Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi nykyään melkein kaikilla naisilla on tatuointeja?

Vierailija
18.01.2019 |

Siltä se ainakin vaikuttaa, kun vastaantulevia tai muuten kohtaamia naisia katsoo. Monilla naisilla on ensinnäkin näkyviä tatuointeja. Sitten jos lasketaan mukaan myös ne naiset, joilla on joku yksittäinen pieni tatuointi ei-niin-näkyvällä paikalla tai piilossa, kuten esim. joku kirjoitus kyljessä tai jokin pieni kuva ranteessa, niin on hyvin vähän niitä naisia, joilla ei ole yhtään mitään tatuointeja.

Minusta on harmi ja surullista, että nykyään täysin tatuoimattomia naisia on niin vähän ja heitä on vaikea löytää. Nainen on kaikkein kauneimmillaan, kun naisella ei ole ainuttakaan tatuointia missään.

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuntuu niitä olevan miehilläkin, ja itse naisena koen ne turn offiksi. Joten jospa minä tatuoimattomana naisena keskityn tatuoimattomiin miehiin ja annan tatuoitujen ihmisten elää elämänsä ihan miten haluaa. Sillä eihän se minulle kuulu mitä muut kropallaan tekee.

Ps. Rippuu varmaan myös piireistä. Ei tuolla yliopistolla näy kovinkaan paljoa tatuoituja ihmisiä (vaikka enhän minä heidän vaatteidensa alle näe, myönnettäköön).

Vierailija
22/47 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siksi että nykyaika on aivan perseestä oma ruumis sutataan, laitteita tuijotetaan, jumala kielletään, pyhää Kuorta palvotaan. TREENAA KUORTASI LAARDIRÖYKKIÖ!!!!!! Kuori, kuori, kuori on kaikki kaikessa, pakko olla kuori hyvässä kunnossa tai nätiksi piirrelty kuori. Jumala kielletään ja henkisyyttä tavoitellaan matkimalla mahdollisimman erilaisten ja kaukaisten maiden kansojen tapoja ja kulttuuria. Rais-kausmurhaa pidetään hyveenä 2010-luvulla.

Lue hyvä ihminen uudestaan ne lääkepurkin kyljessä olevat annosteluohjeet! Niitä on syytä noudattaa lääkärin ohjeistamalla tavalla. Joskus lääkitystä on myös syytä tarkastaa oman lääkärisedän kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin meidän työpaikalla vain muutamalla alemman tason naisella (AMK tai joku muu) on tatuointeja. Yhdelläkään korkeakoulutetulla ei ole..

Vierailija
24/47 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En viitsi enää ostaa piirrustuspaperia, luonto kärsii. En jaksa aina piirtää tietokoneella, piirrän siis ihmisiin. Olen tienannut aika kivasti 😊 On kiva toteuttaa ihmisten ideoita. Minuun taas on piirtänyt joku muu, hän sai toteuttaa minun ideoitani, myös omiaan. Sääli, jos saat asiasta näppylöitä... Älä epäröi hakea apua, moni muukin kärsii kyseisestä vaivasta!

Hauskaa talven jatkoa sulle! Onneksi ongelmiesi aiheuttajat pysyvät piilossa vielä jonkun aikaa! Ainakin ulkoilmassa😌

Vierailija
25/47 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on impulsiivisen ihmisen tuntomerkki. Ei pysty vastustamaan kiusauksia ja mielitekoja niin helposti. Voisin vaikka lyödä vetoa, että tatuoiduilla naisilla ja miehillä on huomattavasti enemmän irtosuhteita ja päihteidenkäyttöä kuin tatuoimattomilla. Itselläni ei ole yhtäkään tatuointia ja irtosuhteita mulla ei ole ollut koskaan. Olen raitis, ilman edes mitään pakonomaista peiteltyä kiinnostusta alkoholiin.

19-vuotiaalla kaverillani ei ole yhtäkään tatuointia tai lävistystä, on ollut jo neljässä parisuhteessa (kerran myös kihloissa) ja seksikumppaneita on ollut yli 20.

21-vuotias kaverini on neitsyt ja hänellä on 8 tatuointia. :D

Vierailija
26/47 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on impulsiivisen ihmisen tuntomerkki. Ei pysty vastustamaan kiusauksia ja mielitekoja niin helposti. Voisin vaikka lyödä vetoa, että tatuoiduilla naisilla ja miehillä on huomattavasti enemmän irtosuhteita ja päihteidenkäyttöä kuin tatuoimattomilla. Itselläni ei ole yhtäkään tatuointia ja irtosuhteita mulla ei ole ollut koskaan. Olen raitis, ilman edes mitään pakonomaista peiteltyä kiinnostusta alkoholiin.

Kollegallani on tatuointi. Ja perhe miehen kanssa, jonka kanssa hän aloitti seurustelun jo teininä. On uskollinen, vaikka onkin näyttävä, kaunis, rohkeasti pukeutuva nainen.

Minulla ei ole tatuointeja, pukeudun tylsästi ja peittävästi. Suhtaudun sinkkuna seksiin suoraviivaisesti ja kokemusta onkin kertynyt lähes sadan kumppanin verran.

Älä lässytä itsestäsi. Kukaan ei ole kiinnostunut sinusta, eikä kukaan tunne sinua. Siksi sinun on ihan turha kertoa omia kokemuksia täällä.

Vierailija
27/47 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tatuointi on paskasakin arvomerkki. Niillä ne tunnistaa toisensa.

Mistä sut tunnistaa? Tiedän pysyä kaukana.

Minut tunnistaa kauniista ihosta. Taidat olla tyhmäkin vielä.

Vierailija
28/47 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä huoli, kyllä niiden ottaminen on vähenemään päin. En tiedä mikä siinä on, mutta jostain syystä tatuoidut näyttää idiooteilta.

Vierailija
29/47 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laumasieluja.

Monihan niitä on poistellut jälkeenpäin. On vaan kallista ja jää arpia.

Mä olen aina ajatellu, että ne on rumia.

Kuinkahan moni kehtaa tramp stampiaan näytellä nykyisin 😂

Vierailija
30/47 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tatuoimaton, mutta pidän idioottina sellaista joka näkee asiakseen arvostella tatuoituja ihmisiä. Monet tatuoidut eivät edes pidä mitään ääntä tatuoinnistaan kun taas tatuointi inhoajan mielipide pitää tunkea kaikkialle. Jopa positiivissa tatuointiartikkeleissa pitää jonkun olla heti kertomassa miten inhoaa tatuointeja. Ei varmaan vanhemmat antaneet tarpeeksi huomiota lapsena kun se pitää hankkia noin typerillä tavoilla aikuisena.

Vierailija
31/47 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on tosi rankkoja ongelmia! En tiennyt että on mahdollista kärsiä noin paljon! Toivottavasti saat jostain myös iloa elämääsi ❤

Vierailija
32/47 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ne haluaa kuulua joukkoon.

Vierailija
33/47 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yksi reilu kolmekymppinen nainen, jolla ei yhtään tatuointia, eikä tule 😎

Tatuoinnit ovat mielestäni lähes kaikki rumia, mutta ei kiinnosta pätkääkään ottaako joku niitä itselleen vai ei. Enkä jaksa tehdä päätelmiä minkälainen ihminen on kyseessä, jos leimaa on iholla. Riittää ku omasta puhtaasta ihosta tykkää.

Vierailija
34/47 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska tatuoinnit on upeita!

Terveisin jokaisen av-mamman vahvasti paheksuma tatuoitu kaunotar

Vierailija
35/47 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatuointihullu on näköjään taas aktivoitunut. Kaikesta sitä ihminen kiksinsä saakin.

Vierailija
36/47 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri tästä syystä (yksi syistä) mulla on tatuointi ;) rajaa tälläsen ihmiset, pois elämästä.

Mikä ihme selitys on että vanhana näyttää rumalta.... Kuin kauniilta ihmiset ajattelee vanhan ryppyisen ihon muutenkin näyttävän.

Olen nähnyt vanhuksilla tatuointeja musta ne on ollut vaan persoonallisia. Ja nyt puhun ammattilaisen tekemistä hienoista tatuoinnista, enkä halvalla suhratuista musteläiskistä

Vierailija
37/47 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkien pitäisi näyttää samanlaisilta. Elää sen mukaan mitä muut ajattelee. Se on elämän tarkoitus.

Vierailija
38/47 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisella ainakin on, se on varma asia, koska nainen saa aina seksikumppanin. (Edes) Keskivertomiehellä saanti ei ole niin varmaa, eikä siten ole impulsiivisuudesta kiinni. 

Vierailija
39/47 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omaan silmääni tatuoinnit ovat lähes aina rumia. Pienet tatuoinnit ei toki häiritse. Jos naisella on kuitenkin esim. kokonaan tatuoinnin peitossa olevat käsivarret on se minulle miehenä turn off. Tatuoidut loukkaantuvat herkästi jos heitä arvostelee, mutta mielipiteensä saa ainoa sanoa. Makuasioitahan nämä, mutta kyllähän tossa tatuoinnissa moni menee muodin mukana. Moni kuvittelee olevansa cool  ja jotenkin "rohkea ja räväkkä", kun ottaa tatuointeja. Tämä johtunee siitä, että tatuoinnit kuuluivat alun perin vangeille ja merimiehille. Eiköhän kohta tatuoimattomuus ole se kova juttu, erilaista ja muotia. Mikään ei kaunista ihmistä niin kuin hyväkuntoinen, puhdas iho. En tiedä kuvittelenko, mutta monella nuorellakin tuntuu esim. luomet lisääntyneen..

Vierailija
40/47 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole tatuointeja 😊