Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos vastaatte/jätätte mielipiteenne johonkin keskusteluun niin käyttekö katsomassa jälkeenpäin, kuinka siihen on reagoitu?

Vierailija
17.01.2019 |

Itse harvoin käyn, mutta jos on joku mielenkiintoinen keskustelu niin saatan tallentaa kirjanmerkkeihin ja käydä katsomassa, moniko on eri mieltä kanssani. Yleensä on.
t: Vastarannan kiiski

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai käyn katsomassa. Miksi heittäisin kommentin, jos en odottaisi siihen myös vastausta? Täällä usein myös kysytään, kuka seuraa noita peukkuja. Itse seuraan omien kommenttieni peukkuja, koska niistä tietää onko odotettavissa mahdollisesti vastauksia. Jos kommentilla on jokin yksittäinen alapeukku, ihan sama, mutta jos kommentilla on useita alapeukkuja, haluan tietää, mistä ne ovat tulleet. Jos niitä kommentteja ei tule ollenkaan, kysyn, mistä ne alapeukut tulivat. 

Vierailija
2/10 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös se vähän kuulu keskustelupalstan ideaan, että kommentoidaan ensin jotain ja sitten vastataan mahdollisiin vastakommentteihin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu keskustelusta, enkä välttämättä edes aina muista mihin olen kommenttia heittänyt kun en tallenna niitä. Ei sillä niin väliä onko muut kanssani samaa mieltä vai eri mieltä.

Vierailija
4/10 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on mielenkiintoinen keskustelu niin ainakin yritän, mutta yleensä keskustelusäie on hävinnyt av:n syövereihin tai poistettu kokonaan.

Vierailija
5/10 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä sillä aikaa kun kirjoitan koko ketju on poistettu, joten se siitä.

Vierailija
6/10 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä tarkkailen ketjua jonkin aikaa kommentoinnin jälkeen jos vastauksia tulee, ja jos ketju nousee uusimpien listalle niin että huomaan saatan käydä lukemassa mitä uusia viestejä siihen on tullut. En kuitenkaan tallenna ketjuja mitenkään, joten riippuu aika tavalla sattumasta ja muistista miten paljon vanhoja ketjuja seuraan.

Vierailija
7/10 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä kyllä.

Minä käyn täällä dialogia, en monologia.

Toivon, että vastaukseeni reagoidaan. Jos ei, on se ollut turhanpäiväinen.

Vierailija
8/10 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä käyn, jos muistan enää tai edes löydän sellasen ketjun.

Vierailija
9/10 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä ja ei

Muistan kyllä keskustelut joita olen lukenut ja joihin olen vastannut. Jos huomaan keskustelun, johon olen vastannut, etusivulla, käyn katsomassa. En tallentele niitä sivuhistoriaan.

Vierailija
10/10 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kyllä ja ei

Muistan kyllä keskustelut joita olen lukenut ja joihin olen vastannut. Jos huomaan keskustelun, johon olen vastannut, etusivulla, käyn katsomassa. En tallentele niitä sivuhistoriaan.

Siis poistan sivuhistorian, kun poistun koneelta ja välillä useamminkin. Tarkoitin tuossa kirjanmerkkejä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan viisi