Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mitä mieltä olet concertasta?

Vierailija
16.01.2019 |

?

Kommentit (73)

Vierailija
1/73 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimiva lääke jos kestää sivuvaikutukset.

Vierailija
2/73 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ADHD ja se auttaa siihen. Mitäs mieltä tuosta voi muuta olla kuin 👍

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/73 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli hyvä alkuun 18mg ja 36mg annoksilla. Tehon hiivuttua kokeiltiin 54mg annosta ja tossa rupes sivuvaikutukset ampuun yli. Dexedrine toimi minulla paremmin

Vierailija
4/73 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuten mitä?

Itselle ei tule mitään sivuvaikutuksia.

Vierailija
5/73 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuten mitä?

Impotenssi, univaikeudet ja huono olo iltaisin.

Vierailija
6/73 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuten mitä?

Impotenssi, univaikeudet ja huono olo iltaisin.

Sehän vaikuttaa vain 8h ja pitää ottaa heti herätessä? Millä lailla huono olo? Muistatko syödä?

Vierailija
7/73 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paska nappi. Laittaa pumpun hakkaan tuplabiitillä ja tulee hirveet laskut. Piri on vaikutuksiltaan mukavampi, ei laita sillai pumppua hakkaan ja laskut on siedettävämmät.

Vierailija
8/73 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei vtttu:) mielluummin vois kokeilla sitä itteääään. Laittaa puska kasvamaaan ja nauraa kaikille maailmaan ihmeiillle.

No ei kannabis tähän auta mitään. Kuka edes jaksaa olla pilvessä all day everyday?

Vierailija
9/73 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttaisi monella ihmisellä aidosti masennukseen, työssäkäymiseen ja sosiaalisuuteen. On väärin, että tätä ei myönnetä kaikille halukkaille.

Vierailija
10/73 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämähän on se lääke jota kaikki itselleen ADHD-diagnoosin keksineet ruinaavat.

Vierailija
11/73 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei vtttu:) mielluummin vois kokeilla sitä itteääään. Laittaa puska kasvamaaan ja nauraa kaikille maailmaan ihmeiillle.

No ei kannabis tähän auta mitään. Kuka edes jaksaa olla pilvessä all day everyday?

Muttta eikös just niinkuin sanott niin ole sama mistä lääkkeeestä ole kyse niihin siedättyyy?

Mitä???

Vierailija
12/73 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Auttaisi monella ihmisellä aidosti masennukseen, työssäkäymiseen ja sosiaalisuuteen. On väärin, että tätä ei myönnetä kaikille halukkaille.

Ei, vaan puhkaisee nenteille todennäköisemmin ahdistuksen.

Vierailija
13/73 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla sivuvaikutukset (hieman epätodellinen olo ja univaikeudet) menivät ohi parissa viikossa. Lääke toimii kuten on tarkoituskin, joskin annostuksen hakeminen kesti jonkin aikaa. Tarvitsen aamulla 36 mg ja iltapäivällä pienemmän annoksen, jos haluan olla toimintakuntoinen alkuiltaan saakka. Joskus jätän iltapäiväannoksen ottamatta ja silloin menee koko ilta harakoille. Olen niin väsynyt, että pääsen tuskin sohvalta ylös ja tekee mieli vain napostella kaikkea epäterveellistä. Lääkehän hillitsee ainakin itselläni ruokahalua, esim. kun otan aamulääkkeen, pärjäisin hyvin pelkällä kahvilla lounaaseen saakka. 

N38, ADD

Vierailija
14/73 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muttta eikös just niinkuin sanott niin ole sama mistä lääkkeeestä ole kyse niihin siedättyyy?

Mitä???

En tiedää edes mikä onko se että mihin pyritäään? Kylllä ainakiin päihteilllä on se etttä vaikutus on se etttä sama fiilis eiii vastaa sitä määräää kuin aikaiseemmin jollloin annostusta on lisäätttävä.

Näköjään myös lisää vokaaleja ja näemmä joitakin konsonanttejakin kieleen.

Vierailija
15/73 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä???

En tiedää edes mikä onko se että mihin pyritäään? Kylllä ainakiin päihteilllä on se etttä vaikutus on se etttä sama fiilis eiii vastaa sitä määräää kuin aikaiseemmin jollloin annostusta on lisäätttävä.

No mä olen syönyt 5v samaa annosta ja vielä toimii. Tässä kuuluukin pitää taukoja enkä ota lääkettä lomilla enkä viikonloppuna.

Käsittämätöntä rinnastaa concerta ja kannabis.

Vierailija
16/73 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paska nappi. Laittaa pumpun hakkaan tuplabiitillä ja tulee hirveet laskut. Piri on vaikutuksiltaan mukavampi, ei laita sillai pumppua hakkaan ja laskut on siedettävämmät.

Tajuatko että se on lääke, jota syödään sairauteen eikä oteta fiilistelyyn? Juuri kaltaistesi narkkien takia tätä lääkettä ei hevillä määrätä, vaikka tarvetta olisi.

Vierailija
17/73 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä???

Näköjään myös lisää vokaaleja ja näemmä joitakin konsonanttejakin kieleen.

No mistä sitä tietää mistä ne tulee ja mikä on kenenkin tilanne. Voitko sanoa olevasi ohis kun et tähän viestiketjuun kuulu? T. Alkuperäinen lainattu.

Vierailija
18/73 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuten mitä?

Itselleni tuli sydämen hakkaaminen, hikoilu, ruokahaluttomuus ja univaikeudet. Positiivisenä puolena keskittyminen kyllä parani huomattavasti.

Vierailija
19/73 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ainakaan auttanut pänttäämiseen, vaikka jotkut muka saa hirveitä buusteja tenttikaudella... semmoiset lumevaikutukset sieltä.

Vierailija
20/73 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, vaan puhkaisee nenteille todennäköisemmin ahdistuksen.

Tokikaan kaikki ei sovi kaikille, se on aivan totta. Mutta monella varmasti helpottaisi elämää. Tiedän useampiakin ihmisiä, jotka eivät saa mitään aikaiseksi eivätkä innostu mistään ilman concertaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yhdeksän