olenko miehelle pelkkä lelu?
Kotona hän saattaa esim televisiota katsoessaan kaapata minut syliinsä sohvalle. Ainoana tarkoituksenaan silittää hiuksiani ym sellaista, ei mitään varsinaisesti eroottista. Ja tämä aivan riippumatta siitä mitä tekemistä minulla muuten olisi kesken, ruuanlaiton onnistuu rauhoittamaan ainakin niiltä osin kun jotain kuumaa on hellalla. Jos protestoin saan kuulla että ei minulla ole mihinkään kiire, pyykit/kaverit jne odottaa kyllä. Miten tällaisen kanssa toimitaan?
Kommentit (109)
Toinen yrittää piristää teidän parisuhdetta ja toinen kokee sen ongelmaksi.
Vastaus: keskustelkaa!
Vierailija kirjoitti:
Toinen yrittää piristää teidän parisuhdetta ja toinen kokee sen ongelmaksi.
Vastaus: keskustelkaa!
Minusta tuntuu että miehellä ei ole mitään kunnioitusta minun suunnitelmiani ja tekemisiäni kohtaan kun kuvittelee että ne voi keskeyttää koska hyvänsä, se että saa lemmikin tai pehmokelun paijjailtavakseen on muka tärkeämpää -ap
Vierailija kirjoitti:
j ä t ä s e s i k a
Meinasin sanoa samaa mutta turhaa se nyt enää on.
Olisi ihanaa jos mieheni nappailisi minua syliin kesken tekemisteni ja hyväilisi :) Olet onnekas! Just kuumaa ja miehekästä :)
Itse nappailen tyttöystävääni harva se päivä kesken hänen hommiensa syliin ja suutelen. Usein johtaa siihen että jää ruoanlaitto- tai pyykkihommat kesken. Ei ole valittanut asiasta, mutta pitänee kun pääsen himaan kysyä vaivaako asia häntä(kin). Ehkä sinä olet hän? HEIDI????
Vierailija kirjoitti:
Itse nappailen tyttöystävääni harva se päivä kesken hänen hommiensa syliin ja suutelen. Usein johtaa siihen että jää ruoanlaitto- tai pyykkihommat kesken. Ei ole valittanut asiasta, mutta pitänee kun pääsen himaan kysyä vaivaako asia häntä(kin). Ehkä sinä olet hän? HEIDI????
No en ole Heidi mutta myötätuntoni hänellekin -ap
Vierailija kirjoitti:
Soitin Heidille, ja tiedustelin asiaa, kuulemma mikään ei ole mukavampaa kun tulla yllätyksenä hyväilyillä kesken päivän.
Suosittelen juttelemaan miehesi kanssa, josko hänen aikaisemmissa suhteissaan mimmit ovat juuri pitäneet tuonlaisesta "leffahenkisestä" yhtäkkisestä romanttisista kohtauksista :)
Vierailija kirjoitti:
Olisinpa Heidi
Vierailija kirjoitti:
Kotona hän saattaa esim televisiota katsoessaan kaapata minut syliinsä sohvalle. Ainoana tarkoituksenaan silittää hiuksiani ym sellaista, ei mitään varsinaisesti eroottista. Ja tämä aivan riippumatta siitä mitä tekemistä minulla muuten olisi kesken, ruuanlaiton onnistuu rauhoittamaan ainakin niiltä osin kun jotain kuumaa on hellalla. Jos protestoin saan kuulla että ei minulla ole mihinkään kiire, pyykit/kaverit jne odottaa kyllä. Miten tällaisen kanssa toimitaan?
Parempi kysymys olisi kuinka kaltaisesi nillittäjän kanssa tulisi toimia.
Oikeesti nainen, nyt jotain skarppausta tohon sun habitukseen tai psykologille. T. Mies 32v
Vierailija kirjoitti:
... Miten tällaisen kanssa toimitaan?
Päästä hänet vapaaksi. Tuollainen mies kelpaa varmasti monelle muulle.
0,5 / 5. Saat puoli pinnaa koska provosi on kuin halpis salamipizza jossa maistuu edes hieman salami.
Hommaa sille kissa siliteltäväksi kun et itse kerkeä
Älä välitä.
Kyllä se menee ohi kunhan vähän lihot ja vanhenet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jopas AP on takakireä akka. Mikä vika tuossa Heidin saamassa huomiossa oli. Nyt en kyllä enää ymmärrä.
Vierailija kirjoitti:
Älä välitä.
Kyllä se menee ohi kunhan vähän lihot ja vanhenet.
Kymmenen vuoden päästä palstalla on aloitus, jossa taas valitetaan, kun mies ei huomioi millään tavalla. Koskee ainoastaan, jos sattuu panettamaan. Ja sekin on hyvin harvinaista.
Vierailija kirjoitti:
Hommaa sille kissa siliteltäväksi kun et itse kerkeä
AP saisi varmasti melkoisen hepulin, jos mies alkaa mirriä silittämään.
Miehen/naisen antamat hyväilyt tai kehut kesken päivää on yksi parisuhteen piristävimmistä ja mukavimmista asioista, ja tuskin minua ristiinnaulitaan täällä jos sanon suurimman osan olevan samaa mieltä sekä miehistä että naisista. Väkisinkin tulee fiilis että et oikeasti pidä miehestäsi tai hänen ulkonäöstään.
Heidi on onnentyttö, olispa itelläkin yhtä hyvin asiat. <3
j ä t ä s e s i k a