Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen työskennellyt elokuvassa. Kysy?

Vierailija
18.01.2019 |

Elokuvaa en kerro.

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Montako työpäivää ja palkka?

olin harjoittelijana, joten sain vain päivärahat

Ja kun usein puhutaan, että harjoittelijoilla on surkea kohtalo, kun tekevät ilmaist työtä. Tein työni hyvin ja olen saanut elokuvassa työsketeleillä töitä myös tämän jälkeen

Vierailija
22/36 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos kuvauspaikka olisi luonnossa ja vessana siirrettävä bajamaja ja huomaisit ohjaajan olevan takanasi jonossa ja sulla olisi ruikulipska hirveellä paineella tulossa niin kehtaisitko vääntää löysän varpusparven pönttöön ja laittaa koko kopin haisemaan jos vielä istuntoa aloittaessa huomaisit että wc paperi on lopussa eikä riitä enää seuraavalle ja itsekin joudut pyyhkimään sormiin?

Meillä kuvauspaikkoja ei ollut ( yhtä lukuunottamata) luonnosa. Ohjaaja oli ihan superihan. Sairastuneet vietiin hoitoon.  Bajamajoja ei käytetty.

Tämä kysymys ei koskenut historiaa ja todellisia tapahtumia vaan miten toimisit tällaisessa tilanteessa etkä vastannut siihen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olit Temosen flopissa harkkarina.. hahahha. Ei ois kannattanu.

Vierailija
24/36 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi kun kiva! Miten sait pestin? Näkyykö nimesi lopputeksteissä? Musta olis kiva olla mukana filmaamassa jotain leffaa tai ohjelmaa. Oon vaan liian ujo.

Näkyy kyllä. Minäkin olen vähän ujo.  Mutta toisaalta taas valmis hoitamaan asioita ihmisten kanssa, kova ristiriita siinä

Elokuvassamme oli Suomen näyttelijäkaartin ykköstyyppejä, todella hyviä ihmisiä.

Siis näyttelitkö vai teitkö mitä hommia? Varmaan jännää ja mielenkiintoista oli sulla.

En näytellyt. ELokuvassamme oli enemmän ihmisä muissa hommissa kuin näyttelijöinä.  Ja he jotka olivat näyttelijöinä, olivat todella sympaattisa ihmisiä

Vierailija
25/36 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos kuvauspaikka olisi luonnossa ja vessana siirrettävä bajamaja ja huomaisit ohjaajan olevan takanasi jonossa ja sulla olisi ruikulipska hirveellä paineella tulossa niin kehtaisitko vääntää löysän varpusparven pönttöön ja laittaa koko kopin haisemaan jos vielä istuntoa aloittaessa huomaisit että wc paperi on lopussa eikä riitä enää seuraavalle ja itsekin joudut pyyhkimään sormiin?

Meillä kuvauspaikkoja ei ollut ( yhtä lukuunottamata) luonnosa. Ohjaaja oli ihan superihan. Sairastuneet vietiin hoitoon.  Bajamajoja ei käytetty.

Tämä kysymys ei koskenut historiaa ja todellisia tapahtumia vaan miten toimisit tällaisessa tilanteessa etkä vastannut siihen.

Eli siis haluat tietää oliko ohjaajamme hullu? ei ollut . Ihan mielettömän ihmisystävällinen tyyppi. Kaikkia huomioiva.

Vierailija
26/36 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kerjäät huomiota? Eikö sitä annettu ansioittesi vuoksi?

Vierailija
27/36 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Montako työpäivää ja palkka?

olin harjoittelijana, joten sain vain päivärahat

Ja kun usein puhutaan, että harjoittelijoilla on surkea kohtalo, kun tekevät ilmaist työtä. Tein työni hyvin ja olen saanut elokuvassa työsketeleillä töitä myös tämän jälkeen

Totta. Minulla kävi niin hyvin, että sain harjoittelijana muös palkkaa mitä useimmat eivä saa. Ja nyt olen päässyt tämän myötä myös palkallisiin hommin, koska näytin, että olen hyvä.

Vierailija
28/36 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko työskennellyt myös oikeasti vai pelkästään siinä elokuvassa? Minkä työn tekoa näyttelit siinä elokuvassa?

Aiempi työalani oli ihan muissa töissä. Niissä hommissa palkkani ol 2070 euroa. Täysiaikinen kaikilla korotuksilla. Hoitoala

Lähihoitaja?

Vierailija
29/36 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska mietin, että tämä voisi olla sellainen mikä tällä palstalla kiinnostaa. Olen ihan hyvin työllistynyt alalla joten sinällään ei ole tarvetta huomion hakuun. Jos olisi, kertoisin ehkä elokuvan nimen jne.

Vierailija
30/36 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tirsk! Kateellinen?

Vierailija
31/36 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko mies? 

En

Vierailija
32/36 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvasitteko paljon studiolla vai muualla? Sairaalassa tai hoitokodissa?

Vierailija
33/36 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liittyikö elokuvaan vahvasti musiikki ja elämänkaari?

Vierailija
34/36 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuvasitteko paljon studiolla vai muualla? Sairaalassa tai hoitokodissa?

Meillä ei ollut ollenkaan studiokuvauksia. Mutta oli sellaisia lokaatioita, joissa vietimme päivän tai pariki samasa paikassa

Nämä olivat minun työni puolesta helpoimmat ( ja ehkä myös tylsimmät ) paikat. Elokuvan teko ei kaikille aina todellakaan ole itään glamouria.

Vierailija
35/36 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liittyikö elokuvaan vahvasti musiikki ja elämänkaari?

Tähän ei. Olisi kyllä ollut todella mielenkiintoista

Vierailija
36/36 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mennäänkö elokuvassa junalla pohjoiseen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kuusi