Se tunne kun on työmatkalla hotellissa ja kuulee että työkaveri pettää puolisoaan viereisessä huoneessa
Hän on naimisissa ja kahden lapsen äiti ja "nauru" kuuluu selvästi seinän läpi.
Kommentit (58)
Mistä tiedät jos
a) harrasti miehensä kanssa puhelinseksiä
b) mies oli yllättänyt vaimonsa ja tullut hotellille ja nyt nauttivat lapsettomasta hetkestä
Vierailija kirjoitti:
Mistä tiedät jos
b) mies oli yllättänyt vaimonsa ja tullut hotellille ja nyt nauttivat lapsettomasta hetkestä
Harrastaako aikuiset oikeasti puhelinseksiä niin että voihkimiset kuuluu viereiseen huoneeseen?
Anna panna. Mitä väliä. Äijä varmaan pettää samalla tavalla ja ennemmin tai myöhemmin ne eroaa jokatapauksessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä tiedät jos
Harrastaako aikuiset oikeasti puhelinseksiä niin että voihkimiset kuuluu viereiseen huoneeseen?
Harrastaa. Pari vuotta sitten asuttiin vielä kerrostalossa ja naapurin kyylä yksinhuoltajanainen kertoi ystävällisesti mun miehelleni että petin sitä kun mun mieheni oli työreissulla. Mies kysyi että tapahtuiko pettäminen sinä ja sinä päivänä kello 23 eteenpäin. Nainen kertoi murheellisena että kyllä vain.
Mies lupas naiselle sanovansa mulle että voihkin vähemmän puhelimeen jatkossa.. loppuajan mitä siinä asuttiin se nainen vältteli mua ja kipitti nurkan taakse piiloon jos osuttiin rappukäytävään samaan aikaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä tiedät jos
Harrastaa. Pari vuotta sitten asuttiin vielä kerrostalossa ja naapurin kyylä yksinhuoltajanainen kertoi ystävällisesti mun miehelleni että petin sitä kun mun mieheni oli työreissulla. Mies kysyi että tapahtuiko pettäminen sinä ja sinä päivänä kello 23 eteenpäin. Nainen kertoi murheellisena että kyllä vain.
Mies lupas naiselle sanovansa mulle että voihkin vähemmän puhelimeen jatkossa.. loppuajan mitä siinä asuttiin se nainen vältteli mua ja kipitti nurkan taakse piiloon jos osuttiin rappukäytävään samaan aikaan.
Ylikselle huohottamaan runkku-jonne. Hyi saasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä tiedät jos
Feikkasitko vai nautitko oikeasti niin että voihkit?
Ääliöitä on aina ollut. Näin ajattelisin täysin välinpitämättömästi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä tiedät jos
Feikkasitko vai nautitko oikeasti niin että voihkit?
Esiinnyin. Mutta miehelle tuli hyvä mieli. Olen perus nainen; elän miellyttääkseni miehiä.
Nyt en ymmärtänyt. Miten nauru todistaa pettämistä? En ole koskaan nauranut seksiä harrastaessa, kuulostaa todella kummalliselta. Mistä ap ylipäänsä tulee edes ajatelleeksi, että jossain petetään, jos kuuluu naurua?
Huonoin aloitus - se tunne kun ......... ei innosta lukemaan aloitusta loppuun.
Vierailija kirjoitti:
No eipä ole sinun asiasi millään tavalla mitä työkaverisi vapaa-ajallaan työmatkalla tekee.
"En ole veljeni vartija"
Tälläinen kommentti nousee joko syyllisyydestä tai paatumuksesta.
Aasian viennin äijiä? Teillähän panee pomotkin pikkutyttöjä reissuissa - se on tiedossa jo alalle hakeutuessa. Sairasta sakkia, kuvottavia rumiluksia.
Ainoa tapa on saada jotenkin eettiseen syytteeseen. Tai alaikäisyys.
Vierailija kirjoitti:
Aasian viennin äijiä? Teillähän panee pomotkin pikkutyttöjä reissuissa - se on tiedossa jo alalle hakeutuessa. Sairasta sakkia, kuvottavia rumiluksia.
Tuollahan sanotaan että työkaveri on nainen ja pettää siis oletettavasti miehen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuollahan sanotaan että työkaveri on nainen ja pettää siis oletettavasti miehen kanssa.
Niin? Luuletko että tuolla alalla naiset ovat normaaleja? Kukaan ei ole, joka reissaa tuossa sakissa ja sulkee sellaiset määrät pettämistä ja hyväksikäyttöä, sikailua ja väkivaltaa sydämeensä. Pelkkä hiljeneminenkin ilman tekoja on osallistumista.
Vierailija kirjoitti:
Kun pettäjä on nainen, löytyy mammoilta ymmärrystä.
Totta muuten!
Jos olisi ”hän on naimisissa ja kahden lapsen isä” niin täällä kyseltäisiin tunnetko vaimoa etc, ”mä ainakin kertoisin”
Hävetkää mammat, hävetkää.
Inhottavaa tietää liikaa työkavereista. Minullakin oli jokunen vuosi sitten naispuolinen työkaveri, jonka liitto oli ainakin päällisin puolin kunnossa mutta harrasti sivusuhteita ja nämä sitten soittelivat työpaikan lankapuhelimeen. Ärsytti kuunnella sitä lirkuttelua sermin takaa ja yrittää keskittyä töihin. Tämä henkilö oli mua ylempänä niin en voinut pomollekaan käräyttää hänen roikkuvan ison osan työajasta hellujensa kanssa linjoilla.
Vierailija kirjoitti:
Inhottavaa tietää liikaa työkavereista. Minullakin oli jokunen vuosi sitten naispuolinen työkaveri, jonka liitto oli ainakin päällisin puolin kunnossa mutta harrasti sivusuhteita ja nämä sitten soittelivat työpaikan lankapuhelimeen. Ärsytti kuunnella sitä lirkuttelua sermin takaa ja yrittää keskittyä töihin. Tämä henkilö oli mua ylempänä niin en voinut pomollekaan käräyttää hänen roikkuvan ison osan työajasta hellujensa kanssa linjoilla.
Meillä tulisi kirjallinen varoitus jos käyttää talon puhelinta tuohon.
Aasian viennin asiantuntijakin kommentoi! ”Kokemassa tytöt.”
Kyllä!