Ei vastata ikiksen provoihin OFFICIAL
Kommentit (33)
Miksi nuoret naiset ihastuvat muhun, vaikka olen jo 36-vuotias? Aina on ätit ja nippanappa täysi-ikäiset tsirbulat vähän kypsempää pamppua vailla, kun meikämandoliini ilmestyy pelipaikalle.
Provoihin ylipäänsä ei pitäisi vastata.
Onko ikis ikiprovo?
Niitähän on vaikka kuinka monta.
Ikiksen ketjuista tulee aina pitkiä, koska hän esiintyy välillä miehenä, välillä naisena ja välillä naapurin koirana.
Aina vastaa itselleen. Ja aina solvaa 40v miehiä tai 20v naisia.
Voisimme jättää vastaamatta muihinkin provoihin. Provon paras tuntomerkki on se, että aloittaja vaikuttaa liian tyhmältä tai ilkeältä ollakseen todellinen.
Ikäsetä kirjoitti:
Miksi nuoret naiset ihastuvat muhun, vaikka olen jo 36-vuotias? Aina on ätit ja nippanappa täysi-ikäiset tsirbulat vähän kypsempää pamppua vailla, kun meikämandoliini ilmestyy pelipaikalle.
Aaarrggghh!!!
Vierailija kirjoitti:
Ikäsetä kirjoitti:
Aaarrggghh!!!
Mikä vika meikämandoliinissa on?
Taas tällänen nuorten naisten ikämiesvihaketju. Siitä puhe mistä puute.
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata vastata vaan suoraan ilmiantaa ketju.
Meikämandoliini ei ole mikään vasikka.
Ikiksen viimeinen ketju sai olla palstalla melkoisen tovin. Liekö tehnyt epäpyhän liiton yll äpidon kanssa.
Vastaamattomuus ei valitettavasti auta koska hän uppailee omia ketjujaan käyttäen seuraavia sanoja:
up
just
aha
aijaa