G: Miehen ja naisen välinen pituusero parisuhteessa
Kysely on suunnattu heteroseksuaalisessa parisuhteessa eläville tai eläneille. Eli kumpi osapuoli teistä on pidempi nykyisessä suhteessasi? Tai mikäli et tällä hetkellä ole parisuhteessa, viimeisimmässä parisuhteessasi? Tässä kyselyssä en ole eritellyt kuinka paljon ja missä suhteessa. Niinkin tarkan kyselyn saa joku väsätä jos kokee tarpeelliseksi.
Kommentit (69)
Naiset ei halua myöntää olevansa pinnallisia.
Vierailija kirjoitti:
Jos suomalaisen miehen keskipituus on n. 180 cm ja naisen n. 166 cm, niin onhan se aika todennäköistä että monessa suhteessa mies on pidempi kuin nainen.
Niinpä, mielestäni tämän kyselyn lopputulos oli aivan selvä. Mielenkiintoisempaa olisi keskustella miksi monet naiset eivät voi kuvitellakaan seurustelevansa samanpituisen tai itseään lyhyemmän miehen kanssa.
Mun ainut varsinainen suhde on ollut noin sentin minua lyhyempään mieheen. Sitä ennen oli yksi "säätö", jossa mies oli korkeintaan 5cm minua pidempi.
En ole koskaan oikein kiinnostunut pitkistä miehistä, vaan suunnilleen itseni pituisista. Miehen pitää kuitenkin olla minua skrodempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos suomalaisen miehen keskipituus on n. 180 cm ja naisen n. 166 cm, niin onhan se aika todennäköistä että monessa suhteessa mies on pidempi kuin nainen.
Niinpä, mielestäni tämän kyselyn lopputulos oli aivan selvä. Mielenkiintoisempaa olisi keskustella miksi monet naiset eivät voi kuvitellakaan seurustelevansa samanpituisen tai itseään lyhyemmän miehen kanssa.
Menikö sinulta nyt jotain ohi? Täälläkin moni sanoo että jopa viehättyy lyhyemmistä miehistä tai seurustelee sellaisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Olen itse niin lyhyt (156cm), että itseäni lyhyempi mies olisi jo harvinaisuus.
Miks mun vaimoke luuhaa täällä netissä!!! Pitäisi uskoa 193 sentistä miestään! Ja minä ostin sinulle just isot ammatti-luokan taloustikkaat jotta voit ..... xxxxx
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menikö sinulta nyt jotain ohi? Täälläkin moni sanoo että jopa viehättyy lyhyemmistä miehistä tai seurustelee sellaisen kanssa.
Kyllä, monet kertovat pitävänsä lyhyemmistä miehistä, mutta vielä useammat eivät halua itseään lyhyempää miestä, syynä ei viehätä. Miksi ei viehätä? On kai siinä taustalla joku syy?
Mies on kesmimääräistä pidempi (184 cm), minä keskimittainen (167 cm). Tykkään, just sopiva pituusero meillä.
Pituudella ei oo väliä kunhan on vähintään 185 cm
No tuota, olen 153cm eli aika vähän on meikäläistä lyhyempiä miehiä.