Miksi nykyään melkein kaikilla naisilla on tatuointeja?
Siltä se ainakin vaikuttaa, kun vastaantulevia tai muuten kohtaamia naisia katsoo. Monilla naisilla on ensinnäkin näkyviä tatuointeja. Sitten jos lasketaan mukaan myös ne naiset, joilla on joku yksittäinen pieni tatuointi ei-niin-näkyvällä paikalla tai piilossa, kuten esim. joku kirjoitus kyljessä tai jokin pieni kuva ranteessa, niin on hyvin vähän niitä naisia, joilla ei ole yhtään mitään tatuointeja.
Minusta on harmi ja surullista, että nykyään täysin tatuoimattomia naisia on niin vähän ja heitä on vaikea löytää. Nainen on kaikkein kauneimmillaan, kun naisella ei ole ainuttakaan tatuointia missään.
Kommentit (47)
Minä miehenä en välitä onko tatuointeja tai ei. Kaikki kauniita tavallaan ja tärkeintä että on sinut itsensä kanssa.
Vierailija kirjoitti:
No tuntuu niitä olevan miehilläkin, ja itse naisena koen ne turn offiksi. Joten jospa minä tatuoimattomana naisena keskityn tatuoimattomiin miehiin ja annan tatuoitujen ihmisten elää elämänsä ihan miten haluaa. Sillä eihän se minulle kuulu mitä muut kropallaan tekee.
Ps. Rippuu varmaan myös piireistä. Ei tuolla yliopistolla näy kovinkaan paljoa tatuoituja ihmisiä (vaikka enhän minä heidän vaatteidensa alle näe, myönnettäköön).
On valitettavasti todettava, että myös yliopistolaisilla on tatuointien määrä yleistynyt, vaikka heillä niitä onkin edelleen selvästi vähemmän kuin vaikkapa elämäm kolulaisilla.
Eikös tatskan ottaja tajau olevansa jo erilainen muutenkin. Se on tårta på tårta sanoo ruotsalainen jos vielä erikoisemmaksi yrittää.
Kaikilla naisilla ei ole tatuointeja. Lähes kaikilla wt-naisilla kylläkin.
Vierailija kirjoitti:
Omaan silmääni tatuoinnit ovat lähes aina rumia. Pienet tatuoinnit ei toki häiritse. Jos naisella on kuitenkin esim. kokonaan tatuoinnin peitossa olevat käsivarret on se minulle miehenä turn off. Tatuoidut loukkaantuvat herkästi jos heitä arvostelee, mutta mielipiteensä saa ainoa sanoa. Makuasioitahan nämä, mutta kyllähän tossa tatuoinnissa moni menee muodin mukana. Moni kuvittelee olevansa cool ja jotenkin "rohkea ja räväkkä", kun ottaa tatuointeja. Tämä johtunee siitä, että tatuoinnit kuuluivat alun perin vangeille ja merimiehille. Eiköhän kohta tatuoimattomuus ole se kova juttu, erilaista ja muotia. Mikään ei kaunista ihmistä niin kuin hyväkuntoinen, puhdas iho. En tiedä kuvittelenko, mutta monella nuorellakin tuntuu esim. luomet lisääntyneen..
Kiva kuulla, että luomet – luonnollinen asia, joille ihminen ei voi yhtään mitään – ovat mielestäsi jotain likaista. 🙄
Vierailija kirjoitti:
Omaan silmääni tatuoinnit ovat lähes aina rumia. Pienet tatuoinnit ei toki häiritse. Jos naisella on kuitenkin esim. kokonaan tatuoinnin peitossa olevat käsivarret on se minulle miehenä turn off. Tatuoidut loukkaantuvat herkästi jos heitä arvostelee, mutta mielipiteensä saa ainoa sanoa. Makuasioitahan nämä, mutta kyllähän tossa tatuoinnissa moni menee muodin mukana. Moni kuvittelee olevansa cool ja jotenkin "rohkea ja räväkkä", kun ottaa tatuointeja. Tämä johtunee siitä, että tatuoinnit kuuluivat alun perin vangeille ja merimiehille. Eiköhän kohta tatuoimattomuus ole se kova juttu, erilaista ja muotia. Mikään ei kaunista ihmistä niin kuin hyväkuntoinen, puhdas iho. En tiedä kuvittelenko, mutta monella nuorellakin tuntuu esim. luomet lisääntyneen..
Todellako? Sinusta on ihan ok mennä kertomaan mielipiteensä vieraille ihmisille ihan kysymättä? Luulenpa, että sinussakin olisi paljon sellaisia asioita, joista muut mielellään kertoisivat mielipiteensä, mutta ymmärtävät ettei sellainen kuulu normaaliin käytökseen.
t. tatuoimaton nainen, joka ei ymmärrä näitä tatuointikeskusteluja
Siksi, että aloituksen tyyppiset urpot pysyisi erossa heistä. Kukin olkoon sellaisia kuin haluavat, vaikka se olisi heistä vaikka sitä "hurjaa".