Saako kerrostalossa pyörittää pesukonetta klo 21.30?
Kommentit (123)
Meillä on koneessa hiljainen yöpesutoiminto.
Vierailija kirjoitti:
Naapuri pesee pyykkiä pääsääntöisesti klo 22 jälkeen. Päivittäin. Omistaa koneen, joka ohjelman jokaisessa vaiheessa pitää häiritsevää ääntä, saati vielä se jumalaton linkouksen ääni. Koneen matalat, hiljaiset äänet ovat taajuudeltaan sellaisia, että ne käyvät hermoon, koska on samanlainen vaikutus kuin basson jytkeellä. Tekisi mieli valittaa, koska koen yöunen häirinnän kotirauhan rikkomista vastaavana. Mutta kun nykyaikana pidetään niuhona jos valittaa metelistä tai muusta. Olen koko ikäni asunut eri kerrostaloissa ja aiemmin en ole tällaistä melua kokenut. Tässäkin ketjussa on kaikenlaista kettuilua, että kerrostalo ei ole oikea paikka asua, jos naapurin pyykkikoneen meteli häiritsee. Toivoisin, että naapuri asentaisi jonkinlaiset äänieristeet pyykkikoneensa melua vaimentamaan. Mua ei häiritse lasten itkut tai muut elämän äänet, mutta tuo jatkuva yöaikaan tapahtuva pyykkäys ottaa aivoon. Pesutuvassakin lopetettava pyykkäys ja kuiv
Asuin joskus kerrostalossa missä oli yöpyykkäri ja muista kyllä miltä se kuulosti. Juuri tuolta. En ymmärrä miten kerrostaloissa voi saada käyttää pesukoineita öisin.
Naapuri pesee pyykkiä pääsääntöisesti klo 22 jälkeen. Päivittäin. Omistaa koneen, joka ohjelman jokaisessa vaiheessa pitää häiritsevää ääntä, saati vielä se jumalaton linkouksen ääni. Koneen matalat, hiljaiset äänet ovat taajuudeltaan sellaisia, että ne käyvät hermoon, koska on samanlainen vaikutus kuin basson jytkeellä. Tekisi mieli valittaa, koska koen yöunen häirinnän kotirauhan rikkomista vastaavana. Mutta kun nykyaikana pidetään niuhona jos valittaa metelistä tai muusta. Olen koko ikäni asunut eri kerrostaloissa ja aiemmin en ole tällaistä melua kokenut. Tässäkin ketjussa on kaikenlaista kettuilua, että kerrostalo ei ole oikea paikka asua, jos naapurin pyykkikoneen meteli häiritsee. Toivoisin, että naapuri asentaisi jonkinlaiset äänieristeet pyykkikoneensa melua vaimentamaan. Mua ei häiritse lasten itkut tai muut elämän äänet, mutta tuo jatkuva yöaikaan tapahtuva pyykkäys ottaa aivoon. Pesutuvassakin lopetettava pyykkäys ja kuivaus klo 21, jotta lähiasuntoihin ei melu kantaudu.