Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

On vuosi 2048 kuvittele asuvasi vanhustenkodissa /hoitolaitoksessa, kerro arjestasi siellä.

Vierailija
15.01.2019 |

Elikkä millaisessa paikassa kaikkia meitä tullaan hoitamaan? Kuka hoitaa? Miten hoitaa? Onko erikoisvaatimuksia sinulla vanhuksena.

Kommentit (53)

Vierailija
1/53 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsepalveluna siellä on kaikki.

Vierailija
2/53 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

T-800 hoitorobotti jolle olen antanut nimen Arska tuo iltapalani ja kohentaa tyynyäni.

Pyydän vaihtamaan tv-kanavaa sillä uutiset Tampereen kuudennen suurmoskeijan rakentamista masentavat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/53 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jossain helsinkiläisessä yksityisessä hoitokodissa tyyliin Villa Ensi. Olen 82-vuotias, hyväkuntoinen ja käyn aktiivisesti kulttuuritapahtumissa.

Vierailija
4/53 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makaan sängyssäni ja kiukuttelen robottihoitajalle, koska tämä ei tuo mulle läppäriä sänkyyn. Monotoninen robottiääni väittää, ettei läppäreitä ole ollut käytössä enää vuosiin. Ja minä väitän, että varmasti on ja minä haluan nyt mennä AV:lle palstailemaan muiden mummojen kanssa. Robotti vilkuttaa ärtyneenä päälaellaan olevia punaisia valoja ja sanoo, ettei mitään AudioVisuaalisia palstoja ole ikinä ollut olemassakaan, tökkää rauhoittavan lääkkeen piikillä takamukseeni ja poistuu huoneesta. Makaan sängyssä kattoon tuijottaen ja puhisen, miten paljon paremmin kaikki olikaan ennenvanhaan. 

Vierailija
5/53 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidan tilata kännykälläni robotilta taas kipulääkettä kolottaa niin luita. Robotit vain joskus jäävät tuijottamaan tatuointeja eivätkä kykene toimimaan. Samoin silikonirinnat saavat robotit aivan sekaisin (back to Silicon valley). Tämä kerroslokeroissa nukkuminen ja sinne nostimella siirtyminen on alun jälkeen ihan ok. Samoin siirtyvä wc suppilo säiliöineen on poistanut wc käynnit, kun voi lorotella vuoteesta.

Ravintopillerit vähän kyllästyttävät, joskus kaipaisi ihan tavallisia perunoita ja lihapullia.

Vierailija
6/53 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Robotit ovat menneet lakkoon. Makaan kolmatta päivää paskavaipoissani ja olen pahalla vaippaihottumalla. Olen kuivunut, laihtunut ja sekava. Lääkepumppu pumppaa minuun rauhoittavia jotta en kirkuisi koko aikaa. THL on luvannut yrittää palkata muutaman ihmishoitajan mutta huonolta näyttää. Vuosiin ei ole enää koulutettu lähäreitä ja ne harvat joita vielä on ovat jo vanhoja.

Vierailija
7/53 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luukutan Metallicaa ja Linkin Parkkia, mua ei mihinkään hissuttelu vanhsinkotiin saa laittaa. Siellä pitää lisäksi olla rapsuteltavia kissoja ja koiria, joille saa jutella kun robottit ei tajuu...

Vierailija
8/53 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko muilla ollut ahdistelevia robotteja ? Ne ovat rasittavia...

Vierailija
9/53 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luukutan Metallicaa ja Linkin Parkkia, mua ei mihinkään hissuttelu vanhsinkotiin saa laittaa. Siellä pitää lisäksi olla rapsuteltavia kissoja ja koiria, joille saa jutella kun robottit ei tajuu...

Ja lisäisin vielä, että päivällisellä pitää olla laatupunkkua ja illalla kunnon konjakkipaukku.

Vierailija
10/53 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Chillailen hopeakettujen kanssa drinkki kädessä uima-altaalla

Vierailija
11/53 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noitten robottien tuijotus ei ole kuulemma turhaan niitten silmät ovat yhdistetty NSA n verkkoon ja nyt kun kuumat puumat ovat suosittuja niin pahoin pelkään että päädymme siveitten morkkujen silmäruuiksi. Peittäkää robotin silmät ja antakaa vaan ne käskyt!

Vierailija
12/53 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Chillailen hopeakettujen kanssa drinkki kädessä uima-altaalla[/quote

Katseletteko ahnaasti uusia tulijoita?

Vierailija
13/53 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tekniikan entinen kettu ja säädin koko hlökohtaisen robottini uusiksi nyt se tekee just kuin minä haluan ja enemmänkin.  Piti vaan saada se latausaikana kiikkiin ja avata pääkoppa niin johan ukko alkoi totella. Kukkoilikin ihan kotitarpeiksi.

Vierailija
14/53 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herään siihen kun makuuputkiloni työntyy asiakaskennosta ulos toimenpidehallin puolelle. Venäläisvalmisteinen hoitoandroidi Dievuska valmistautuu ruiskuttamalla suuhuni kaurapuuroburana-coktailin. Ruokinnan jälkeen putkilo vie minut pesukoneeseen. Se onkin virkistävää uniselle silmälleni, toinen jouduttiin valitettavasti taannoin luovuttamaan eräälle turvesodan veteraaneille.

No, mitäpä ei tekisi energian saannin hyväksi.

Matka jatkuu virike osastolle. Edellisenä syksykesänä aloittamani lentävän maton kutominen on edennyt hyvin. Tästä saa joku oivan kulkuneuvon vaikkapa työmatkaliikenteeseen.

Päivä alkaa kallistua iltaan ja on iltaruiskeen aika. Androidi keinuu paikalle ja tuikkaa letkun suuhuni. Myös peräpäähän tungetaan jotain ja kone piippaa hyväksyvästi.

Kysymykseen haluanko sukupuolista stimulointia, vastaan kieltävästi, eihän alapäässäni edelleenkään toimi mikään Suuren Pulssin jäljiltä.

Ikioma Terveystalolta liisattu makuuputkiloni liukuu takaisin asiakaskennoon ja vaivun kevyeen kemialliseen uneen.

Huomenna on taas uusi päivä.

Vierailija
15/53 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Herään siihen kun makuuputkiloni työntyy asiakaskennosta ulos toimenpidehallin puolelle. Venäläisvalmisteinen hoitoandroidi Dievuska valmistautuu ruiskuttamalla suuhuni kaurapuuroburana-coktailin. Ruokinnan jälkeen putkilo vie minut pesukoneeseen. Se onkin virkistävää uniselle silmälleni, toinen jouduttiin valitettavasti taannoin luovuttamaan eräälle turvesodan veteraaneille.

No, mitäpä ei tekisi energian saannin hyväksi.

Matka jatkuu virike osastolle. Edellisenä syksykesänä aloittamani lentävän maton kutominen on edennyt hyvin. Tästä saa joku oivan kulkuneuvon vaikkapa työmatkaliikenteeseen.

Päivä alkaa kallistua iltaan ja on iltaruiskeen aika. Androidi keinuu paikalle ja tuikkaa letkun suuhuni. Myös peräpäähän tungetaan jotain ja kone piippaa hyväksyvästi.

Kysymykseen haluanko sukupuolista stimulointia, vastaan kieltävästi, eihän alapäässäni edelleenkään toimi mikään Suuren Pulssin jäljiltä.

Ikioma Terveystalolta liisattu makuuputkiloni liukuu takaisin asiakaskennoon ja vaivun kevyeen kemialliseen uneen.

Huomenna on taas uusi päivä.

Se pulssi oli niin kaunis ajattelin ihan aluksi vaan eipä meitä temmattu parempaan paikkaan vaikka väittivätkin tätä taivaaksi. No huonomminkin olisi voinut olla.

Vierailija
16/53 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tekniikan entinen kettu ja säädin koko hlökohtaisen robottini uusiksi nyt se tekee just kuin minä haluan ja enemmänkin.  Piti vaan saada se latausaikana kiikkiin ja avata pääkoppa niin johan ukko alkoi totella. Kukkoilikin ihan kotitarpeiksi.

Syötin oman koodin ja kukaan ei huomaa mitään koska henkilökunnan edessä se tekee edelleen kuin oli ohjelmoitu. Kannattaisikohan tehdä tällä businestä täällä, jos muutkin haluaisivat hieman ekstraa ja tahtotilaa elämäänsä?

Vierailija
17/53 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

OLen 92-vuotias virkeä vanhus, joka järjestää lukupiiri- ja kirjallisuustapatumia. Asun eläimettömässä talossa, jossa on hyvä äänieristys ja maittavaa ruokaa ostettavissa. Kaikki hoiva- ja lääkäripalvelut ovat puhelimella tilattavissa. Osaan onneksi viittä kieltä, joten tulen toimeen maahanmuutajie kanssa. He hoitavat meitä.

Vierailija
18/53 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

OLen 92-vuotias virkeä vanhus, joka järjestää lukupiiri- ja kirjallisuustapatumia. Asun eläimettömässä talossa, jossa on hyvä äänieristys ja maittavaa ruokaa ostettavissa. Kaikki hoiva- ja lääkäripalvelut ovat puhelimella tilattavissa. Osaan onneksi viittä kieltä, joten tulen toimeen maahanmuutajie kanssa. He hoitavat meitä.

ONpa tylsä paikka kun ei teillä ole eläimiäkään. Meillä ei tykätä että vieraat pyyhkivät peppujamme joten hoidimme asian kotimaisella yrityksellä.

Vierailija
19/53 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ONpa tylsä paikka kun ei teillä ole eläimiäkään. Meillä ei tykätä että vieraat pyyhkivät peppujamme joten hoidimme asian kotimaisella yrityksellä.

Kaikki eläimet kiellettiin jo 2020 hiilijalajälkikuorman vuoksi!

Vierailija
20/53 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä ajatellut seitsemänkymppisenä olla hoitokodissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä seitsemän