Tapasin, ihanan miehen, mutta liki 20 vuoden ikäero mietityttää
Tapasin hiljattain miehen, jonka seurassa koin olevani ns. oikeassa paikassa. Olimme heti samalla sivulla ja ajantaju katosi. Mieheen tutustuessa kävi ilmi, että meillä on liki 20 vuotta ikäeroa. Oletin että olemme suht. saman ikäisiä, mies korkeintaan 5-7 vuotta vanhempi.
Vietimme kuitenkin hauskan illan, joka venyi aamuun. Alkoholilla ei ollut osuutta asiaan, eikä seksiä harrastettu.
Vaihdoimme yhteystietoja ajatuksella, että olisi kiva tavata joskus uudestaan. Arveluttaa kuitenkin tuo ikäero. Aiemmin olen ollut ihan varma, etten ikinä voisi tapailla 20 vuotta vanhempaa, eihän meillä voisi olla mitään yhteistä. Kuinka väärässä olinkaan...
Tiedän, että tämä tuskin tulee olemaan mikään kovin vakava juttu, eikä tämä tule johtamaan perheeseen lapsineen ja kultsisinenoutajineen, mutta silti mietityttää uskallanko heittäytyä tähän mukaan. Miten te toimisitte tässä tilanteessa?
Kommentit (7)
Hohhoijaa. Oikeasti? Anteeksi, ruokin nyt provoa.
Taasko se vanha äijä, joka kuvittelee kelpaavansa parikymppisille.
Tuollainen mies joka viihtyy noin paljon nuoremman naisen kanssa ei kyllä täysillä käy. Hyi. Juokse karkuun ja äkkiä ennen kuin mitään pahempaa tapahtuu, varsinkin jos olet itse vielä nuori.
https://www.vauva.fi/keskustelu/3124635/ei-vastata-ikiksen-provoihin-of…
Olen alkanut kuvittelemaan, että ovatkohan ikiksen provot jokin aivan uusi taso helvetistä - ne vaan jatkuvat ja jatkuvat ja et pääse niitä pakoon vaikka ne olisivat kuinka tyhmiä ja rasittavia. Ei, sama kidutus jatkuu ja jatkuu, ikuisesti.
Jaahas. Taas tämä.