsa ?? 😮
Ei ole disney prinsessa. Ei kyllä ole Liisa ihmemaassakaan joten mitähän liene sekin tuolla listalla tekee.
Kun olin itse lapsi, niin ehdottomasti Ariel. Haaveilin olevani merenneito ja ne aalloissa hulmuavat hiukset olivat kerrassaan ihanat. Hän on myös sellainen haaveilija, jollainen itsekin olin/olen.
Nyt kun omien lasten ja etenkin tytön kanssa on katsottu Disney prinsessajuttuja, niin olen alkanut pitää myös Bellestä. On ihan kuin minä luonteeltaan, sellainen fiksu outolintu. :)
Minulla oli pienenä Pocahontas, Ariel ja Jasmine-barbiet. Arielilla taisi pyrstö vaihtaa väriä vedessä, Pocahontaksella oli jumalaiset hiukset ja Jasminen mukana tuli taikalamppu mitä yritin aina hieroa 😄
Vierailija kirjoitti:
Siis missä on Frozen Elsa ?? 😮
Anna ja Elsa eivät ole disney prinsessoja
Belle, tekee omat päätökset, eikä anna muiden mielipiteiden vaikuttaa. Voittaa myös pelkonsa ja uskaltaa heittäytyä.
Bella, Jasmine, Pocahontas. Mut Belle paras, en tiiä miksi:D
Elsa on Disney prinsessa. Kuinka muka ei ole?
Merida!