Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Reps. Bloggareiden aamiaiset kera New York Timesin x)

Vierailija
18.01.2019 |

Ainakin Julialla ja Roosalla mainospostaus uutuusleivästä. Aivan kasuaalisti omassa kodissa syödään aamiaista New York Timesia samalla lueskellen. Helsingin sanomat on niin epäcool, kyllä sen New York times pitää olla - kosmopoliitteja naisiahan tässä ollaan!

Naurattaa vain ajatus, kuinka Julia ja Roosa ovat menneet ostamaan itselleen New York Timesin saadakseen kivoja kuvia mainospostaukseen. Kuinka moni teistä uskoo, että tuo lehti ja sen lukeminen kuuluu heidän aamurutiineihinsa?

http://juliatoivola.com/jes-vatsaystavallisempi-vaalea-leipa/

http://roosamononen.com/ravitsemus-retuperalla/

Kommentit (51)

Vierailija
21/51 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketä edes kiinnostaa seurata tuollaisia blogeja? Tai olen aina miettinyt mitä ihmiset saavat noista irti? Inspiroituuko joku todella noiden lukemisesta vai mitä siinä haetaan?

Itse en ollut kuullut kummastakaan eikä kyllä tule käytyä noissa varmasti enää toiste. En koe että ylipäätään noista "lifestyle" blogeista saa itse mitään sisältöä. Olen muutenkin aina miettinyt, ketä kiinnostaa seurata jonkun aamupaloja - erityisesti kun ne ovat aina tuollaisia lavastettuja tilanteita. 

Vierailija
22/51 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sinkku tämä Julia Toivola? Kivasti pannut pepun tuohon blogin pääkuvaan että tuo o-kirjain oikein vie katseen pepulle. Ja nätsä peppu ja sievät hiukset- tatuointi kyllä kädessä ja nuo kirjoitusvirheet turn-offia mutta tatuoinnin saa poistettua. Seksikäs misu, jatkoon!

Onko tämä nyt sitten sellainen milffi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/51 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä olivat kyllä hauskat! Kuka tarvitsee tällaisia kiiltokuvia elämäänsä?

Vierailija
24/51 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myötähäpeää

Vierailija
25/51 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jälkimmäisessä nuo marjat oikein aseteltu niin, ettei vahingossakaan ole lehden nimen päällä.

Vierailija
26/51 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarjottimella on sitrushedelmän puolikkaat, mutta ei mitään millä syödä se.

Vierailija
27/51 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas teennäistä. Pthyi. :) Oon itse tilannut New York Timesia kotiini, vaikka eipä siinä mitään järkeä edes ole, kun ne melkein samat voi lukea netistä ja onhan tuolla muitakin uutismedioita yllin kyllin. Oon itse kyllä niin kaukana teeskentelijästä kuin voi olla.

Vierailija
28/51 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehh, toki se bloggari oli käynyt New Yorkin reissullaan vain Sohon alueella, mitäs muuta? :) Sinänsä ne matkapostaukset kiinnostivat, vaikka eivät olleetkaan ihan omantyylisiäni.

Vierailija
29/51 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan siinä haarukka ja veitsi. Käsi pystyyn, kuinka moni syö niillä greippiä?

Vierailija
30/51 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovatpas nuo tosiaan kliseisiä. Samanlaiset kullanväriset ruokailuvälineetkin ja lakanoiden tietty pitää olla pellavaisia. Itselläni on pellavalakanat myös, mutta ostin ne vain kun olivat mielestäni hienot. En miettinyt mitään trendikkyyttä yhtään. Tulee kyl ikävä 90-luvulle, täytyy myöntää.

Vierailija
31/51 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan siinä haarukka ja veitsi. Käsi pystyyn, kuinka moni syö niillä greippiä?

Lusikalla syön itse greippiä.

Vierailija
32/51 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin luen joka aamu ison sanomalehteni ikkunalaudalla puoliksi keikkuen ja kahvikuppi kädessä. Välillä huudan miehelleni, että tulee kääntämään sivun.

Vierailija
33/51 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kansainväliset kaunottaret vauhdissa.

Vierailija
34/51 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

voin kuulla kuinka eukot huutavat kuvaajalle että mistä kulmasta ja miten, ja sitten tekohymy päälle ja klik klik.

Voisitko kertoa, missä kuvassa oli tekohymy päällä vai ihanko ennakkoluulojesi kirvoittamana päätit kirjoittaa tuollaista valetta vilkaisematta kuvia?

Aika noloa sinulle. 

Vierailija
35/51 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oih, kuolin! En siis lue blogeja mutta katsoin kuitenkin. Myötähäpeän määrä on suuri. 

p.s. niillä, jotka oikeasti lukevat New York Timesia on tietenkin nettitilaus. ;-) 

Vierailija
36/51 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikilla samanlaiset kuvat.  Täydellinen tarjotin  aseteltuna sängylle aikaisin aamulla (!), naamassa täydet meikit, hiukset laitettuina, 

Kerropa sinäkin, missä kuvassa näet mainitsemaasi tällättyä naamaa Roosan postauksessa? 

Vierailija
37/51 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

voin kuulla kuinka eukot huutavat kuvaajalle että mistä kulmasta ja miten, ja sitten tekohymy päälle ja klik klik.

Voisitko kertoa, missä kuvassa oli tekohymy päällä vai ihanko ennakkoluulojesi kirvoittamana päätit kirjoittaa tuollaista valetta vilkaisematta kuvia?

Aika noloa sinulle. 

Kolme ihmistä kiirehti alapeukuttamaan, vaikkei Roosan postauksessa ole yhtään kuvaa naamasta. 

Olette te hyviä!

Vierailija
38/51 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oi, suloista!

Olisin ottanut Maaseudun Tulevaisuuden tohon leipäpostaukseen.

Se olisi muuten ollut oikeasti tyylikästä tämmöisessä leipäkontekstissa. T. helsinkiläinen

Vierailija
39/51 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen ekan tytön koira on pahasti trimmausta vailla. : (

Vierailija
40/51 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpas teennäistä. Pthyi. :) Oon itse tilannut New York Timesia kotiini, vaikka eipä siinä mitään järkeä edes ole, kun ne melkein samat voi lukea netistä ja onhan tuolla muitakin uutismedioita yllin kyllin. Oon itse kyllä niin kaukana teeskentelijästä kuin voi olla.

Unohdit allekirjoituksesi, eli 'koulu- ja nettikiusaaja'.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kahdeksan