Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita joiden sisarukset kyykyttävät?

Vierailija
16.01.2019 |

Kyse siis aikuisista. Tilanne nyt kaksi vastaan minä, otin yhden vanhan pelin, joka on lojunut vanhempieni talossa vuosia. Sain kuulla kaikkea kivaa kun sanoin leikilläni (jota eivät ymmärtäneet) että se on minun(lapsille) nyt. Tavaralla ei oikeasti ole minulle niin paljon merkitystä. Kuitenkin nyt tuolle pelille olisi ollut ottajia heti kun kerroin sen ottaneeni. Sanoin, että voitte tulla hakemaan. No eivät tulleet. No hirveä väittely tuli kuinka olen ilkeä, lapsellinen ja vaikka mitä.. Ja väliä ei edes ole jos pelin annan takaisin kun pelistä ei ollutkaan kyse vaan siitä kuinka sanoin että se on mun nyt, ilmeisesti. Ja toinen heistä oli paikalla kun otin pelin, ja toinen ei, mutta myös suuttui. Asiaa on selvitelty nyt, koska en halua kenenkään kanssa riidellä. Ehkä jäi ärsyttämään kuinka he yhdessä ”hyökkäsivät” minun kimppuuni. Enhän voinut tietää että he olivat pahoittaneet mielensä, kun eivät sanoneet, yhtäkkiä vaan olin syytettynä..anteeksi olen pyytänyt. Tuntuu vaan että varpaillaan pitää kävellä, etten taas satu pahoittamaan heidän mieltään.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun sisko kyykyttää mua mutta hän onkin mun personal trainer.

Vierailija
2/3 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turhaan tuo aloittaja kyykistelee siskojensa edessä. Ole topakka ja pidä puolesi ja elä elämääsi. 

Sisko kyykytti minua nuorena tai oikeastaan jo lapsena, mutta en kilttinä ihmisenä sitä ymmärtänyt, vasta vanhempana kun olen miettinyt ja käynyt läpi elämääni, että mistä johtui heikko itsetuntoni ja arkuuteni.. Hänen ivastaan, alistavasta käytöksestään minua kohtaan, vähättelevästä asenteestaan, moitteistaan, että en ole mitään muuta kuin jälkeenjäänyt typerys. Minut äiti käski tekemään kotitöitä, mutta ei siskoani, kun hänen piti lukea läksyjään.

Olen menestynyt elämässäni paremmin kuin hän. En enää kelpaa muuta kuin kateuden aiheeksi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Turhaan tuo aloittaja kyykistelee siskojensa edessä. Ole topakka ja pidä puolesi ja elä elämääsi. 

Sisko kyykytti minua nuorena tai oikeastaan jo lapsena, mutta en kilttinä ihmisenä sitä ymmärtänyt, vasta vanhempana kun olen miettinyt ja käynyt läpi elämääni, että mistä johtui heikko itsetuntoni ja arkuuteni.. Hänen ivastaan, alistavasta käytöksestään minua kohtaan, vähättelevästä asenteestaan, moitteistaan, että en ole mitään muuta kuin jälkeenjäänyt typerys. Minut äiti käski tekemään kotitöitä, mutta ei siskoani, kun hänen piti lukea läksyjään.

Olen menestynyt elämässäni paremmin kuin hän. En enää kelpaa muuta kuin kateuden aiheeksi!

Kiitos tästä! Hienoa, että sulla menee hyvin nyt!

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän yhdeksän