Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako kerrostalossa pyörittää pesukonetta klo 21.30?

Vierailija
17.01.2019 |

Mitä mieltä olette?

Kommentit (123)

Vierailija
1/123 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi haluat pyörittää sitä?

Vierailija
2/123 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/123 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa, mutta kannattaa olla hienotunteinen. Jos talossa on kovin huono äänieristys, en tarkoituksella ärsyttäisi naapureita.

Vierailija
4/123 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa mutta vain myötäpäivään.

Vierailija
5/123 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa, jos hiljaisuus tulee kello 22 kuten yleensä.

Vierailija
6/123 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teillä on siellä talossa varmaan järjestyssäännöt, joista asia selviää. On ihan talokohtaista, mihin aikaan metelöinti on lopetettava. 

Pesukoneen ääni kantaa helposti läpi rakenteiden, linkousvaiheessa varsinkin, joten sitä ei pidä hiljaisuuden aikana käyttää.

Vierailija
7/123 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa toki, mutta viimeistään kello 22:00 pitää pesukone olla pysähtynyt.

Vierailija
8/123 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyöritä vaan.

Vierailija
9/123 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sitä pitää varta vaster pyörittää, harrastuksena vai? Ei kai se kiellettyä ole

Vierailija
10/123 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa mutta ottaisin naapurit huomioon. Kaikki ei ota.

Vierailija
11/123 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parvekkeellekko pyörität?

Vierailija
12/123 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sitä pitää varta vaster pyörittää, harrastuksena vai? Ei kai se kiellettyä ole

Uudenvuoden lupaus kuntoilun aloittamisesta ja painonpudotuksesta.

Vierailija
13/123 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teillä on siellä talossa varmaan järjestyssäännöt, joista asia selviää. On ihan talokohtaista, mihin aikaan metelöinti on lopetettava. 

Pesukoneen ääni kantaa helposti läpi rakenteiden, linkousvaiheessa varsinkin, joten sitä ei pidä hiljaisuuden aikana käyttää.

Toisaalta linkousvaihe kestää kuitenkin aika vähän aikaa. Itse olen ajatellut, että koska en itse kuule naapureiden pesukoneita juuri ollenkaan, ei omanikaan voi ihan hirveästi kuulua. Olen käyttänyt konetta välillä myös klo 22 jälkeen. Jos saan tietää että naapureita häiritsee, lopetan tietty. Edellisessä asunnossa joku naapuri pesi säännöllisesti pyykkiä klo 23-01 välillä.

Vierailija
14/123 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Morjens! Mulla loppu toissapäivänä pesuohjelma klo 22.20. Kuuluu luultavasti kunnolla vain yhteen naapuriin, heidänkin meille. Joskus olen ajastanut niin, että ohjelma alkaa jo klo 6. En koskaan ole katsonut kelloa, mutta olen melko varma, että meidänkin naapuri on pessyt ”hiljaisuuden” jälkeen - tosin meidän talossa ei ole mitään hiljaista aikaa määritelty. Pesukone on niin kotoisa ääni, että otan sen milloin hyvänsä äänekkään tappelun sijaan, jota myös satunnaisesti naapurista on kuulunut. Eli sanon että saa 23 asti ainakin pyöriä pyykkikone.

Vierailija
15/123 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä saa hyvin. Sen sijaan seinien porailu, huonekalujen jatkuva omituinen siirtely ja superpallojen pompottelu parkettilattialla on kielletty.

Vierailija
16/123 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toisaalta linkousvaihe kestää kuitenkin aika vähän aikaa. Itse olen ajatellut, että koska en itse kuule naapureiden pesukoneita juuri ollenkaan, ei omanikaan voi ihan hirveästi kuulua. Olen käyttänyt konetta välillä myös klo 22 jälkeen. Jos saan tietää että naapureita häiritsee, lopetan tietty. Edellisessä asunnossa joku naapuri pesi säännöllisesti pyykkiä klo 23-01 välillä.

Jos tiedät mihin aikaan teidän naapuri pyykkinsä pesee, niin suurella todennäköisyydellä kuuluu naapuriin.

Vierailija
17/123 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna mennä vaan, normaaleja elämisen ääniä.

Vierailija
18/123 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin arkana ihmisenä yöllä on hyvä pestä pyykkiä kerrostalon pesuhuoneessa :)

Vierailija
19/123 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos tiedät mihin aikaan teidän naapuri pyykkinsä pesee, niin suurella todennäköisyydellä kuuluu naapuriin.

No kun en oikeasti tiedä. Joskus pari kertaa olen kuullut hyvin etäisen vaimean linkouksen äänen jota en ole edes osannut paikantaa. Ei siis mitenkään häiritsevä ääni. Oma koneeni kuulostaa siis luultavasti aika samanlaiselta joten sen ei pitäisi häiritä ketään. Jos häiritsee, saa tulla sanomaan, en häiritse ketään tahallani. Ja kyllähän asunnoista saa kuulua ääniä myös hiljaisuuden aikaan, ei tarvitse olla ihan huopatossutehtaalla. 

Vierailija
20/123 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pesen pyykkiä viimeistään 19-20 aikaan. JOskus kun ollut lapsella oksennustauti tms niin olen yölläkin laittanut koneen pyörimään jos on tullut paljon pyykkiä. Olen ajatellut että jos nyt joku siitä häiriintyy selitän että oksennustautia.. Sitten taas saatan joskus laittaa koneen aamulla klo 6 pyörimään ihan huoletta. Meillä seinänaapurissa lapsiperhe ja yläkerrassa vanhempi pariskunta joka menee aikaisin nukkumaan ja herää aikaisin aamulla. Ei ole kukaann koskaan valittanut. Muistan yhdessä talossa joku rupesi imuroimaan aina klo 23 jälkeen ja siinä talossa se kuulosti että olisi ollut omassa kodissa imuri päällä. se oli häiritsevää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän viisi