Kuoma-kengät aikuisilla, onko teillä? Mun mielestä jotenkin hassu näky, mutta toki ne mummoille käy.
En tiedä miksi tämmöinen mielikuva, varmasti mahtavat jalassa!
Kommentit (108)
Tyypillinen nainen kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi kenenkään pitäisi välittää viheltävää vittua mitä joku sinä heidän jalkineistaan ajattelet?
No mutta olipas kypsä kommentti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuomat ovat lämpimät ja käytännölliset, siinä selitys. Minustakin teidän nykyihmisten kulmakarvat ovat hassun näköiset, mutta varmaan niillekin joku selitys löytyy.
"Nykyihmisten", hih. En tiedä oonko sitten nykyihminen, mutta munkin mielestä nykyihmisten kulmakarvat näyttää hassuilta.
Ap
Mä olen nykyihminen, mulla ihan luomut kulmakarvat...ei ne hassuilta mun mielestä näytä
No ei luomut näytäkään, mutta ne palkit.
Vierailija kirjoitti:
Tyypillinen nainen kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi kenenkään pitäisi välittää viheltävää vittua mitä joku sinä heidän jalkineistaan ajattelet?
No mutta olipas kypsä kommentti.
Osui ja upposi😉
Vierailija kirjoitti:
Kuoma huopikkaat ovat ihanan lämpimän näköiset. Onko kenelläkään kokemusta? Ovatko hyvät?
Tässä:
Noihan näyttää asiallisilta, oikeesti! Varsinkin nuo Hallat. Hei, nyt opin jotain uutta. Olin tosi Kuoma-rajoittunut ennen kuin tulin tänne.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ei kuomia ees lapsille, hyvin epäergonomiset halppiskengät.
Halppiskengät?
Jos ostin Kuomat ja maksoi 124€. Ei nämä nyt miltään halppiskengiltä vaikuta. Vai missä hintaluokassa kengät yleensä ovat. Eikös halppiskenkiä saa muutamalla kympillä.
Meillä kaikilla on Kuomat, myös kolmella teinillä. Kiva tökätä vain jalkaan ja menoksi.
Vapaa-ajan kenkänä ehdoton esim. lumitöissä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuomia on monenlaisia ei vain niitä toppakuomia. Itselläni on maihari malliset.
Joo, huomasin nyt! Mutta tosiaan, niitä toppamalleja tarkoitin.
Ap
Noloa. Arvostelet ja haukut, vaikka et itsekkään tiedä mistä. Ja mistä kukaan tietää, mitä sä tarkoitat, kun oletusarvona yleensä on tieto asiasta, mistä puhuu.
Mikä on ongelma:D
Assburger kirjoitti:
Eräs sinkku-kaverini kysyi:
Onko Kuomia lapsillekin?
😁
Eivät mitkään tyylikkyyden huipentumat, mutta lämpimät ja käytännölliset.
No varmasti näin! Mun mielestä vaan oli niin hassua kun yksi työkaveri lantsi toppa-Kuomat jalassa yksi päivä töihin ja olin mieltänyt ne TÄYSIN lasten kengiksi. Sen jälkeen niitä oon huomioinut myöskin muilla aikuisilla.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kuomia ees lapsille, hyvin epäergonomiset halppiskengät.
Halppiskengät?
Jos ostin Kuomat ja maksoi 124€. Ei nämä nyt miltään halppiskengiltä vaikuta. Vai missä hintaluokassa kengät yleensä ovat. Eikös halppiskenkiä saa muutamalla kympillä.
Meillä kaikilla on Kuomat, myös kolmella teinillä. Kiva tökätä vain jalkaan ja menoksi.
Vapaa-ajan kenkänä ehdoton esim. lumitöissä
Huomasin tässä myös että hintaa on! Aika kalliit!
Ap
Ulkonäköä tärkeempää on se, ettei tarvitse palella.
Vierailija kirjoitti:
Kuoma huopikkaat ovat ihanan lämpimän näköiset. Onko kenelläkään kokemusta? Ovatko hyvät?
Tässä:
Meillä on ja myös kolmella teinillä, jotka itse halusivat. Maailman parhaat, kevyet ja lämpimät. Kumipohja ja kärki suojaa kosteudelta.
Mulla tuliterät, miehellä ja teineillä jo vuosia ja tykkäävät.
Kuoman junttimalli on tosi hyvä pihahommissa, postin haussa ja koiran kusetuslenkillä. Nyt tosin ostin Vikingin pörrökarvavuoriset talvikumpparit, kun alle viiden kympin sain. Ne on sekä lämpimät että kestävät myös vettä, mitä Kuomat eivät kovin hyvin tee. Kulmat ovat vettähylkivät, mutta eivät vedenpitävät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuomat ovat lämpimät ja käytännölliset, siinä selitys. Minustakin teidän nykyihmisten kulmakarvat ovat hassun näköiset, mutta varmaan niillekin joku selitys löytyy.
"Nykyihmisten", hih. En tiedä oonko sitten nykyihminen, mutta munkin mielestä nykyihmisten kulmakarvat näyttää hassuilta.
Ap
Mä olen nykyihminen, mulla ihan luomut kulmakarvat...ei ne hassuilta mun mielestä näytä
No ei luomut näytäkään, mutta ne palkit.
Miks kukaan välittäis viheltävää vittua mitä te heidän kulmakarvoista mietitte?! Vai miten se nyt meni...
Vierailija kirjoitti:
Kuoman junttimalli on tosi hyvä pihahommissa, postin haussa ja koiran kusetuslenkillä. Nyt tosin ostin Vikingin pörrökarvavuoriset talvikumpparit, kun alle viiden kympin sain. Ne on sekä lämpimät että kestävät myös vettä, mitä Kuomat eivät kovin hyvin tee. Kulmat ovat vettähylkivät, mutta eivät vedenpitävät.
Kulmat = Kuomat
Mulla on pojan hylkäämät perus kuomat ja käytän ne loppuun, ehkä ostan sitten uudet. Hyvät jalassa. Pääsee hyvin hangessa kahlaamaan ilman että heti on kengät lunta täynnä. Käytän pihalla lumitöissä ja koiran metsälenkityksessä. Ihmisten ilmoille laitan sitten nätimmät kengät, koska onhan ne perus kuomat aika urpån näköiset.
Vierailija kirjoitti:
Ovatko kulmat palkit? Sellaset kun nykyihmisellä?
Mukavat jaloissa on kirkossakin käyty näillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä:
Noihan näyttää asiallisilta, oikeesti! Varsinkin nuo Hallat. Hei, nyt opin jotain uutta. Olin tosi Kuoma-rajoittunut ennen kuin tulin tänne.
Ap
Hei, nyt näyttää kyllä vahvasti siltä että Kuoma-kenkien somevastaava on keksinyt uuden mainoskikan!
"Ohhoh, olinpas minä Kuoma-rajoittunut, näitähän on vaikka minkä mallisia (LINKKI) ja kuten huomaatte, kaikkihan näitä käyttää, ei vaan lapset ja mummot!"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ovatko kulmat palkit? Sellaset kun nykyihmisellä?
Korjasin jo, että Kuomat.
Auto"correct", nääs.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä:
Ap
Hei, nyt näyttää kyllä vahvasti siltä että Kuoma-kenkien somevastaava on keksinyt uuden mainoskikan!
"Ohhoh, olinpas minä Kuoma-rajoittunut, näitähän on vaikka minkä mallisia (LINKKI) ja kuten huomaatte, kaikkihan näitä käyttää, ei vaan lapset ja mummot!"
Oletpas sä nokkela..
Eräs sinkku-kaverini kysyi:
Onko Kuomia lapsillekin?
😁
Eivät mitkään tyylikkyyden huipentumat, mutta lämpimät ja käytännölliset.