Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko suomessa kovin mahdotonta saada reseptiä lääkekannabikseen?

Vierailija
17.01.2019 |

Olen kärsinyt koko elämäni mt-ongelmista. Taustalla järkyttävä lapsuus ja systemaattinen henkinen ja fyysinen pahoinpitely lähestulkoon aikuisikään saakka.

Kärsin CPTSD:stä, rampauttavasta sosiaalisesta ahdistuksesta sekä vaikeasta masennuksesta. Lisäksi minussa on as-piirteitä sekä luultavasti diagnosoimatta jäänyt ADD. Kärsin ja olen kärsinyt myös lukuisista oppimis- ja keskittymishäiriöistä joita ei ole koskaan hoidettu koska äitini ei halunnut hankkia minulle apua.

Olen syönyt lukuisia eri masennuslääkkeitä, ravannut terapioissa (joista ei tunnu olevan mitään apua) kokeillut kaikenmaailman kuntokuureja ja paastoja, mutta mikään ei auta.

Amerikkalainen ystäväni kysyi, miksi minulle ei ole kokeiltu lääkekannabista hoitomuotona. En ollut edes harkinnut koko asiaa ja pidin koko ehdotusta aika hölmönä. En ole koskaan käyttänyt huumeita, en edes tupakoi.

Kuukausi sitten päädyin tilanteeseen, jossa kokeilin kyseistä ainetta. Vaikutus oli ihan mieletön, pääsin päässäni sellaiseen tilaan missä en tuntenut lainkaan kipua tai pelkoa, muurit kaatuivat ja kykenin luovuuteen mihin en ole kyennyt aikoihin.

Nyt olen vilpittömän kiinnostunut asiasta. Laittomia teitä en halua lähteä kokeilemaan, mutta onkohan suomessa miten vaikeaa saada reseptiä lääkkeelliseen kannabikseen? Missä tälläistä lähdetään edes ehdottamaan, muthan heitetään samantien huumetesteihin jos lääkäriltä tätä kysyn.

Kommentit (64)

Vierailija
61/64 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

HYVÄKSYKÄÄ KANNABIS!

Se kirjoitetaan LAILLISTAKAA KANNABIS. Helvetin feikki.

Vierailija
62/64 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dumbass

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/64 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karenit vauhdissa HUUMEITA KANNABiS SINÄ NARKKI ÖYH MÖYH. Täälläkin yksi adhd "narkki" joka vetää respalla olevaa apteekkipiriä että sinulla olisi turvallisempaa

Vierailija
64/64 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomessa et saa. Suosittelen ostamaan vaan katukaupasta js pysymään hiljaa asiasta.

Kasvattaa omat ja on hiljaa siitä niin ei pitäisi tulla ongelmia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän viisi