Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkä ikäinen mies on mielestäsi liian vanha isäksi?

Vierailija
16.01.2019 |

Täytän kohta viisikymmentä, yksi aikuinen kotoa jo poismuuttanut lapsi ja olen eronnut. Voisin vielä toisen tehdä mutta naisen pitäisi silloin varmaankin olla korkeintaan 35-vuotias. Mitä mieltä?

Kommentit (105)

Vierailija
101/105 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Iäkkäiden isien lapsilla on enemmän autismin kirjon häiriöitä ja psyykkisiä ongelmia. He ovat tutkitusti myös vähemmän viehättäviä, kuin nuorten isien siittämät lapset.

Yksilötasolla ei mitään merkitystä.

Tottakai voit tehdä lapsen, jos löydät naisen. Ihmiset katuu kuolinvuoteellaan enemmän tekemättömiä, kuin tehtyjä asioita.

Ja mun mielestä on järjetön perustelu jättää lapset tekemättä, koska kuolisi lapsen ollessa 20-30v .Kukaan ei voi tietää milloin kuolee. Jokaisen meistä olisi syytä olla kiitollinen, jos näkee lapsensa kasvavan aikuiseksi.

Isäksi 55-vuotiaana tullut sukulaismies on paras isä, minkä tiedän.

Älä mieti, mitä muut sanoo. Tee miten itse haluat.

Yksilöistä ne tilastot ja tutkimukset tehdään.

Vierailija
102/105 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti pitää alle 40v. miehen olla, mieluiten tietysti alle 30v, koska nuoremmilla miehillä siittiöt ovat parempilaatuisia. Täytyy ajatella lapsenkin etua. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/105 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alle 40. Eivät kaikki Suomen poikalapset voi olla autisteja. 

Vierailija
104/105 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset pitää olla tehtynä 50v. päivään mennessä. Mieluummin likempänä 40v. kuin 50v. Sä ap alat olla liian vanha toiselle kierrokselle, kroppa on jo vanha, siittiöissä häikkää ja jaksaminen huononee. Lapsen kannalta paras aika on mennyt jo.

Vierailija
105/105 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeistään 40v pitää olla lapset tehty, oli kyseessä nainen tai mies.

Kyllä 50v on jo ihan ikäloppu, harva lapsi nauttii että isä on melkein 60v pappa kun itse on ekoilla luokilla.